Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    you smoked him

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat wist ik, is ook hilarisch als je iemand keihard ee flsahbang tegen zn hoofd gooit :p ik bedoel als ze nog gewoon rondwandelen in hardcore, kun je dan iemand killen door iets tegen zn hoofd te gooien? dat idee heb ik nml wel

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    kan wel, als ie bijv. aan het "bloeden" is... volgens mij dan he;)
    weet het zeker van die Grenade Launchers op je wapen dat het daar mee kan..

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja met grenade launchers onderaan je wapens kan het. en ook als de vijand iid gewond is al. dat zn scherm rood is en dat hij hijgt. dan kun je hem doodgooien met een flash, smoke of grenade. ook als de vijand in last stand mode is btw.
    heet met challenges: Direct Impact geloof ik

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ook dt bedoel ik niet :p direct impact is als je met je rifle mounted grenade launcher iemand voor zn harses schiet . Ik bedoel in hardcore gewoon een grenade toss tegen het hoofd van een nog frisse tegenstander

6. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Dat is de challenge Think Fast.
    Maarre iemand al de challange Airborne gehaald? "Get a 2 kill streak with bullets while in mid-air"
    Gisteren kreeg ik tot mijn verbazing in beeld dat ik deze challange had gehaald. Maar ik lag gewoon op de grond en knalde een paar mensen neer. Dus ik weet niet hoe ik dit heb gehaald, maar was zeker niet in mid-air. Lijkt me echt een moeilijke challenge of is er een speciale manier om deze te halen?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is t niet zo dat de vijanden die je omlegt in mid-air moeten zijn ? heb deze ook al een paar keer gehaald op hele rare momenten...

ps. Think Fast is ook niet wat ik bedoel, dan moet je eerst iemand halfdood schieten en dan afmakendoor iets tegen ze aan te gooien.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ D3lphiki, nee dat kan niet want die gasten die ik killde liepen gewoon op de grond. :9

Die Airborne challenge kreeg ik eergisteren ook ineens. Ik zat gewoon in Bloc te snipen op een verhoging: http://img144.imageshack.us/img144/9556/airbornekq5.png
    En toen ik dus 2 mensen daar kilde (ik zat wel helemaal achterin op dat verhogingkje) kreeg ik die Airborne challenge.

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    misschien raakt t spel wat in de war als je op een verhogingkje of muurtje ligt/zit en geeft ie m dan onterecht :/ ik heb m namelijk elke prestige tot nu toe wel gehaald en ik weet niet eens waar de spring knop zit :p (te veel r6v gespeeld)

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik word soms zo gek van dit spel he...|:-
    Speel je headquarters kom je een of andere clan tegen, OK geen problemen mee dat je tegen ze speelt maar niet als er alleen maar idioten in je team zitten die niets kunnen raken en niet op de headquarters gaan zitten ookal is het hele andere team dood.|:-|:-:mad:

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    die Airborne moet je als volgenddoen:
    klim op een dak/muur/schutting/auto whatever. en schiet een vijand bijna dood. dan sprng je van het opstakel af en dan leg je hem om als je nog in de lucht ben :thumbs:

12. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks Striker, is de enige challenge die ik nog moet. Na maanden ploeteren heb ik de rest gehaald. Alleen hier en daar nog wat wapenchallenges, heb alleen nog de gouden shotgun.

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoe kan je die challenge waarbij je 5 keer zo'n health generation moet hebben zonder dood te gaan makkelijk halen dan? Die staat bij Elite challenges.

14. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het in cage match doen, je moet zeg maar 5x critical worden, en weer healen, zonder dood te gaan.

15. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik ga meestal campen als een gek, als m'n hele team bagger is, of dat bij HQ werkt, weet ik niet, maar bij sabotage heb je soms van die teams die dan net spelen alsof het TDM is, en niks geven om het teken 'kill' en 'defend'. Als ik al weet, dat als ik in de aanval ga, we snel verliezen, ga ik gewoon eenvoudig campen bij onze bom en laat m'n team z'n gang gaan. Vaak loopt het uit tot sudden death, ik ben meestal dan alleen over, vijand 2-3, dood er meestal 2, maar vaak dood een 3e of 4e dood dan mij. Speel 95% sabotage, en heb daar 761 wins, en iets van 1006 losts. Ik leave ook vaak, als het potje al loopt, meestal dat de vijand al de bom heeft geplaats en dat er ~5-10 sec voor defuse is, wat dus onmogelijk is.

Wat ik wel raar vind is, dat als je meestal bij nederlanders komt, je meestal wint (geldt voor mij dan), misschien omdat je goed met elkaar kan communiceren, maar dat hieruit blijkt dat sommige engelse/amerikaanse gasten niet kunnen communiceren, ik zou het niet weten, maar teams zijn soms echt belabbert. Ik ben meestal wel blij als hoog lvl Prestige gaste zie, of non prestige gasten met gouden wapens. Vaak zijn dat de types die niet zo slecht spelen, heb ik gemerkt.

Zal zelf CoD4 een tijdje niet spelen, Xbox360 naar duitsland voor reparatie, waarschijnlijk was het gewoon dat de disc reader fucked up was, en dat ie daarom de disc niet kon lezen + enorm veel krassen op de disc heeft gemaakt.

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  16. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Iemand zin in een CLANMATCH tegen ons?

Onze clantag is NK -> Natural Killers

http://www.team-nk.nl/

Je kan ons uitdagen op de site van gamebattles.com

Prepare to die soon!

17. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    oh ja zo kan het ook. Ik begreep de challenge verkeerd. Ik dacht dat je 2 mensen in 1x moest omleggen. Dus bijv van een dak springen en dan 2 mensen achter elkaar killen tijdens je val. Maar je mag het dus ook 1 voor 1 doen. Hehe het leek me al zo onmogelijk :lol:

18. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk begonnen aan dit spel en jonge jonge.....Wat een sensatie! Nog nooit heeft een SP me zo weten te boeien van een oorlogsFPS. Misschien persoonlijk ofzo maar het beviel me uitstekend! Mijn Z-5500 setje natuurlijk goed hard, echt super. Ik vond die training in het begin maar een beetje lastig omdat ik nog niet vaak shooters heb gespeeld op een console maargoed, na wat oefenen kwam ik toch onder de 25 seconde en heb ik hardened gekozen om mee te beginnen. Lekker moeilijk en onmogelijk om te rushen! Wat een genot!!

Je moet ook best vaak even gaan staan kijken en nadenken hoe je het weer het beste kan aanpakken!

Ik snap alleen één ding niet, ik zag hier een achievement voorbij komen dat je een hondenaanval moet hebben overleeft. Nou, gister bij het level dat er 3 of 4 honden op je af komen rennen, liet ik me aanvallen maar je maten schieten die honden helemaal niet af. En daarna probeerde ik Melee te doen nadat ik gebeten was maar dat werkt ook niet echt, dan pakken ze je vast en ben je de lul.

En die "pieces of enemy intelligence" ofzo, die je soms tegen komt, moet je die in één keer allemaal pakken? Of kan je er ook nog pakken als je het de 2e keer uitspeelt? Heb er nu 7 ofzo van de 60 dus ik ben er denk ik een paar overgeslagen :D
    Als ik die wil gaan pakken speel ik het spel wel een keer op easy uit, puur om die dingen te pakken.

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    die moet een melee geven voordat de hond op je springt .. je moet net goed timen, best lastig...maar je komt er nog wel wat tegen

die Intel dingen kun je oppakken wanneer je wilt, die worden onthouden :)

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, ik zou toch zweren dat ik dat ook een keer had gedaan, en dan snij je gewoon de strot door van die hond. Naja, ik zal het verderop nog een keer proberen. Je krijgt wel flink wat GS bij trouwens per level, zit nu "al" op 1100 :D (na 1,5 maand spelen)

En nog een vraag, kan je de verschillende levels gewoon apart laden om achievements te halen bijvoorbeeld? Ik denk dat het spel elke keer autosaved maar ik heb er nog niet echt naar gekeken namelijk.

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina