1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Vooral 'Death From Above' is moeilijk op Veteran :x :+

    Bij sommige levels op Veteran ga ik er gewoon makkelijker doorheen als op Hardened. Het wordt denk ik wel een probleem om die sniper levels te doen, daar bleef ik doodgaan.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Lol die sniper level was te easy :9. Vaak moet je gewoon op Veteraan gaan rushen, vaak heb je het wel geluk dat je verder komt, de vijanden blijven vaak toch continu door respawnen, door gewoon de sprint knop indrukken!
     
  3. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    idd en death from above was ook easy.
    Enige stress punten Mile High & No figh. in the war room.
    De rest is zeker te doen!!!
     
  4. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik dan de enige die het TV-Station het moeilijkste vind. NFitWR heb ik gedaan, en vond er, met wat hulp van youtube, niet veel moeilijks aan. Het zit hem volgens mij meer in de klok die afloopt en dat iedereen gehaast naar het einde wil. Maar in principe is 9 min genoeg.

    Maar de missie bij dat TV station is de enige die ik op Hardened heb, en War Pig, maar daar had ik gewoon ff geen zin om moeilijk te doen (bij dat afgebroken muurtje kwam ik niet verder). War Pig lukt me wel als ik nog ff ga zitten.

    En ja ik ga steeds naar rechts in t TV station en dan in dat kamertje zitten en dan daarna naar voren pushen. Maar dat gaat lastig met 5 granaten per seconde.
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben nooit in dat kamertje gaan zitten want ze smeten daar constant granaten in. Gewoon even naar voor lopen als je binnen komt dat de mannetjes komen. Dan terug naar de deur en eerst de mannetjes killen die bovenaan zitten, zijn er 2 of 3?
    En nadien bleef ik gewoon vanachter van links naar rechts lopen gebukt en mannetjes afknallen. En na een tijdje kan je langs die muur met al die tv's gewoon naar voor gaan.
    Succes :thumbs:
     
  6. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het vanavond eens proberen. Bedankt voor de tip:thumbs:
     
  7. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.742
    Leuk Bevonden:
    9.064
    Ik ben gewoon in die kamer blijven zitten waardoor je naar binnen komt. Dan af en toe mannetjes schieten en snel weer naar binnen als je gewond bent. Na een tijdje zijn er niet zoveel schoten meer en hoef je er nog maar een paar neer te schieten
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    No Fighting In The Warroom is alleen zo moeilijk omdat het checkpoint systeem daar voor geen meter klopt. Als je 3 gangen doorwerkt, heb je nog geen checkpoint, en soms heb je ze wel en andere keren niet :/.

    In het TV-station moet je gelijk rennen naar de kamer recht voor je, dat is de ideale uitgangspositie.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Ok, misschien klopt het wel, ik vind het hier nogal slecht uitgewerkt.
     
  11. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet binnen die tijd in die room zijn en die checkpoint hebben ze wel echt wel goed uitgewerkt. Alleen het is best wel vervelend als je ver komt dat je dan geen checkpoint krijgt.
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Buah er zijn 2 of 3 checkpoint in die level, en de laatste keer dat ik speelde had ik nog meer dan 2min over denk ik als ik aan de muur kwam voor de C4 op te zetten, .....

    De meeste mensen denken dat ze niet genoeg tijd gaan hebben, maar je hebt tijd zat.
    Als je aan die laatste Silo deur bent die ongelooflijk traag open gaat heb je nog +- 6 mannetjes af te knallen en binnen de 15 seconde kun je aan de C4 zijn :thumbs:
     
  13. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die update nou ?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze zijn wat problemen tegen gekomen, dus ze laten het ons weten als zij het weten.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Hoppa, eindelijk dat laatste level uitgespeeld, had gewoon nog 1.30 minuten over xD. Gelijk een zooi achievements erbij. Nu alleen nog de Mile High Club. Is die moeilijker als No Fighter in the Warroom?
     
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch meer moeite gehad met Mile high dan de andere.
    En tip je kan door de zetels knallen en veel gebukt blijven tot de laatse gang.
    succes in ieder geval.
     
  17. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kon in die missie met die mc millan ook zo'n heli neer knallen. ik d8 in mp ook ff proberen maar nee hoor hij wil niet neer.

    Examen week joepie...:'-( minder gamen meer leren...
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Wtf, als ik naar dat filmpje kijk hoeft er niets te gebeuren met die blast doors. Echter als ik daar aankom blijft Price minuten lang door de deur staan zwaaien dat we moeten komen terwijl we er beide al zitten? Zit hier toch iets van een time trigger in?

    *Krijgt het vermoeden dat ie het level opnieuw kan gaan spelen...
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Daar had ik ook heel veel moeite mee, ik zat echt een halfuur volgens mij in dat kamertje aan de rechterkant. Toen stond er opeens "Checkpoint done" en kdacht mooooiii :D
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584

    Hmm, dat is inderdaad erg raar.

    Vind dat gesprek btw wel masterlijk..

    'Can't you guys open the door quicker?'
    'Negative sir.. But you can try pulling the doors if you want.'

    xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina