1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je niet Domination?

2. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Je kunt eewn nieuwe disk aanvragen via de maker/producer is (geloof ik infinity) dan krijg je een nieuwe disk opgestuurd, heb ik ook gedaan, en ik zou je xbox ffe laten opsturen:thumbs:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Doe jij zeker ook. Zijn echt van die klote gasten die dat doen. Had eergister CoD4 weer opgepakt, speelde een potje Sabotage en elke keer als ik spawnde stond er zo'n vijand voor me kop die me meteen doodschoot. Echt elke keer. :mad:

4. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, dus? Dat is mijn probleem niet dat je daar spawnt, als ik daar rondloopt en je komt mij tegen schiet je me ook neer, dus waarom ik jou niet.

5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat bedoel ik niet, ik vraag of jij iemand bent die juist voor zo'n Spawn point blijft staan en wachten tot er iemand spawnt. Dat is iets anders dan iemand ergens tegenkomen en neerschieten.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik zei, ik speel altijd Domination, dan krijg je dat je soms twee punten te pakken hebt, en dat de tegenstander enkel bij de 3e respawn point spawnt. En dan probeer ik er wel voor te zorgen dat ze die andere twee punten niet kunnen pakken, lijkt me logisch :/

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    You magnify the way I think about myself, before you came I rarely thought about myself.. \o/

Apply Some Pressure - Maxïmo Park

8. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er alleen niks over vinden op de IW forum. Er zijn wel meer mensen die hetzelfde probleem hebben (forum topics erover). Wordt maar een nieuwe disc kopen :\ heb atm het geld er niet voor, dus maand zonder CoD4 :mad: (Heb altijd nog een pc, halo 3 :p ) Ga in die tussentijd maar wat dingen proberen op de cd. Had daarnet de tandpasta truc geprobeert. Er was wel verbetering, want nu registreert hij weer dat ik kills maak, en hij komt in de lobby, maar krijg nu vaak dat ik dan in de lobby disc unreadable krijg.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien kun je ook even op de activision site kijken. Dacht dat dat de uitgever was.

10. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Of je disc krasvrij laten maken. Kost 5 euro. ben terug op level 55 op 2de prestige

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Dat is zeker wel een lekker nummer.

12. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Net lekker potje free for all.. joinde een game die al volop bezig was.. de eerste had al 80 punten.. heb 'm nog in weten te halen werd eerste me 125 hij tweede met 120 hehe

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hehe had vanmiddag een potje free for all met 25-2.

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    hoe kan ik 1 van beide doen? ik heb hier cod 4 liggen dat al een maand ligt stof te happen door disc unreadable.
    alvast bedankt.

15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er tandpasta op smeren. Heb ik geleerd van Dulle, was bij mij uiteindelijk ook weer gelukt om hem af te spelen! :thumbs:

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb ik al geprobeerd maar ik heb zon ronde kras door de 360. Ik zette de xbox uit met het spel erin en toen opene KGGGG en deed ik hem open en zat er een ronde kras op :confused:.

18. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die ronde kras lukt ook soms;) vanmiddag geprobeert bij mn Saint's Row disc..doet het weer:D

/Edit:nvm, niet gelezen dat je het al geprobeerd had..

Laatst bewerkt: 17 feb 2008
  19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na tandpasta had ik ook verbetering, alhoewel ik net een 1 uur vijloos online gespeeld te hebben, daarna weer disc unreadable. Had ook ergens gelezen dat als het niet werkt, je het meerdere malen moet doen (het kan geen kwaad, maar het heeft wel hetzelfde als auto poleis). Ik gamorgen weer proberen.

Het is zo van:

Disc back (logisch) insmeren met tandpasta, dik of dun?, dit dan 4-10 minuten laten zitten, dan onder de kraan wegvegen, en dan drogen?

Heb wel een beetje een vermoeden, dat het tandpasta meer krassen heeft veroorzaakt, maar het kan ook, dat het tandpasta krassen alleen zichtbaarder heeft gemaakt. M'n disc zit echt vol met ronde, lichte krassen (gelukkig niet dikke, alleen zichtbaar onder velle lamp).

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik had gewoon een klein beetje erop gesmeerd, dan met een tandeborstel zachtjes eropheen smeren. Daarna met doek er af gehaald en toen deed hij het weer, nu nog steeds zonder problemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina