Ik ga meestal campen als een gek, als m'n hele team bagger is, of dat bij HQ werkt, weet ik niet, maar bij sabotage heb je soms van die teams die dan net spelen alsof het TDM is, en niks geven om het teken 'kill' en 'defend'. Als ik al weet, dat als ik in de aanval ga, we snel verliezen, ga ik gewoon eenvoudig campen bij onze bom en laat m'n team z'n gang gaan. Vaak loopt het uit tot sudden death, ik ben meestal dan alleen over, vijand 2-3, dood er meestal 2, maar vaak dood een 3e of 4e dood dan mij. Speel 95% sabotage, en heb daar 761 wins, en iets van 1006 losts. Ik leave ook vaak, als het potje al loopt, meestal dat de vijand al de bom heeft geplaats en dat er ~5-10 sec voor defuse is, wat dus onmogelijk is.
Wat ik wel raar vind is, dat als je meestal bij nederlanders komt, je meestal wint (geldt voor mij dan), misschien omdat je goed met elkaar kan communiceren, maar dat hieruit blijkt dat sommige engelse/amerikaanse gasten niet kunnen communiceren, ik zou het niet weten, maar teams zijn soms echt belabbert. Ik ben meestal wel blij als hoog lvl Prestige gaste zie, of non prestige gasten met gouden wapens. Vaak zijn dat de types die niet zo slecht spelen, heb ik gemerkt.
Zal zelf CoD4 een tijdje niet spelen, Xbox360 naar duitsland voor reparatie, waarschijnlijk was het gewoon dat de disc reader fucked up was, en dat ie daarom de disc niet kon lezen + enorm veel krassen op de disc heeft gemaakt.
Laatst bewerkt: 20 feb 2008