Er zijn wel meer dingen nep:
Als stopping power meer inpact geeft waarom gaan die dan niet door muren?
Als Deep Impact door muren kan waarom gaat iemand dan niet sneller dood als je met Deep Impact op hem schiet?
Waarom heb je al je een wapen met doubletap oppakt zelf geen double tap? Geld voor alle perks trouwens: deep impact, dikkere kogels die al in het wapen zitten. Geld ook voor Stopping power.
Last stand kan nog wel, maar martyrdom is gewoon 100% onrealistisch, wat totaal niet in het spelbeeld past.
Iron lungs slaat ook nergens op, ik kan zelf makkelijk 90 sec m'n adem inhouden. Dus ik snap niet dat als je geen iron lungs hebt dat je dan maar 8 sec je adem kan inhouden.
Dead silence is een nuttige perk maar ook onrealistisch.
Eavesdrop hoef ik niks over te zeggen die gebruikt niemand.
Bomb sqaud is ook nep je kan niet ff in je eentje een gun vasthouden en tegelijkertijd een bom opsporen.
Tot zover de perks.
Waarom kan je geen nades oppakken die je enemy heeft gedropped?
Waarom duurt het zonder stopping power zo achtelijk lang om iemand neer te knallen?
Waarom hebben alle gametypes onwijs lage scorelimits, TDM 750 is vele te laag moeten ze uitbreiden naar 1500 en 3000 , dat je er gewoon uit kan kiezen.
Potjes duren te kort om lekker te kunnen knallen soms speel tegen extreem slechte tegenstanders en duurt een potje TDM maar 4 min.
En waarom bewegen de red dot sights van de m16, g36c, g3 etc niet en die van de m4 carbine heel erg.
Waarom zijn de ACOG scopes zo slecht? En waarom bewegen ze zoveel?
Dingen die ik in de update wil zien:
- Verhoogde scorelimits.
- Spawnprotection
- Meer spawnpoints
- Snipers verbeteren + acog scopes.
- Nog veel meer maar ik vind het verhaal al lang genoeg dus ik stop.
Laatst bewerkt: 31 jan 2008