1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor rank zijn jullie allemaal dan?

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Whehe eentje van m'n clan had net echt een vieze kill..
    Was 1 vs 1 nog over bij search & destroy.. en hij moest de bom defusen... hij liep richting de bom, zag de tegenstander in een hoekje, maar nam een afslag in een steegje..

Tegenstander dacht dus even de held te spelen en hem van achter te pakken.. maar die van ons stond dus alvast in dat gangetje klaar om 'm te knifen. Lekker hoor.

3. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Prestige 1, nu rank 16 maar zal aan het einde van de avond wel rond de 20-30 liggen. Speel veel Search and Destroy is toch wel het leukste van alles.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit doet nu mijn 1ste prestige (lvl 45) Begin hierna weer gelijk op nieuw. Gaat alleen langzamer dan de eerste keer omdat ik geen challenges meer doe. Zo is het ook leuker vind ik.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rambo Momenten ownen, heb ik ook wel soms. Dan lukt alles gewoon in een keer. Voelt zo goed :D

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu op level 43 geloof ik? En ik heb een K/D van 1,8 en accuracy van 29% en zit hoog in rank met dat en winnen ook 1 op de 2, maar is dat beetje goed voor mij level? (heb nog geen prestige gehad)

Die heb ik alleen als mijn team ook meewerkt en dat heb ik erg weinig de laatste keren...heb COD4 ook al een tijd niet meer aangeraakt

Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    accuracy van 29% is zeker goed

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb 2.22 k/d

Ik doe niet meer aan prestige mode's, al vind ik dat adelaartje dat ik nu heb spuug en spuuglelijk, geen zin om weer opnieuw te beginnen. Ik heb volgens mij al een week al de kans om prestige mode opnieuw te doen

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2.33 atm gaat nog maar heeeeeel langzaam, omhoog , denk dat er niet meer voor me inzit denkzij ik op een nieuwe account ga spelen

10. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn NAT op de 360 is (ineens volgens mij) strict. En daarom kan ik nauwelijks meer games vinden en joinen/mensen horen online. Kan ik dit veranderen in het menu van me 360 of moet dat via de instellingen van de router ofzo?

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat van mij gaat wel redelijk snel omhoog, een stuk of 3 goede k/d en ik ga omhoog

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  13. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    misschien een domme vraag, maar wie is eigenlijk de 1st Horseman?

antwoord in spoiler aub: anders worden mensen boos;)

15. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik eigenlijk ook niet meer weten

16. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Al sadad toch? ik ken me herrineren dat je vanaf het begin als eerste naar hem zoekt.

Kan het ook fout hebben hoor:x tijd geleden dat ik hem heb uitgespeeld.

17. zeme

zeme None other..

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij klopt je antwoord helemaal. In combinatie met een stukje bijbel-kennis via onderstaande wikipedia-link maakt dit het verhaal vrij aannemelijk (best gruwelijke shit)}:]

http://en.wikipedia.org/wiki/Four_Horsemen_of_the_Apocalypse

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    `Wanner accepteer jij mijn invite nou s8)

Edit: de eerste horseman was tog:
    Zakhaev :Act 1
    A Russian Ultranationalist by the name of Imran Zakhaev is set on returning his homeland to the times of the Soviet Union by revolting against the current government and seizing a nuclear weapons stockpile. Zakhaev has the support of several rogue divisions of the Russian army. He funds a coup d'etat in the Middle East organized by his ally Khaled Al-Asad, beginning with the televised execution of the President Yasir Al-Fulani, to draw attention away from Russia. The British and U.S. governments discover the plot while monitoring Zakhaev's recent activities, and quickly initiate a police-action to stop the uprisings in both regions.

Soon after President Al-Fulani is executed, 22nd SAS is deployed to rescue their compromised informant, held in an Ultranationalist camp in Russia, with help from Russian Loyalist forces led by Sergeant Kamarov. Before they can reach base, the squad is shot down over Central Russia, and must get to a nearby landing zone for evacuation. An AC-130 gunship is dispatched to provide fire support for the team until they are evacuated.

Meanwhile, Sgt. Paul Jackson and USMC 1st Force Recon attempt to capture Al-Asad in a raid, but they are unsuccessful. Lt. Vasquez's platoon is then tasked with rescuing a stranded M1 Abrams tank. The USMC pushes Al-Asad's forces back to the capital city, where Al-Asad is broadcasting from a television station. During what appears to be the final stages of the conflict, a Russian nuclear weapon is unexpectedly detonated by Al-Asad, leveling most of the capital and annihilating most U.S. Marine forces in the area. Jackson and Lieutenant Vasquez, delayed from escaping the blast radius due to the last minute rescue of a downed AH-1 Super Cobra pilot, are aboard one of the helicopters caught in the blast radius. Although Jackson initially survives the crash of his CH-46 Sea Knight helicopter, he soon succumbs to his wounds and radiation poisoning and dies.

Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  19. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was hij de Second Horseman. Ik weet het zelf ook niet meer wie de eerste is. Ik ga van de week kijken wie de eerste Horseman is.

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    triple wij kunnen niet samengaan he :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina