1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik zelf ook nooit juggernaut. Vind het zelf ook niet echt leuk om tegen te hebben. Al gebruik ik eigenlijk op elk wapen stopping power. Maar dan heb ik soms nog dat ik met de 1e sniper 3x raak moet schieten wil een juggernaut doodgaan.

    Hier nog een paar goede combo's:

    P90
    3 Frags
    Double Tap
    Steady Aim
    (Imo is doubletap beter als stopping power in dit geval)

    G36C silance
    3 frag
    Stopping power
    Steady aim.

    Eerst gebruikte ik nooit shotguns. Laatste tijd zit ik er mee te klooien. Maar het is echt té makkelijk om er een goede score mee te halen. Echt niemand heeft een kans om je neer te schieten in kleine ruimte's of van dichtbij.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kun je nou n00b zijn als je van een optie uit het spel gebruik maakt :emo:
    ik heb mn meeste classes ingesteld op mn wapens om die challanges te halen, steady aim bij snipers enzo, extra munitie bij uzi's
    maar op snipers en shotguns(wat moet ik daarmee?) heb ik ze bijna, dan ga ik wel ff andere game modes checken ipv die chaos TDM, groundwar
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Aangezien er maar weinig "dichtbij" ruimtes zijn vind ik het wel meevallen hoe goed een shotgun is. Je gaat zelf ook vaak dood, omdat je een beetje long range nooit wint.

    Als ik een shotgun heb gebruik ik ook altijd dat je over long distance kan rennen (even perknaam kwijt :+) en dan door level heen rushen :p
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  4. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk jongen. Ik vind het maar zielig om een silencer te gebruiken. Zo kunnen we bezig blijven.

    Ik heb heel zelden dat ik een kill niet maak omdat iemand Juggernaut heeft. Als je aan de winnende hand bent in een duel maakt die 20% ook niet veel meer uit.
     
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Met een sniper maakt dat wel veel uit.. Normaal is 2 schoten Kill, met Juggernaut duurt dat 3 schoten..
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    2 schoten? Ik kan meestal iedereen wel neerhalen met 1 schot, hoeft geen headshot te zijn en toch is het meestal 1 shot 1 kill.
     
  7. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat stopping power nou precies?

    ik heb zelf ook juggernaut maar begrijp niet wat daar noob aan is.
    ik vind die claymore weer noob of grenade launcher en zo heeft alles wel zun voordelen of na delen als het tegen je gebruikt wordt.
     
  8. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt zwaar onderschat, een shotgun heeft nog best een redelijk range van ongeveer 10 meter, en verder alleen dan heb je ze niet in 1 keer dood.

    btw, ik gebruik altijd:

    m4 (red dot + red tiger)
    3x frag grenades
    stopping power
    martydom (is beter dan last stand, want soms zijn er situaties waar bij je niet meer kan ontsnappen)

    2e shotgun
    grip
    juggernaut
    extreme sprinting

    deze twee werken altijd lekker bij mij

    oh en voor de free for all/cage match gebruik ik mijn stealth soldier

    p90 +silencer
    3x frag
    uav jammer
    dead silence (dan horen ze je niet aankomen, maar jij hun wel)
     
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2008
  9. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja spijtig dat ik nooit mijn geluid luid kan zetten. Anders stoor ik men andere huisgenoten te hard. Dus nooit echt het volledige potentieel van die perk kunnen gebruiken eigenlijk. Net zoals dat afluisteren van hun gesprekken.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    vinden jullie ook dat sommige wapens minder zijn geworden na de update??
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839

    ja, de scorpion, want daar ownde ik dik mee en nu niet =(
     
  12. DavyXP

    DavyXP Crew X-Power.be

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer was die update? Mijn broer heeft het spel geleend.
     
  13. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is duidelijk aangegeven door 402 dat de wapens niet veranderd zijn (behalve een wannabe extreme condition glitch met de p90). Ik denk dat een community leader hier heus niet over liegt, en waarom zou hij?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    misschien doordat de netwerk code getweaked is dat de game wat anders aanvoelt? qua stats zijn de wapens nog hetzelfde iig
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren leuke potjes gespeeld met Gold Rush en Agoris. We kunnen ons zo opgeven voor Idols 8) 3de prestige nu level 55, in iets minder dan 3 dagen totale tijd...
     
  16. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Huh Idols? :9
     
  17. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand van jullie die die afluisterperk wel eens gebruikt? Heb het een paar keer geprobeerd maar had er helemaal niets aan. Misschien omdat de tegenstanders stijf hun kaken op elkaar hielden. Schijnt bovendien ook alleen te werken als er een vijand binnen 30 meter van je af zit.

    Hoe moet je trouwens weten dat het de vijand is die aan het praten is? Kun je dat zien op je HUD?
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat heb je daar eigenlijk aan, misschien blij clan-matches, maar anders niet denk ik.
     
  19. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het een andere kleur. Normaal zie je zo'n grijs luidsprekertje als iemand praat maar met die perk Eavesdrop is dat symbooltje anders. Ik weet niet precies hoe het eruit ziet want ik gebruik het nooit.
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe eindelijk mijn xbox weer terug , dat wordt knalle:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina