1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Airstrike tegelijk heb ik ook al eens gehad. Was wel erg gaaf om te zien. :9

2. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    kan je die airstrikes zelf oproepen? Ik ben nog maar net begonnen online en heb pas rank 7 dus moet nog ff flink oefenen. Wel heeeeel erg vet online!!

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja als je 5 kills achter elkaar hebt zonder zelf dood te gaan kun je een Airstrike oproepen. Dit doe je door op de rechtste knop op de D-pad te drukken en dan kun je een positie van de airstrike kiezen. Als je een goede positie hebt gevonden moet je de rechter trigger indrukken.

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Als je dood bent kan je alsnog die airtrike inroepen.. dat wist ik zelf een hele tijd niet ;).. maar hij blijft dus 'bewaard' totdat je 'm gebruikt. Weet trouwens niet hoe dat zit als je dood bent geweest en 3 kill streak is je airstrike dan weg ofzo of krijg je gewoon geen uav?

5. qusSiaGod

qusSiaGod Registered Wanker

Leuk Bevonden:
    0
    je krijgt dan je UAV maar soms had ik een chopper ging ik dood kon ik me chopper niet gebruiken omdat iemand anders hem al had maakte ik 3 of 4 kills en bleef me chopper gewoon staan!

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    het is mij ook eens gebeurt.. erg cool:)

7. tijmsja

tijmsja Tijmen

Leuk Bevonden:
    0
    k heb nog steeds soms;
    HOST ENDED GAME.
    ik dacht dat dan iemand anders de host zal overnemen ?? wat is dat nouweer??

8. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij werkt het wel, maar waarschijnlijk kan het spel soms geen geschikte host vinden ofzo. :)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja maar je gaat dan naar de lobby en dan zoekt ie een nieuwe host uit,.. tis niet zo dat ie tijdens het spelen een nieuwe host uitzoekt

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Enigste waar ik me nog een beetje aan erger is die Martydom dinges, als je iemand vermoord moet je meteen doorsprinten wil je niet dood gaan. Ach het moet maar, het zit er in dus ja. Ben wel weer helemaal in to de Multiplayer, maar dat zal vrijdag wel weer minderen. :cool:

11. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk zal het al een keer geplaats zijn...

je hebt lvl en stage's waar zie je welk plaatje welke stage hoord? en als je vanaf lvl 55 weer naar 1 gaat verlies je dan sommige wapens?

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bij zijn signature Klik. zie je de prestiges. De eerste is links enzovoorts. Je verliest al je wapens.

13. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Pagina terug staan ze ook in het groot \o/

14. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    vanavond ff nog online raggen. Heb nu wel de singleplayer op Veteran helemaal uitgespeeld. Nu nog 2 archievements. Dat oefenen binnen 20 sec. en dat level binnen 1 minuut ofzo in dat vliegtuig. Nog wat te doen want dat is bijna niet te doen.

15. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, ik deed keer potje hardcore en ik was dood, ik zie mijn teammate zo'n nade gooien door een lange gang op Vacant, seconde later spawn ik precies op de plek waar z'n granaat terecht was gekomen :D :confused:
    Dat was wel lachen, ik spawn en weer dood, maar ook wel ongelooflijk domme spawn..

En de snipers zijn nu ******kut, ik mis echt veel meer.

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Misschien een idee om dit in de startpost te verwerken Giel?

[​IMG] [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG][​IMG]

/Mod Is goed hè! :) - the Matrix

17. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    dit was gepost door mij ^^ :9 en hell yea dat het in de startpost moet :p

maar ik ben nu prestige 2 lvl 36 maar ik ga niet verder omdat ik die golden guns wil ;)

Laatst bewerkt: 2 mrt 2008
  18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    weet je wat nog erger is, teamleden met martydom in hardcore Search and Destroy!. Damn!!!! worden ze gekilled, killen ze je halve eigen team mee!!! Hulde!!!

Vaag ik heb het idee dat ik net zo makkelijk iemand snipe, alleen dat het nu juist sneller headshots zijn.

Ja dat wil ik ook. Was er bijna maar toch nog Prestige 2 gedaan, omdat ik het icoontje van Prestige 1 zo kneiter leijk vind. Wel een maand mee rond gelopen ofzo maar zaterdag toch maar Prestige 2 gedaan :p twee anvondjes gamen en zit al weer op 27, maar toch 44 moet ik ASAP kopen, P40(lvl40), dead silence(lvl44) overkil(lvl39) :D

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  19. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben in de SP ook alweer verder, heb hem al op hardened uitgespeeld maar ben nu bezig met de SP op Veteran. Ben nu bij "All Ghillies up" en heb tot nu toe ook alle intels gepakt :D

Heb wel een paar keer goed vast gezeten door het oneindig spawnen van de vijand maargoed, ben er toch wel doorheen gekomen.

Level waar ik nu inzit blijft het vetste van alle levels! Dolby Digital goed hard als die muziek op komt zetten :D Wat een sfeer!

Spijtig genoeg kan ik woensdagavond pas weer verder, overdag stage lopen, vanavond werken en morgenavond uit eten :)

20. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    sinds kort COD4 nu lvl 18..

wat ik vaak heb is van die mensen skieten eigen team genoten door en aan het eind staan ze -400 score.... zijn echt levenloos die mensen wat bereik je ermee? want zal vast wel reden zijn waarom ze het doen heb nu al stuk of 5x meegemaakt

net voor je begint auto op explosie brengen yeah 5 teamkils

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina