1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het zo opgelost:

Je loopt naar rechts zodra de choppers landen. Je gaat achter die uitgestorven botsauto attractie staan en je houdt de andere kant een beetje in de gaten. Je blijft veel lopen en schiet iedereen dood die over de attractie komt lopen, meestal één per keer. Je legt een paar claymores neer op de hoek zodat ze je niet besluipen en klaar is kees!

Vergeet niet om ook het reuzenrad in de gaten te houden, daar gaan ze vaak even stil staan dus zijn ze een makkelijk doelwit!

Je houdt het daar redelijk gemakkelijk vol en zodra de chopper is geland moet je nog even opletten dat je de gasten killed die tussen jou en je maat staan (liggen er ook vaak in het gras, dus een granaat volstaat!). Daarna ren je naar hem toe en sprint je richting de chopper.

Klaar is Sneaky Snake Eye :)

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  2. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Wat Halo vs. COD4 betreft ben ik het helemaal met je eens.
    Wel gaaf, een chick die COD4 mega beheerst. _O_

3. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed het door te campen in een loketje, iedereen af knallen, liggen als je bijna dood bent. Alleen heb je kans dat je ondergespammed wordt door granaten, kan je niet echt veel aan doen.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, ik ben daar nu ook, welliswaar op Hardened, niet op Veteran. Het is echt lastig, hoe krijg ik die choppers uit de lucht? Een keer schoot ik per ongeluk ergens rond de rotor en toen ging hij kapot, maar hier lukt het niet?

5. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    keej bedankt allemaal het is gelukt door achter de botsauto's gaan te staan. En dazlindragon volgens mij kun je ze niet uit de lucht knallen als ik jou was zou ik het zelfde doen als ik heb gedaan.

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    de missie HEAT ( die na one shot on kill komt ) is echt focking moeilijk. Ik heb zo'n filmpje gezien waar die gast bij dat huisje een checkpoint kreeg maar bij mij gebeurt dat niet. echt ZO frustrerend:mad:

someone tips ?;)

7. SniperKill

SniperKill l*ThE 1 AnD OnLY*l

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit al vast bij die 2de missie ofzo.. in dat tv station.. zo veel mensen komen er dan:-O

8. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op veteran neem ik aan? Je moet meteen doorrennen naar het punt waar je uiteindelijk moet zijn, dan spawnen ze daar niet meer en kan je op je gemak de overige gasten afmaken. Helemaal rechtsachterin moet je dan zijn, in die hoek.

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Heat vond ik nog wel te doen op Veteran, gewoon op het begin 2 a 3 keer hulp in roepen van dacht ik een chopper. Als je zeker weet dat er niemand meer is ren je naar die waterpijp, vervolgens dat huisje daar naast en dan zo naar beneden. :)

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    COD is easy online iid ^^ Halo is een stuk moeilijker als je van die nolifers hebt..
    Er is voor mij ook bijna geen competitie meer en al helemaal niet als ik in een team van 5 andere nederlandse vrienden zit. Dan kan je met je ogen dicht spelen. Voor mij is het spel nog steeds heel aantrekkelijk en vind het nog steeds heel erg leuk. Op halo ben ik wel een beetje uitgekeken. houd er niet zo van dat je 2 magazijnen op iemand moet schieten om em dood te krijgen.
    Halo is wel een leukere party game, daarom stop ik hem nog wel eens in mijn xbox :thumbs:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ook hier zijn mooie youtube filmpjes van , het is vooral een kwestie van je sprints goed timen en je airstrikes op de juiste momenten gebruiken, als je het utube fimpje volgt krijg je ook die checkpoint

12. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    was ik vandaag ook, heb ook het filmpje gekeke maar niet helemaal hetzelfde gedaan vooral nie omdat ik die airstrikes niet op de goede plaats kon zetten. Maar ik had ook geen checkpoint gekregen. Heb het ook flink wa keren overnieuw moeten doen. MAar het is inderdaad een kwestie van rennen als er geen vijanden zijn en bij elk nieuw stuk waar je naar toe rent eerst een air strike doen en dan moet het na vaak proberen egt wel een keer lukken

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik vond deze missie echt vet. Bij het begin moet je inderdaad 1 of 2 airstrikes gebruiken, en ook wat rookgranaten. Als je eenmaal bij de weg ben, kun je gewoon in 1 keer doorrennen! Dat is wat ik heb gedaan. Ik kwam een minuut voor de helikopter aan lol. En ja, dit was op vet.

14. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    lol, airstrikes? blijkbaar heb ik die nooit gebruikt :lol:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb net de game uitgespeelt, en jongens wat was dit een gruwelijk vette game! Alles klopte aan de game, geen bugs, de verhaallijn was geweldig, echt een top spel. Het leek net alsof ik in een film zat, zo vet was het. En wat een cool einde zeg. Ben er net ook achter gekomen dat er een extra missie is, in een vliegtuig. Maar dat wisten jullie vast al. ;) Over een paar dagen ga ik eens op Veteran beginnen, ik heb hem nu uitgespeeld op Hardenend.

16. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Begin de laatste tijd steeds meer S&D te spelen.. Ben al een tijdje op zoek naar een goede build, maar kan nog steeds niet de goede wapen + perk combinatie vinden.. Wat gebruiken jullie?

17. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Voor search en destroy gebruik ik altijd silenced wapens en dan frag3X, UAV jammer, deep impact.
    Meestal gebruik ik dan een silenced m16.
    Is meestal wel goed voor zo'n 6 tot 15 kills per match.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    gebruik eigenlijk altijd dezelfde setup, m16 met red dot, stopping power en deep impact. die andere perks zijn allemaal leuk en aardig maar t gaat er toch om je tegenstanders zo snel mogelijk om te leggen.

bij s&d kom je wel veel meer snipers tegen met overkill en een silenced p90/mp5

19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Is er iemand die tussen NU en 10 minuten COD gaat doen? HQ/TDM/Sabotage/Domination?
    Add me ff, dan kunnen wel 'spelen' oeeee

20. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tip voor je ga hardcore S&D spelen. Daar heb je geen stopping power nodig.

G36C
    Red Dot Sight
    Smoke grenade

Claymore x2 of Bomb squad
    Uavjammer of overkill
    Deep Impact/Dead Silence

Maare, eigenlijk zijn alle wapens wel goed in Hardcore S&D, het probleem bij mensen die zeggen dat ze geen goede combinatie kunnen vinden is dat ze in de meeste gevallen gewoon minder goed zijn in dit spel, of ze weten gewoon geen tactiek. Zonder opscheppen, je mag mij alle wapens geven in alle mappen met alle combinaties. Maar alsnog heb 90% van de gevallen de hoogste score.

Ik zal binnenkort wel ff van alle mappen mij tactieken gaan tekenen op de mappen.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina