1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    woei, 1000g gehaald :)

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    115-5-26 :9 Heerlijk die map. 6 heli's, stuk of 7 airstrikes. Shipment mag van mij wel wat vaker langskomen :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Ehm nee, gewoon geluk met heli en goed mikken.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    vind die heli's en airstrikes maar stom
    maken het zo onrealistisch

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Vind het wel geinig. Ik vind die Martyrdom gaar als je het over onrealistisch hebt.

6. Vriendloos

Vriendloos Guest

Nee, Last Stand is wel realistisch wil je zeggen, ik denk dat Martyrdom realistischer is dan Last Stand.

7. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Lijkt me sterk dat als je doodgaat nog wel een granaat kan vallen. Bij Last Stand kan je alleen zwaar gewond zijn om je zo nog te verdedigen.

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Dat is dus niet het geval, je gaat dood en trekt dan je pistool.

9. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn wel meer dingen nep:

Als stopping power meer inpact geeft waarom gaan die dan niet door muren?

Als Deep Impact door muren kan waarom gaat iemand dan niet sneller dood als je met Deep Impact op hem schiet?

Waarom heb je al je een wapen met doubletap oppakt zelf geen double tap? Geld voor alle perks trouwens: deep impact, dikkere kogels die al in het wapen zitten. Geld ook voor Stopping power.

Last stand kan nog wel, maar martyrdom is gewoon 100% onrealistisch, wat totaal niet in het spelbeeld past.

Iron lungs slaat ook nergens op, ik kan zelf makkelijk 90 sec m'n adem inhouden. Dus ik snap niet dat als je geen iron lungs hebt dat je dan maar 8 sec je adem kan inhouden.

Dead silence is een nuttige perk maar ook onrealistisch.

Eavesdrop hoef ik niks over te zeggen die gebruikt niemand.

Bomb sqaud is ook nep je kan niet ff in je eentje een gun vasthouden en tegelijkertijd een bom opsporen.

Tot zover de perks.

Waarom kan je geen nades oppakken die je enemy heeft gedropped?

Waarom duurt het zonder stopping power zo achtelijk lang om iemand neer te knallen?

Waarom hebben alle gametypes onwijs lage scorelimits, TDM 750 is vele te laag moeten ze uitbreiden naar 1500 en 3000 , dat je er gewoon uit kan kiezen.

Potjes duren te kort om lekker te kunnen knallen soms speel tegen extreem slechte tegenstanders en duurt een potje TDM maar 4 min.

En waarom bewegen de red dot sights van de m16, g36c, g3 etc niet en die van de m4 carbine heel erg.

Waarom zijn de ACOG scopes zo slecht? En waarom bewegen ze zoveel?

Dingen die ik in de update wil zien:

- Verhoogde scorelimits.
    - Spawnprotection
    - Meer spawnpoints
    - Snipers verbeteren + acog scopes.
    - Nog veel meer maar ik vind het verhaal al lang genoeg dus ik stop.

Laatst bewerkt: 31 jan 2008
  10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Je krijgt pas die punten als je hem doodschiet nadat hij op de grond is gevallen.

En in zo'n video van die perks stond er ook zoiets van "only if you're heavily injured".

11. Vriendloos

Vriendloos Guest

lol, je kan dus echt wel de granaten oppakken die je tegenstand neergooit weer teruggooien, zijn zelfs challenges voor :'-(

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    deep impact klopt wel dat het niet meer schade doet.

De kogel penetreert makkelijker objecten (ook vlees en bot)

De schade die een kogel doet hangt niet af van hoever hij penetreert, maar van wat hij raakt aan organen endergelijke en hoe groot de kogel is.

Er zijn ook diverse soorten kogels. Kogels met een scherpe punt om door kogelvrije vesten te gaan in tegenstelling tot kogels die juist niet penetreren maar een hele grote won maken in een mens.

13. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.367
    Bij headshots heb je geloof ik geen last stand

14. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een headshot (meestal) niet omdat je dan dood bent en niet zwaargewond. Bij een nade kill ook niet.

Ach ik vind al die perks wel leuk eigenlijk. Misschien niet realistisch maar dat is de hele serie COD niet. Kun je beter Rainbow Six of zoiets gaan spelen. Maar de charme van de COD serie is juist de grote chaos en die perks helpen daar naar mijn mening wel bij.

15. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf mappen ontwerpen

BTW IW heeft een paar dagen geleden een tool vrijgegeven om zelf mappen te maken voor COD4. Ook voor de 360 is het mogelijk zelf mappen te designen. Is hier al iemand mee bezig?

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    omdat ie verder inzoomed, slimmerik

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    ja maar als je gewoon ironsight gebruikt mik je recht vooruit zonder überhaupt te bewegen. Dan zou de scope ook niet moeten bewegen. Daarnaast beweegt de ACOG scope meer dan een sniperscope die nog verder inzoomt, en kun je je adem niet inhouden. Zelfs niet met iron lungs!

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :eek: weet iemand hier meer van?

19. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Toevoeging: als je dood wordt geschoten kom je een paar seconde later weer tot leven. Totaal niet realistisch!

Wil je realisme? Dan moet je geen spelletje spelen maar lekker in dienst gaan. Zie dan je adem in oorlogsgebied maar eens 90 seconde in te houden.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik vind het ook een beetje zeiken, het is een computer spel, en ze proberen een beetje het balans er in te houden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina