1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

Vriendloos Guest

Quick Mute Option

Users will now be able to quick mute players on the fly by pulling up the scoreboard in-game or via the lobby by simply going to their name and hitting the mute assigned button. As quickly as calling in and designating an airstike. So no longer getting killed while trying to make your way through the Xbox blades for the mute option so you can shut up the guy who always seems to find it funny to sing into his mic or cover up for his lack of skill by telling you how to play Domination his way.

Hier wachtte ik al op, klasse!

Is het ook bij die update dat de host word overgenomen door iemand die nog wel in de game is? Want het irriteert me eraan dat als je lekker bezig bent en dat je dan weer host ended game krijgt

Wat me ook leuk zou lijken is bijvoorbeeld dat je kan zien hoeveel heli's en airstrikes je hebt opgeroepen en hoeveel kills je daarmee maakte

Laatst bewerkt door een moderator: 13 feb 2008
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat is die host migration die genoemd wordt toch? zou jammer zijn als dat alleen binnen een party werkt,... ik kan het uit de tekst niet helemaal opmaken maar ik ga ervan uit dat na de update hij ook binnen een match als de host quit een nieuwe host kan kiezen. Wat mij betreft is dat de grootste winst van de update, als je dus lang genoeg blijft zitten in een room wordt er vanzelf iemand in jouw party de host :p

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

spawnshield zou mooi zijn maar met het systeem dat cod hanteert waarbij je spawned bij je teamgenoten in de buurt is het niet helemaal haalbaar denk ik. stel je voor dat je bijv vastgepind zit bij het benzinestation op overgrown en de vijanden die om je heen respawnen ook nog s spawnshield krijgen ,.. denk dat ze gewoon besloten hebben dat je als spawnende speler gewoon het risico dat je meteen weer gekilled wordt voor lief moet nemen. spawnshield om spawnkillen/spawncampen te voorkomen kan volgens mij alleen echt goed werken als je vaste spawnpunten hebt

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens een game zal dat niet lukken. Als de host stopt word je terug in de lobby gegooid en kiest de game een nieuwe, neem ik aan.

Wat in ieder geval het geval is dat de game een nieuwe host kiest als de oude host weggaat tussen de games in.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik dacht dat halo3 het wel tijdens de game kon?

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Inderdaad, ik zou ook liever hebben dat een Airstrike 7 kills wordt en de helikopter 10 kills op rij wordt. Op die manier heb je minder last van die kut dingen

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vind t wel okay zo, als je goed samenwerkt heb je een heli zo weg (of als je ff achter een turret gaat zitten). Misschien alleen een heli 10 kills maken,.. als je nu een uav en een airstrike weet te combineren heb je 9 van de 10 keer ook meteen een heli zonder zelf nog risico te hoeven nemen of kills te hoeven maken

8. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Heli zit wel erg snel achter de airstrike ja.

Maar goed, er wordt niet samengewerkt bij het neerknallen van een heli. Als ik iemand op een heli zie schieten steek ik hem neer. Hard, maar waar.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    nou als je bij die deur bent heb je het moeilijkste wel achter de rug
    achter die deur staan niet heel veel mannetjes, dan gewoon naar rechts wat flash en nades gooien :)

Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  10. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    van die idiooten die dan alleen maar op de heli letten en op dat ding schieten.
    Kan je ze echt lekker killen.

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja het is gelukt.Ik was het game echt beu.Maar de laatste missie heeft dat weer goed gemaakt.1 keer achter de deur was het te doen.Maar daarvoor in die tunnels dat was zeker niet simpel

12. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

moordenaar!

ik ben zo'n zak hooi, maarja ik mot zo'n ding dan ook nog steeds neerhalen om wat betere shit te krijgen 8)

13. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt die patch? Wel zeer binnenkort denk ik?

14. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    zometeen ik ook weer stomme prestige mode

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

dat certificeringsproces van microsoft duurt meestal wel een week ofwat |:-

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Heel soms sávonds als ik tijd heb. Maar heb laatste tijd druk met stage, werk en vriendin :+
    Add me maar Jingga :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Heerlijk, eindelijk die 14 jarige Engelse gassies muten. Nu zit ik ze hele tijd te filecomplainen (is dat een woord?).

Ik zit ook in Prestige, ga nu wat meer challenges doen als de eerste keer. Heb nu bijvoorbeel ald AK47 scope, vorige keer geen 1 kill :p.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    filecomplainen is zeker een woord, stamt af van het ouhollandsche badfeedbacken :d

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt nu ook al muten hoor. Kost alleen iets meer tijd.

20. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Net echt een unstoppable potje tdm, 40 - 6 met silenced p90, heerlijk gewoon.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina