1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel op normal en ga nog veelste vaak dood. Wat een Noob ben ik ook in schietspellen! :)

2. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ik hoef nog maar 0 punten voor prestige 1! Dat is ook heel knap.

3. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je er gewoon mee stoppen:+

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    hier nog wat nieuws rondom CoD 4:

Het is niet officieel bevestigd, maar volgens de site The Above Domain hebben ze screens van de nieuwe maps van COD4. De maps zouden volgens de makers gratis te downloaden zijn, en komen in Q2 uit voor de PS3, en de 360 (of de PC ook deze maps krijgt is nog onduidelijk).

De mensen die de singleplayer van COD4 gespeelt hebben zullen dit level wel kennen. Het is het level van het TV-Station, en zal 'Broadcast' gaan heten. Dit zou betekenen dat dit het eerste level wordt dat zich volledig in een gebouw afspeelt.

De 2de map zal volgens de geruchten 'Dusk' gaan heten, en is het level dat je speelt voordat je het TV-Station binnengaat. Er zullen veel auto's staan om op te blazen, en je zal in veel huizen kunnen lopen.

De laatstte maar niet de minste is ook een level uit de singleplayer mode. Dit is het level waar je wordt bestormd door veel tegenstanders, en waar je de overgebleven huisjes moet verdedigen. Het level zal 'Hill' gaan heten, en zal een goede map zijn voor Snipers!

maar let op het is niet officieel aangekondigd maar alleen volgend de site: TheAboveDomain.com ;)

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar alle krediet ging verloren toen ik dit las:

De meest verkochte game van het moment.. het meest online gespeelde game van het moment, en ze gaan dit gratis weggeven?

Nee... mensen kopen ze toch wel, al is het maar voor 400 MS points bijvoorbeeld... dat gaat ze MILJOENEN opleveren i.p.v. ze gratis weggeven.

Hopelijk zit ik ernaast.. maar zaken zijn zaken en dat weten MS en IW als geen ander.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    als er nieuwe maps komen ga ik wel weer spelen in de tussentijd.. af en toe..

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hopelijk komen bovenstaande (of andere) maps snel, want de laatste tijd begin ik me steeds vaker te vervelen... :mad:

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Heb het spel sinds zaterdag. Al aardig wat gespeeld omdat het o zo verslavend is. Heb een k-d ratio van 1.30 ongeveer. maar daar hoop ik een 2.0 van te maken. Ook heb ik al twee keer een double kill gemaakt. Dus met sniper 2 mensen doodschieten. Ik gebruik de sniper sowieso bijna altijd.

9. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Welke bugs? Ik ben nu na 'One Shot One Kill' op Veteran en ben nog geen bug tegengekomen.

10. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik moet nog 1 level op veteran en dan ga ik beginne met online

11. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

op live hoor ik steeds meer gasten over dat er nieuwe prestige rangen komen
    kan iemand dit bevestigen?

want ben nu prestige 9 lvl 55 en vind de rode ster mooier als het gouden kruis en als die nieuwe prestiges niet komen dan stop ik nu met prestigen!

12. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, misschien is "bugs" de verkeerde benaming maar in mijn ogen zijn het toch echt "bugs".

Als je ergens staat, kan je gerust een uur een peukie doen, als je dan één cm. verder loopt, staat er ineens 40 man voor je neus 8)

Het niet stoppen van het spawnen van de tegenstanders. Dit was in het TV-station level extreem erg. Als je wachtte en je (zoals het eigenlijk hoort in het echt) één voor één je tegenstanders afknalde, was je volgende week nog bezig. Als je rushte naar het punt waar ze spawne, dan waren er ineens nog maar 10 man over en kon je die rustig afknallen.

Bij het level met het reuzenrad. Je moest je snipermaat in de gaten houden en samen verdedigen. Onmogelijk! Ga je daarentegen naar rechts en ga je rond die botsauto's lopen en dekking zoeken, dan heb je veel meer kans om te winnen, ook al wordt je snipermaat door 10 man omsingelt, niemand raakt hem 8)

Soms als je een flash-bang in een gebouw gooit, voordat je over een bepaald punt heen bent, is er in het gebouw nog niemand. Dus loop je het gebouw in, en is daar iemand die je zonder moeite neerknalt.

Je teamgenoten zijn echt TE dom en ALLE granaten komen op jou af. Niet op je maten, nee, gewoon alleen op JOU. Vooral op Veteran is dat zo irritant en erg onrealistisch. Je maten staan dichterbij en zoeken geen dekking, maar toch gooien ze alle granaten naar jou toe, terwijl ik er 20 meter achter sta :x

Zulke dingen maken het spel dus niet leuk en echt onrealistisch om te spelen ook. Want in een oorlogsspel moet je dekking zoeken en zorgen dat je niet geraakt wordt! Maar hier is het soms echt de bedoeling om te rushen naar een bepaald punt, daar wachten tot je vijanden af en toe aan komen lopen en zo te winnen.....jammer, maar zo is het wel altijd met de COD-games.

De MP is erg goed en deze speel ik nog steeds erg vaak. Maar de SP mogen ze onderhand toch wel wat verbeteren vind ik!

13. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij hebben ze een keer al aangekondigd dat de maps gratis werden. Maar ze kunnen er idd veel mee verdienen. Dus laten we afwachten

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dan zou het gesponsorde content moeten zijn, (zoals die conten die door Future Weapons en Mountain Dew gesponsord werd)

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oh mann, ik heb donders zin in die nieuwe maps_O_, vooral die eerste en die laatste.. die 2de kan ik me niet goed meer herinneren van de single player:confused:
    maarja kdenk oook niet dat ze ze gratis doen hoor. zal vast wel 400 of 800 misschien wel microsoft points kosten
    laterss_0/

Komen er nieuwe prestige lvl's??? duurt het nog langer :p
    kben nu prestige 2 lvl 5

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  16. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dan dat ze 400 Microsoft Points doen, dan zou ik voor het eerst gaan nadenken over het kopen van MP. Aangezien ik de maps behoorlijk zat ben wil ik wel wat nieuws..

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist de update gekregen \o/
    Kan alleen nu niemand meer joinen, omdat ik de enigste ben.. =(

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    goed nieuws :) ik irriteerde me de laatste dagen steeds meer aan Host ended game en amerikanen met hun k*tverbingingen,.. lang leve host migration

Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    ja inderdaad net een update gehad \o/

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    wat houd die update in??

Topicstatus: