1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bleh,

Jammer. Wordt waarschijnlijk weer een cod3. Hoopte eigenlijk dat ik nu een cod fan zou gaan worden. Hopelijk zit ik ernaast en wordt hij beter dan cod3.

2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast op veteran met no fighting in the war room.ik word altijd in die gang neergeschoten.
    is de moeilijkste level van het spel .

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  3. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer gelijk via rechts te gaan , flashbang dan achter de blauwe dozen zitten steeds verder en af en toe even omkijken soms staan ze achter je.
    Ik was op een begeven moment door de grote ruimte daarna had ik gesaved ging ik ff een stukje laten zien aan een vriend druk ik op save and quit, Weg checkpoint.

Ik ga zo weer is kijken of me xbox het wil doen.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    En hij deed het :D Echt een geweldig potje met wat XBW mensen gehad. We zijn een goed team jongens!

We waren minder netjes bezig...Ik heb het in een spoiler gezet zodat niet iedereen hoeft mee te genieten. We zijn tenslotte niet uit om lamme post van aah wat een kut scores :') Laat ons gewoon met rust :cool:

5. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    101 kills en 26 deaths? dat is echt ziek goed !:thumbs:_O_

Mag ik weten wat je K/D ratio is?

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    1.85 :') En ik geef er niks om...

7. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    add me op msn boelie_91 at hotmail.comdan stuur ik wel ff

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Arme tegenstanders!

BTW, ik heb vandaag eindelijk level 55 bereikt \o/.

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, moet je het team zien van de tegenstanders, ik wou dat ik daar tegen speelde :'-(

10. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik naar de Intertoys bellen vragen of ze nog een exemplaar hebben van call of duty zegt die kerel zo van "ja die hebben we nog een zal ik die voor je wegleggen?" ik zo ja isgoed dus ik naar de intertoys gaan 45 minuten later kwam ik aan en zegt die KLOJO aan de balie dat hij verkeerd had gekeken en dat het bleek te gaan om een kappotte cd:x daarna ik naar de plaatselijke DIXONS gegaan en daar hadden ze hem \o/

DIXONS FTW:thumbs:

geweldig spel btw vond vooral die sniper missie tof :+

11. koen1

koen1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Misschien dat iemand mij kan helpen. Ik ben bezig met COD4 singleplayer en ben beland in de laatste missie waar ik de launch codes moet hacken. Ik moet de Control room binnen zien te komen. Ik kom tot aan de grote stalen deur met mijn team maar verder gebeurt er niets al alleen de tijd die door tikt tot deze afgelopen is. een van mijn team leden houdt de deur vast en zwaait dat iedereen binnen moet komen, maar iedereen is binnen en niets gebeurt, heel frusterend heeft iemand het zelfde probleem of de gouden tip. Ik hoor het graag alvast bedankt

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Was Call of Duty 4 ooit uitverkocht dan? Ik geloof van niet.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die deur zou na wat praten vanzelf open moeten gaan, ben bang dat je tegen een bug aangelopen bent en het level overnieuw zal moeten starten

14. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger, heb nu soms dat zomaar een potje stopt en dat ie aangeeft dat de disc unreadable is, de disc zit ook vol krassen, en dat heeft zeker m'n xbox360 gedaan, omdat ik goed met de disc omga en ze rustig in m'n xbox360 doe en weer terug in het doosje :\ Hij moet soms ook erg lang laden voordat de game opstart.. en loopt soms vast tijdens cutscenes van SinglePlayer.. Ga hem morgen maar eens goed schoonmaken (dat werkte voor Forza2 iig) en misschien maar een nieuwe disc kopen.

hmm, hij wil nu ook geen 'room' meer laden nadat een potje afgelopen is, steeds disc unreadable...

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  15. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Tja... =(

16. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    in het dorp cuijk was hij nergens te verkrijgen ;) en in het dorp boxmeer was hij bij de free record schop weg en de intertoys eh, kapot :confused: en toen had ik mazzel bij de dixons \o/

17. Vriendloos

Vriendloos Guest

Uitgerekend 3,8 k/d, ik zal natuurlijk wel weer arrogant zijn maar; dat is nou niet echt geweldig goed. Maargoed, 100 kills in Sabotage is altijd lekker

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor het is weer zo ver ,Weer ROD |:- Misschien dat hij het vanavond weer doet 8)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    We weten dat het moeilijk is voor je om niet CoD4 te spelen, maar stuur dat ding gewoon op. Hij kan het nu nog wel volhouden, maar binnenkort zal die wel helemaal knock-out zijn. :+

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar inderdaad ,Ik was hem al van plan om op te stuuren maar ik dacht laat ik het gewoon proberen en hij deed het gewoon dus.
    Maar opzich is het niet zo erg dat 'ie' kapot is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina