1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Ik vind steady aim een beetje gay eerlijk gezegd. Je hebt ook al auto-aim en dan ook nog steady aim, dan mik je nog amper zelf..

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    steady aim had er van mij ook niet ingehoeven, het tempo ligt al hoog genoeg als je wel inzoomed om te schieten,.. met steady aim wordt t helemaal run & gun. maarja van de andere kant als je in vacant loopt met een smg met stopping power erop kun je maar beter wel steady aim erbij nemen want je kunt er donder op zeggen dat je tegenstanders dat ook hebben en dan kan die tijd die je nodig hebt om in te zoomen je nekken

3. Remco

Remco Guest

op vacant ben ik snel zat hoor.. en ik gebruik nooit steady-aim

4. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je richt nog wel, alleen kan je vaker met steady aim hipfights winnen (als je geen tijd hebt voor ironsight of extreem CQB, waar een knife net geen optie is). Verder merk ik niet veel van de auto-aim, alleen is het soms irritant als mensen langs je vizier lopen terwijl jij zit te mikken op iemand anders, dan volgt hij altijd de langslopende een beetje |:-

5. Remco

Remco Guest

ja dat is echt knetter irritant ja

6. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk microsoft is gebeld , ligt het systeem eruit moet ik morgen weer terug bellen 8)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Is hij nou nog niet weg :lol:

Vandaag weer gespeeld, is wel leuk. :)

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lekker potje net vanmiddag gespeeld. zat met 5 andere nederlanders in een party en we deden hq op vacant en voor de lol deden we knife only. onze tegenstanders werden helemaal gek. zelf had ik nog een 12 knife kill streak haha. in totaal 42 kills waarvan dik 30 geknifed. knifen is echt veel sneller als je 5 meter van iemand vandaan staat dan schieten. gewoon uav jammer, dead silence en 3 flashbangetjes.

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag CoD ook weer sinds een paar maanden gespeeld. Besturing was de eerste 2 potjes weer even wennen, maar ik eindig nog steeds in de bovenste regionen :) Lekker Hardcore TDM gespeeld, jammer dat je toch gemiddeld 1-3 maal door een Teammate werd neergeschoten.

Met die update zijn er nog meer dingen veranderd die ik niet wist.
    Zijn er extra voertuigen bijgekomen? En zijn er ook extra muurtjes/opstapjes bijgekomen, want ik zag steeds mensen op plaatsen staan die eerst niet mogelijk waren.

En is de 'kracht' van sommige wapens ook veranderd, of zijn alle wapens nog even sterk als eerst??

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met extra voertuigen? Meer voertuigen waar je achter kan schuilen? De maps zijn hetzelfde gebleven dus er zijn niet meer schuilplaatsen bijgekomen.. Daarnaast zijn er steeds meer 'glitches' ontdekt, waardoor je steeds vaker mensen op vage plekken ziet lopen, dit kon voor de patch ook al.. Ten derde de wapens zijn ook niet veranderd, in Hardcore gaat iedereen nou eenmaal sneller dood.. ;)

11. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws over nieuwe mappen

Op fourzerotwo is nu informatie over de nieuwe mappen te vinden voor COD4. Er komen er vier en twee ervan worden besproken, een ervan is Creek:

"The second map we played is entirely new, and it’s named Creek. But there’s a lot more to it than a simple babbling brook. This is a very large-scale outdoor map with a small cluster of houses on one side of it. In the middle, there’s a huge ravine circling the perimeter with multiple levels of pathways up its side. Down below, the trail leads along the eponymous creek bed to a waterfall. Elsewhere along the base of the ravine, there’s a lengthy and winding cave that cuts underneath the hill then out to the other side. As big as it is, there are a lot of places to go on this map; from prone sniping atop the cliff face to hiding out behind a rock in the tunnel, you never know where an opponent will be attacking you."

Andere maps heten Broadcast (uit de singleplayer), Killhouse (waarschijnlijk ook uit de singleplayer en wel het trainingscentrum) en Chinatown.

Creek is een compleet nieuw groot buitenlevel.

Foto van Creek:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2008
  12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    laat maar komen die maps!!

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die releasedatum vind ik nu het belangrijkste.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kut man zie die screen en meteen iets te veel zin om te spelen :p erg dit :D

16. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    hier een screen van broadcast

kan echt niet wachte jongens O-)

17. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat level lijkt me zo cool met al die televisies. Ik hoop wel dat je door het hele gebouw heen kan lopen en dus ook op het dak naar mensen schieten die op de parkeerplaats staan.

18. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    :)

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dat word overduidelijk veel claymores op de trappen en veel c4's in elke opening van een kamer. :)

En een level in Chinatown, of heet die mapname gewoon zo.

20. Remco

Remco Guest

Jij hebt ook echt posts van hoog niveau:emo:

Echt tof die nieuwe mappen, zo snel mogelijk uit je hoofd leren}:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina