1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja precies, bij cod3 hoefde je ook helemaal niet je adem in te houden. ook al rende je tegenstanders kei hard weg of sprong in de lucht, een beetje goede sniper plukte hem zo uit de lucht. echt chill die sniper uit cod3. had daar soms wel 80 kills per potje mee op een map zoals eder dam of arrete du poisson

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Beter dat snipen moeilijk is!! Minder campers _O_

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stimmt. en het is nu ook realistischer.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Hehe, eindelijk een goede dag vandaag online. Veel S&D gespeeld, en echt goede ratio's.

Maar ook nog een uurtje CoD2 gedaan, echt schitterend xD.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hehe ik ga vandaag ook wel goed. Moet nog steeds wennen aan dit spel. Het is zo verschillend van halo en andere shooters. Vandaag ook een potje op dat kleine level. 91 kills, 14 assists en 34 deaths. Als je daar eenmaal een helikopter hebt, stromen de kills binnen. Ik had er uiteindelijk 5 gebruikt dus jah :+ Speel op het moment veel headquarters. De xp maakt me niet echt veel uit maar vond territories ook altijd wel geinig met halo. Nu nog even de KD ratio positief krijgen O-)

6. Ztefann

Ztefann Do we Care

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net prestige gedaan vandaag, en ben nu alweer lvl 33. Vanavond nog even doorgaan. Ging echt goed in SnD. Oa bij 1 potje: 2x airstrike 19 kills 1100 score en dat soort dingen :)

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Doet er iemand al een [XBW] tag bij zn naam of gaat dat niet meer door? 8)

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik doe het de laatste tijd.

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nou ik doe het juist dramatisch, ben gezakt met 0,1 kwa k/d

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zag net op xbox live dat je best een hoge k/d hebt 2.16 ofzo?

11. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Aan k/d heb je totaal niets.
    Headquarters, ideaal gametype om je xp op te pompen (zo'n 800 minstens per winnend potje).. maar daar moet je wel veel rushen dus doodgaan. Maar je levelt veel sneller.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    k/d is jusit de enige stat die ik nog enigzins in de gaten hou,.. zit nu op 2.31 denk dat dat wel ongeveer mn max is.

13. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je team steeds de HQ heeft, een paar kills maken (shotgun camp bij HQ :) ) en dan nadat je HQ weg is, snel doodgaan, spawn je meestal naast de nieuwe HQ en kan je het weer doen, valt wel mee dus.

Verder ook nog srry toen ik vrij snel leavde bij die TDM op ambush toen je me invite, ik had toen na 2 deaths even geen zin meer in TDM :\

14. r0bins

r0bins Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weten er mensen of je met 2 personen op de 360 kan spelen online of missie. net zoals bijvoorbeeld halo3 ? hoor het wel

15. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nee, aan levelen heb je wel wat zeker :lol:

Maargoed, aangezien ik hoogst waarschijnlijk een clan ga joinen, zal ik een nieuwe account aannemen. 2.17 is ver beneden mijn kunnen, ik ga hier niet arrogant lopen doen, maar ik vind het niet zo hoog. Ik had zelfs nog 1.32 toen ik begon :'-(

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is niet arrogant, ik denk dat iedereen die al een paar maandjes speelt en nu overnieuw begint een veel hogere k/d krijgt omdat je niet meer hoeft te compenseren voor al die matige potjes uit de eerste maanden :d

17. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch.

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ehhh ja...
    K/D heb je NIETS aan..
    Levels -> rangen + wapens etc. unlockables...

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als dat t belanrijkste is dan stop je toch gewoon op 55,... t leuke van zon online game vind ik juist het idee dat je er beter in kan worden. Niet dat ik steeds dezelfde crap weer kan unlocken. K/D geeft mij aan dat ik steeds beter ga spelen , mijn rang geeft alleen maar aan hoeveel ik gespeeld heb

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Elke noob kan level 55 bereiken, maar als je een k/d ratio van >2 heb betekend dat je beter bent als gemiddeld. Dus dat zegt meer.
    Of je er wat aan hebt interpreteren jullie allebei anders denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina