Bleh, ik krijg steeds negatieve feedback omdat als een potje door de host stopt, dat ik steeds disc unreadable krijg, en dat ik steeds dus niet in de lobby zit. Men denkt dus dat ik de host dan ben... Ook denkt m'n xbox soms dat CoD4 er niet eens inzit, en dus leuk naar het hoofdmenu gaat, en leuk 'Open tray' aangeeft. Ik heb een vermoeden dat het misschien ook aan m'n xbox360 ligt, alhoewel ik het nog niet getest hebt met andere games. Het is wel een feit dat hij krassen maakt..
Bijna bij 4e prestige
Bleh, net 6x in 30 minuten gehad, dan maakt m'n 360 oppeens geen geluid, en geeft disc unreadable aan. Raar genoeg heb ik het nog niet ingame gehad, dus als ik in een potje zit
Edit: Prestige 4 komt er niet van, hij registreert niet dat ik kills maak, voordat hij saved wat ik in een game doe, krijg ik disc unreadable, kan hem net zo goed weggooien (dat doe ik natuurlijk niet, maar weet iemand manieren om disc goed schoon te maken? zoiets werkte steeds voor mijn Forza2) Ik heb op meerde engels sites gelezen, dat auto poleis, ook bij discs moet werken. Of ik een optie heb weet ik niet, of ik vernaggel de disc er helemaal mee of niet, hij doet het nu helemaal niet goed.
Klik om te vergroten...