1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha inderdaad, ikke heb zon 5-6 dagen erop zitten.:9 (schandalig eigenlijk)
    Btw Orange ik ben Znelle Jelle. ;)
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Van de week heb ik mijn Kill/Death ratio opgekrikt naar 2.03. Best oke dacht ik zo. Maar de 2.5 of 3.0 is ook goed mogelijk. Heb echt vaak potjes dat mijn K/D ratio boven de 5 is.

    Zijn er verder nog mensen die dit spel (vaak) online spelen. Want dit spel slokt behoorlijk veel tijd van mijn vrije tijd op en niet zoveel vrienden zijn vaak online.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb serieus al 2x een droom gehad die zich afspeelde in COD4 Map.. dat was zoo fucking raar
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik ga denk ik de weinige tijd die ik doordeweek heb om te gamen volledig wijden aan rsv2 :p heb mn k/d boven de 2.5 weten te krijgen en ik vind t wel best zo,.. t wordt gewoon saai. misschien haal ik m nog s uit de kast als de nieuwe mappen uitkomen :p
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit spel de komende tijd juist veel online spelen denk ik, R6:LS2 is een game die ik wel een keer ruil ofzo tegen een andere game.

    COD4 = vette no noncense online shooter!

    Alleen heb ik net een draadloos headsetje maar iedereen waar je mee gamed gaat voor zich en praat helemaal niet enzo....Best jammer.

    Zijn hier nog veel mensen die een beetje tactisch willen gaan spelen zeg maar? Veel ouwehoeren en gewoon gezellig knallen!
     
  6. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    misschien tijd om af te kicken met cod4?:p
    nee grapje maar het is wel een zeer verslavend spel
     
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Die ja, en dan nog Wet Work en dan was er nog 1, daar kan ik ff niet opkomen. Anders waren het er 3 :9
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    hahaha toen je mij joinde liep ik achter je aan en keek ik waar je naartoe ging en wat denk je STRAIGHT to the vijand:lol::lol::lol:

    altijd lache met die mense die de map niet kennen:lol:
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zoek een goede clan ;)
    Zit zelf bij [DG] lekker veel lui altijd wel mensen online. Spelen vaak met een groep uit de clan (8 man bij elkaar gesprokkeld) Ground War of met z'n 6en search en destroy, dan is de headset echt wel beter, wordt ook veel geouwehoert trouwens maargoed.. das ook mooi. (denkt aan goede oude socom 2 tijden, dat was zo'n beetje hét gezelligsheids spel... werd meer in geluld dan geknald.)
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    idd clan joinen of starten, ik game ook altijd met minstens een clanmember cod online, meestal zijn dit er 3 tot 6 en dan S&D. Alleen zonder iemand van me clan vind ik het niet eens leuk om te spelen bijna.
     
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel bijna meestal alleen, soms met iemand uit m'n friendlist. Geen zin om een clan te joinen, weet niet echt waarom, maar het hoeft atm niet voor mij.

    Net met 2 vrienden RPG only gedaan, maar dan in ranked potjes (online). We hebben een beetje onze KD verkloot maar het boeit mij niet/ons niet. ook een paar ik alle 3 dansend op een auto op de auto schieten, en dan alle 3 neergeschoten worden door een nieuwekomeling (lvl 6) :) Hij zal vast denken van wtf?
     
  12. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke speel vrijwel altijd met iemand uit mijn clan of met mensen die ik irl ken.
    Zonder vind ik een beetje saai, heb je niemand om tegen te zeuren en op te scheppen.:9
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    I will never walk alone \o/
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Meestal met 3 vrienden. En anders een paar gasten uit m'n lijst. Als je alleen Cod gaat spelen is het zo focking saai. Iedreen houd z'n bek en samenpelen is er niet bij.
     
  15. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vindt ik soms echt geen probleem dat mensen hun bek houden. Samenspelen doe ik ook niet met een paar vrienden, ik deed toch alleen TD.
     
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    vandaag weeris cod4 opgepakt om em op veteran uit te gaan spelen, wow dats nog hard ooK!!
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms is het niet erg nee, maar ik vind het altijd wel gezellig om met een paar gasten samen te spelen. Jammer dat het bijna alleen maar lonely wolfs zijn :'-(
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    nou ff voor de zekerheid:

    Nieuws | 20 maart 2008 - Activision en Infinity Ward hebben zojuist de officiële releasedatum van de eerste map pack voor Call of Duty 4 bekend gemaakt. Uit een persbericht blijkt namelijk dat de "Call of Duty 4 Variety Map Pack" vanaf 3 april verkrijgbaar is op Xbox Live Marketplace. Deze map pack bestaat uit maarliefst 4 nieuwe maps bestemd voor de off- en online multiplayer. Het gaat hier om de maps: "Creek", "Chinatown", "Broadcast" en "Killhouse".

    Quote:
    "The Variety Map Pack includes four new multiplayer maps. "Creek" is a wide-open village ravaged by combat where concealment is the difference between life and death. In "Broadcast," fight throughout an enemy communications building with confined corridors and wide-open parking lots. "Chinatown" is a foggy downtown district, lit only by a full moon and the neon glow of the city. "Killhouse" features a desolate training warehouse filled with a variety of building mock-ups and soft and hard cover points."

    Helaas moet je hier wel 800 Microsoft Points voor neertellen. Naast de nieuwe map pack zal op 3 april ook de 'Game of the Year' editie van Call of Duty 4 in Amerika in de schappen liggen. Wanneer deze versie in Europa verkrijgbaar wordt is nog niet duidelijk.

    Bron: xboxonly.nl

    YAY ff wachten nog. Maar zullen ze dan een tijdje nadat ze zijn uitgekomen gratis worden want ik heb geen ervaring met DLC ;)
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: join mijn lobby maar is ;) denk dat je snel weer weg bent van het vele praten.
     
  20. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaja, dan moet je xbox het wel doen Stoute Boef! Vind het anders knap stil in jouw lobby.

    Ontopic: Maps komen dus 3 april, hm, dan maar even vermaken met RB6V2. Ben ook weer met de SP begonnen op Veteran en zit nu midden in No fighting in the Warroom, heb wel al twee checkpoints dus vanavond moet dat wel gaan lukken denk ik. Gek, ik ben briljant in de SP (hahaha) maar zuig nog steeds op MP, zal wel aan mijn verbinding liggen want iets anders kan ik niet bedenken. Lekker trouwens, headshots met de MP44 halen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina