1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha, herkenbaar :+. Of ze blijven onderaan een trap staan, kan je ook geen kant op. Vanmorgen nog een leuk potje F4A gehad 25 - 3, en TDM 29 - 4. Dat waren wel mijn leukste potjes.

2. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, heb zo een keer een paar minuten (!) vast gestaan in Crash. Moest herladen en ging even in het steegje staan recht tegenover die garage met de auto op de brug voor dekking. Komt er een vent voor me staan en die weigerde weg te gaan. Had volgens mij niet eens in de gaten dat ik achter hem stond. Heb uiteindelijk mezelf maar opgeblazen zodat ik weer mee kon doen. :'-(

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Campen FTL :9 die andere gast dan hè...

4. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    ;)

Lees net op charlieoscardelta.com dat er een nieuwe patch is... voor de PC. Weer niks over de update voor de 360.

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    gore ********#$%#$^%#

beter komt er een soort map als vacant. die map pwnt xD

Lente 8)

Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Trouwens als er nog wat gasten zijn die CoD4 vaak met Nederlanders spelen, stuur me een vv! Hoe meer hoe beter, zonder Nederlanders is het saai :+

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Vraag je nu serieus of er Nederlanders zijn die CoD4 spelen?

Ik zou zeggen, kijk eens in 1 van de 7 delen op dit forum, misschien zitter er een paar die CoD4 spelen ;).

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Er zijn er zat die CoD4 spelen

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Had net 65 Kills en 15 Deaths, vond het voor me zelf wel netjes. Na een tijdje niet gespeeld te hebben, weer helemaal verslaafd er aan geraakt! :cool:

10. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Woo net super potje TDM: 31 kills en 4 deaths!
    Had een 17 en een 10 killstreak :)

:D me kd ratio is nu 1.50

11. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Net m'n killstreak ge-evenaard, 32 xD, ik werd gesniped gvd :p Heb al 3x 32 gehad , 1x 29 en een paar x 28 geloof ik, 25 wel stuk of 10x 20 ook 10x, daaronder allemaal wel 20x.

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow nice, mijn hoogste staat op 20..:emo:
    (Maar ben nog maar op lvl 51, nog niet eens de 1e prestige:D)

13. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Boelie, wat voor match types speel je dan als je 32 haalt?

Mijn hoogste streak is 29, dat was Headquarters op Shipment.

14. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Het is soms ook zwaar IRRI als je gaat rushen en in het begin waar sommige spelers je gaan duwen totdat je die granaat hoort vallen....... |:-:mad:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb ook al een paar keer boven de 25 gehaald. Hoogste is nu 27 volgens mij. Ik ga altijd op die stomme manieren de pijp uit dan. Vaak gewoon door een lucky nade of een camper die net om de hoek komt zetten. Wil nu toch wel eens die 30 halen.

16. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Trouwens ik kom vaak mensen tegen met rare CLANTAGS zoals de LS (left stick) icoontjes en de RS etc..

Weet iemand hoe ze dit doen?????

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Waarschijnlijk net zoals met halo 2. Action replay. Het is alleen lastig om een AR voor de 360 te vinden. Dacht dat consoleshop of xboxhome ze heeft. Maar weet niet of het bij COD ook met action replay is. AR is wel een vorm van cheaten trouwens. Wordt nog net toegestaan op xbw hier voor zover ik weet. Bij halo 2 werd het altijd gebruikt om je HUD etc weg te halen en gamemodes ook namen te geven als LEFT STICK etc.

18. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    IK begrijp 't ff niet, dus je wilt zeggen dat NIET iedere persoon dit kan doen?

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Alleen ben ik er altijd tegen. Het is gewoon een vorm van modden en je kan het verkeerd gebruiken. Vaak wordt het gewoon gebruikt voor dit soort dingen.

Edit:// Zie dat je NIET ertussen hebt gezet. Maar iedereen kan dit doen. Voor de xbox had je AR en ben het ooit ook eens voor de 360 tegengekomen. Kan het nu alleen nergens meer vinden.

20. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gister me persoonlijke record in Team Deathmatch verbeterd. 41 kills en 10 deaths. Ik had eerst 40 kills en 10 deaths. Niet me best qua k/d ratio, maar wel het meeste kills in TD. Allebei gehaald in Countdown. Me beste streak tot nu toe is 24. Toen was het potje afgelopen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina