1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Niet bij hardcore TDM en hardcore SaD
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup.

    en waarom doet die dan niet iets anders?
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ook wel gehad met de Shotguns en LMG's. Maar ik vond het een leukere uitdaging dan Prestige :)
     
  4. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had een vraag...Stel je plant de bom met search & Destroy en je wordt beschoten. Is het dan nog mogelijk om die gene die je beschiet neer te schieten?
     
  5. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bedoelt defusen en schieten? Nee sorry is niet mogelijk. Dan moet je toch stoppen met defusen.

    Ik heb nu laatste paar potjes gehad dat de tegenstanders soms echt net iets voorloopt en dan stopt de host! En dan winnen hun, of dan zit ik er echt NET IN stopt de host weer verlies ik weer!!! En dan sta ik nog 0-0 echt ik vind het zo kut. en dan nog die spawns! Spawn ik op een NADE!
     
  6. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij kan je dan net zo goed door gaan met defusen en hopen dat je net op tijd bent, want dood ga je toch 99%
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ligt aan de afstand natuurlijk, maar het beste is om proberen doortegaan, want als je stopt dan begint het defusen ook weer opnieuw, en loop je weer hetzelfde gevaar
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke Sensetivity spelen jullie allemaal trouwens? ik atm 3, maar wil hoger.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    7...
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Hetzelfde als ik mee begon
     
  11. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Joepie vandaag weer een vlammende match. Niet al te goed, maar voor mij wel:9. Een kil/death ratio van 6/1 totaal was 19-3. Ook ben ik in deze match lvl 12 geworden, dus was mijn vraag, wat is de XBW clan tag eigenlijk???
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    XBW? :9
     
  13. Pasquale NL

    Pasquale NL Guest

    Ja khoorde van een of andere cla van Xbox World forum ofzo :9. Kan het ook fout hebben, zal dan waarschijnlijk wel
     
  14. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik had net 21/1 in Crash :D
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ben zowieso niet zon fan van snipen, dat stilzitten vind ik maar niks:p gebruik t liefst assault rifles met af en toe op een kleine map een smg er tussendoor.

    ik zie het nut van al die challenges halen ook niet zo in,.. als ik ga zitten snipen maak ik een paar kills per potje en krijg ik misschien wel een keer een dikke bonus van 1000 als ik een challenge haal maar als ik gewoon met mn
    m16/g3/g36 TD speel maak ik 20-30 kills per potje en haal ik mn punten voor mn gevoel veel sneller. Aangezien ik toch van plan ben nog wel een paar keer prestige te doen let ik niet zo op de challenges (als je prestige mode doet ben je alles toch weer kwijt)
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Snipen is wel leuk in dat echte snipe level
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Sinds wanner is het maximale aantal kills verhoogd van 20 naar 25? :confused:
    @ FFA
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  18. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds eergister ofzo, toen stond het in Message of the Day @ COD4 Online Menu
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Een aantal gasten wisten mij te vertellen dat je dit spel zelfs leuk vind als je aan deel 1,2,3 niks vond EN niks met het oorlogsgenre heb. Ik ben echt wel weer toe aan een goede FPS na de flater van halo 3. Dus is er hier ook iemand die de vorige delen niet super vind maar deze wel?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594

    Heb jij onder een steen geleefd ofzo? CoD4 heeft niets met de 2de WO te maken, dus het is best wel logisch dat je niets met de WOII hoeft te hebben om het spel leuk te vinden.

    Maar ik denk wel als je de vorige deel saai vond, dit niet echt veel veranderd. Maar ik zo het wel proberen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina