1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt gek maar ik heb die killstreak gehaald toen ik voor het eerst naar 55 ging, toen was ik level 7 denk ik, ik was met rpd in strike, ik weet het nog precies, 32-0 stond ik op het eind, kan je nagaan ben nu 8,5 prestiges verder en ik heb hem pas 2x ge-evenaard laat staan verbeterd.

Killstreak heb ik gehaald in TDM btw, mijn record in tdm staat op 52 kills en 3 deaths. Dus ik had zegmaar 520 van de 750 punten gehaald voor het team :p Gek genoeg verloren we dat potje :p

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zit te twijfelen om deze game te kopen, ben eigenlijk wel toe aan een vette online shooter aangezien ik mijn Gears of War CD kapot heb gespeeld. Plus dat ik sinds vandaag weer XBL gold in mijn bezit heb. Eventjes nog wat reviews lezen, beschikbaar budget bekijken en misschien ben ik binnenkort te vinden op CoD 4. :)

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Killstreak is wel aardig.. maar ga liever ná 7 kills dood om weer airstrikje - heli in te roepen, veel effectiever.

4. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt :p

5. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ahhh, ik had een 4.30 k/d gehaald, één slecht rondje Shipment en het was weer 3.72, ik vind het echt een bout map.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik neem aan dat je dan een nieuwe account hebt? Want dat gaat niet zo snel als je 10000 kills hebt :p.

7. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, want ik ben een clan gejoined (Bitta Somethin' Extra), zullen de mensen die een Ps3 hebben/gehad hebben wel herkennen, dus ik ben een nieuwe account gestart: BsE Sinister, en ik heb daar nu op en rond 1000 kills met 3,80 k/d en 3 uur gespeeld

8. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit in een clan met allemaal Arnhemmers (die hadden al een clan die kwam ik toevallig tegen, bleken ook nog familie/vrienden van vrienden te zijn, had m'n gamertag wel mee natuurlijk).. en zijn lekker actief vaak search & destroy/headquarters met je clan is echt superrelaxed.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik schiet ze liever dood
    stomme airstrikes en heli's :'-(

10. da master

da master Kill Without Honor

Leuk Bevonden:
    0
    die heli zijn veel te sterk en zkr als je ze tegen hebt.

11. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als jij t budget hebt moet je nieteens twijfelen man, super vet online:D

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik heb een hekel aan Search and Destroy, maar ik ben ook meer van het killen ipv de punten, per ronde Team Deathmatch haal ik over het algemeen meer punten dan een potje Search and Destroy.

Hoe heet je clan dan :confused:

Ik heb nu +- 20 potjes gespeeld op me nieuwe account, en ik heb de streak die ik had op me vorige account met meer dan 200 potjes verbeterd van 22 naar 27 in Strike ^^

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.358
    Toch is het cool om ze uit de lucht te schieten!

14. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Alleen jammer dat je twee seconde later altijd wordt neergeschoten (vaak door een sniper). Iedereen kan precies zien waar je zit door de rookwolk die van je raket afkomt..

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is dat je bij Search en Destroy niet de hele match kan campen, waardoor je k/d dus omlaag gaat... Op je oude account heb je meer dan 900 potjes gespeeld en een streak van 22 |:-
    Schaam je :):

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik speel dan ook nooit Search and Destroy. Iedereen loopt beetje te schijten enzo, zit totaal geen tempo in zo'n potje. Snap dan ook niet waarom Sabotage niet zo populair is. Je verdient er zeker veel punten mee (1000 per potje), en het is veel actiever omdat je respawnt, en iedereen moet verdedigen én aanvallen.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    sabotage is idd lachen, snap ook niet waarom t niet meer gespeeld word. ik vind t op tdm en s&d na het leukste gametype

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het wordt vooral tof als de tijd om is, en niemand meer respawnt.. Dan ben je aan het vechten voor een matchbonus van 400 ofzo.

19. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, omdat bij Sabotage die confrontatie wel echt de hele tijd aanwezig is. Je weet steeds waar de bom is etc. al die granaten.. mij iets te veel van het goede..

En bij search & destroy zit vaak wel tempo in een potje. Tenminste, als wij de bom hebben proberen we 'm vaak zo snel mogelijk te planten... en tsja natuurlijk in defense wel bepaalde posities innemen dat ze 'm niet kunnen planten..
    Maar snap dat sommigen er niet genoeg geduld voor hebben. Maar het is een beetje het idee van Socom 2 op de Ps2 en die game heb ik hélémaal kapot gespeeld.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Die indicator is ook niet alles, geeft maar aan om de zoveel seconde waar de bom is. En het is altijd irritant als mensen in hun eentje de bom gelijk gaan planten, wordt 8/10 gedefused.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina