Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week heb ik de SP uitgespeeld en ik begon me op het einde toch wel te irriteren aan sommige "bugs" in het spel....De AI is nog steeds best wel slecht op sommige punten en het is heel irritant dat alle vijanden gescript zijn, elke keer na een death komen ze van precies dezelfde kant en doen ze precies hetzelfde. Je moet ze nog steeds "triggeren" op sommige stukken en je teammates zijn ook niet de allerslimste. Ze blijven soms gewoon een kwartier ergens staan terwijl de vijanden nog geen 5 meter verder zitten maar ze wachten op mij omdat ik ff was schijten :eek:. Daarbij komt ook nog dat als je blijft zitten op sommige momenten in het spel en je maakt geen voorwaartse beweging, dan blijven de vijanden gewoon oneindig vaak spawnen. Op deze manier ben je soms een half uur bezig met een stuk waar je 5 minuten over kon doen als je meteen naar een bepaald punt loopt waardoor dan geen vijanden mee spawnen. Op het eerste gezicht valt dit wel mee maar na een tijdje viel me dit echt op.

De actie maakt echt een hele hoop goed maar ik weet niet of ik hem ook ga uitspelen op veteran, nadat ik net hardened heb gehaald.

De MP is wel subliem vind ik, nu denk ik een uur of 4 gespeeld en ben op level 14 geloof ik. Wat is trouwens de ultieme combinatie van die add-ons voor jezelf? Stopping power, juggernaut etc..

Is er trouwens een site waar je je stats kan zien? K/D ratio etc.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    stopping powe en deep impact + 3 frags + m16 ,met red dot sight :d

je k/d kun je zien bij Barracks>>leaderboards>>kills

geloof niet dat je ze ergens online kunt vinden, wat dat betreft loopt halo3 echt voorop met bungie.net en de enorme hoeveelheid stats die je daar kan vinden (zag laatst dat ze zelfs heat maps van de levels hebben die aangeven waar de meeste activiteit is :eek:)

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, ik zit net die achievements te bekijken van COD4 en je kan er 11 (440 GS) halen door de missies op Veteran te halen! Daar ga ik morgenavond maar ff mee aan de slag dan :D

4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Met gemak kan je er ong 700 uithalen , voor de 1000 zul je een paar( 2 ) klote missies ook op vet moeten halen dat heb ik niet gedaan en ik heb geloof ik 690 of 700 zonder moeite;).

5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi! Is er trouwens ergens een site waar staat beschreven waar al die "pieces of enemy intelligence" te vinden zijn"? Ik heb er nu geloof ik 9 of 10 ofzo pas, na 1x uitspelen.

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Youtube , Of nextgenwalktrhoug' hele mond vol.
    Kijk die sites maar is , op youtube staan ze zeker.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op gamefaqs.com staan ze in text formaat

8. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Daar staan ze inderdaad ook maar met beelden erbij is het net effe wat makkelijker;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    makkelijker maar tijdrovender :d

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nextgenwalktroughs inderdaad daar staat mooi filmpje :) had ze ook even in mijn veteran run gedaan.

Trouwens veteran valt wat tegen, niet echt zo moeilijk als we normaal van COD gewend zijn. Maar wel leuk :p

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik vond 4 op veteran lastiger dan 2 ,...of sommige stukjes in ieder geval. Laat ik het anders zeggen ,.. 2 was gewoon lekker moeilijk het hele spel door, 4 is eigenlijk wat aan de makkelijke kant op een paar bizar lastige stukken na :D

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk zijn er maar 3 echt pittige stukken denk aan mile high , No fighting in the warroom en One shot One kill , De rest is vrij goed te doen.

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op hardened vond ik sommige stukken al onwaarschijnlijk moeilijk en eigenlijk een beetje onrealistisch want de vijanden blijven gewoon komen totdat je op een gegeven moment voorbij een punt komt en ze wegblijven.

Daarbij moet je bij dat sniperlevel op het einde met je maat blijven maar ik ging gewoon naar rechts naar die botsauto's toe en daar achter schoot ik de vijanden neer, die maat van je kan toch neit dood blijkbaar....

14. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Compleet mee eens, na bijna halve maand vast te hebben gezeten op NFITH ben ik er EINDELIJK!\o/ voorbij! :D

Nu nog even het spel herhalen etc. :)

15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 dagen vast gezeten met no fighting in the waroom.Er was altijd wel iemand in die tunnel nog op mij aan het schieten.En dan de bonus missie in het vliegtuig daar zat ik ook 2 dagen aan.Voor de rest had ik geen problemen

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Is NFITW bijna aan het einde? Dat je moet kiezen om links of rechts te gaan, die 2 gangen in, en dat het rechtdoor geblokkeerd is met hout?

Daar heb ik ook erg lang vastgezeten, zelfs op hardened al....elke keer weer kwamen ze terug om daar weer te gaan staan! :eek:

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de voorlaatse missie na deze volgt er nog 1.Maar als je daardoor bent mag je heel blij zijn

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.356
    pfff nog steeds vast op het stuk dat ik met airstrikes naar de lz moet. Ik krijg ook maar geen checkpoints :confused:

19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt COD4 al wel 1000/1000 zie ik? Of speel je daar niet meer voor?

20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt.Heb gewoon alles op veteran uitgespeelt.Dat doet ik altijd met de cod series.Vroeger op pc ook .Wat bedoel je met .of speel je daar niet meer voor ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina