1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Additional Start Spawn Locations in All Maps
    * Added a minimum of 9 extra start spawns on each side of all maps.

dat klinkt goed :p nu loop je elkaar op sommige maps nogal s in de weg, bijv district als je allemaal in t huisje spawned

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mijn halo ligt ook stof te verzamelen zinds ik cod4 heb,.. halo is sneller geworden en lijkt daardoor meer op andere run n gun shooters en op dat vlak is cod gewoon koning op dit moment. ik moet wel zeggen dat halo een paar features heeft die in cod niet zouden misstaan, replays, forge, bungie.net die alle stats supergedetailleerd bijhoudt, beter lobby systeem,.... maar de gameplay van cod is gewoon top

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat je halo3 en cod4 niet echt mag vergelijken
    halo is een dikke arcade shooter en cod4 is meer realistischer

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mwa vin dik niet, los van de setting vind ik cod als je t vergelijkt met bijv RSV ook totaal niet realistisch

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    CoD 4 heeft niet voor niets de nummer 1 positie op Xbox Live overgenomen van Halo 3.

Hét grote voordeel van Halo 3 tov CoD 4 is (vind ik) dat je met splitscreen op Xbox Live kan knallen. Hopelijk wordt deze feature nog toegevoegd met een patch, maar ik verwacht van niet. Ik baal er in ieder geval van dat deze feature niet in CoD 4 zit.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die was ik idd vergeten, dat is wel een pluspunt idd

7. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik heb binnekort CoD 4. Ik ga dit natuurlijk online spelen. Hebben jullie nog tips voor mij?

8. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je maar veel moet gaan oefenen, want je word echt hard gepwnd.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik zou je adviseren in mercenary deathmatch of free-for-all te beginnen en me niet meteen aan search en destroy etc te wagen tot je de maps kent

10. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    God wat heb ik er een hekel aan als een teammate zo als de round begint jou (en je teammates) neerknalt met een RPG... Ik kan daar echt niet tegen.
    En ze worden ook echt niet gekicked ofzo, kunnen ze dat niet instellen? Meer dan 4 team kills --> kick, want nu verzieken ze niet 1 rondje maar hele potjes.

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Niet rushen.. beetje levels onderzoeken.. in buurt van je teammates blijven.. en veel schuilen achter elk hoekje, auto (is niet heel slim->ontploffingsgevaar), muurtje.. succes

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is inderdaad te gek voor woorden... ze kunnen gerust 4 potjes aan de slag gaan met die RPG en een hele pot verknoeien met dat kinderachtige gedoe.
    Ik kwam gister nog zo'n kleuter tegen die onze tegenstanders kompleet uitroeide met een RPG... ik was de host dus meteen de pot stopgezet, heeft immers geen nut om verder te spelen.
    En 3 uur later kom ik diezelfde kleuter weer tegen... had het nog niet door totdat de match begon, was hij nog steeds bezig met teamkillen :confused: lekker nuttig 3 uur achter elkaar teamleden afknallen.

Dus 1 tip.. speel altijd met vrienden.. ik heb altijd 5 vrienden voor search and destroy en dan ben je gegarandeerd van vriendelijke matches zonder teamkillen.

Overigens heb ik ooit ergens eens gelezen dat IW ALLE statistieken bijhouden van de spelers... dus ook het aantal teamkills.
    Ik weet niet of ze daar ook wat aan kunnen doen of niet, maar een ban van een week zou wel mooi zijn. :thumbs:

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren sabotage potjes gehad met 2 franzen. Deze gasten waren echt zo van: We gaan meteen de bom plaatsen, en het lukste ze ook meestal, terwijl wij eigenlijk voor de kills gingen, ik was soms de enige die probeerde te defusen :\ Iedereen was pissed op deze gasten, dus toen ging iedereen campen :\ Toen op countdown uit verveling een n00btube klas gemaakt ( Overkill, Martydom, 2 wapens met Granaatlanceerders) dus echt lache, heb meteen negatieve feedback gekregen van die franzen, ze waren half engels me aan het uitschelden in de lobby, best gaar :confused: Had aan het begin met 1 n00btube schot hun halfe team meteen gekilled, schoot in hun hangaar vanuit onze spawn plek :confused:

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu net (eigenlijk heeft hij het zelf gedaan) die zoon/ gast in blauw trainings pak vermoord. op hoeveel % van de game zit ik dan ongeveer?

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het die claymore's en die granate launcher, dat zijn de twee voornaamste reden waarom ik vind dat Search and Destroy zuigt. Ik speel dit spel om te killen, niet voor punten

16. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    altijd, begin met een m16a4 die werkt opzich wel het beste aan het begin. En ga zoveel mogelijk achter muurtjes zitten en beetje campen. Probeer goede plekjes te zoeken waar je aardig veel mensen kan killen.

franzen vindt ik altijd zo erg, als ik die taal hoor wordt ik echt gek. Engels versta ik tenminste nog, maar van frans versta ik geen bal en ze lullen alleen maar frans.

volgens mij is dat de 2de horseman dus dan zou je de 3de ook nog moeten. En je kan het ook zien bij mission select.

aan het begin van de prestige had ik ook granate launcher bij team deathmatch. Ging best chill met zo'n ding had aardig veel kills ermee.

17. Lil^Kaweh

Lil^Kaweh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit er een Activision kantoor in nederland ?

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De laaste missie in in dat vliegtuig? Damm wat een kort spel!

19. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Tjonge jonge, telkens krijg je info van wat in die patch komt maar we weten nog steeds niet wanneer die uitkomt. En dan hebben het weer over de nieuwe maps terwijl die patch die al weken geleden is aangekondigd amper is uitgekomen! pfff

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Claymores zijn wel chill maar die noobtubes is kinderachtig......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina