1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    ja indd. Dat eerste icoontje is echt SPUUGLELIJK :'-(:thumbs:
    straks ff verder voor overkill want die heb ik echt noodig aangezien ik veel S&D speel;)

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die van Prestige 5 is het mooist,, jammer dat ik niet zo goed ben:+

3. Remco

Remco Guest

Dat vind ik net een doedelzak8)
    4, 8 en 9 zijn voor mij de mooiste

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    indd de 9de is errug vet 8)

5. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie van de "patch"?

Ben benieuwd wat jullie nou van die "patch" vinden. Op het blog van fourzerotwo wordt er toch wel erg veel over geklaagd maar hier hoor ik er vrijwel niets over vreemd genoeg.

De nieuwe killcams zijn wel even aardig maar het nieuwe is er na twee airstrikes of nades wel vanaf.

Hostmigration is droevig, iedereen wordt gewoon weer naar de lobby geknikkerd. Bij COD3 had TreyArch het toch beter voor elkaar en ik heb begrepen dat andere spellen (Halo) het ook een stuk beter voor elkaar hebben. Slecht stukje werk van IW.

Nieuwe spawnpunten? Geweldig maar niet echt. Spawn vaak recht voor de neus van de vijand of midden in een gevecht. Of erger, midden in een nade. Ook blijkt er dikwijls "opeens" een tegenstander achter je te staan op een plek waar je net ervoor nog had gekeken en wordt je in je rug geschoten. Knudde dus.

Snipers getweaked? Het zal wel, wordt ik in mijn knie geschoten krijgt de schutter een headshot. Zo is het wel makkelijk om je golden dragunov te halen.

Ook klagen er een hoop mensen, met name uit Australie en de UK, dat ze COD4 simpelweg door de enorme lag niet meer kunnen spelen. Het lijkt erop dat de host bijna altijd in de US wordt gekozen.

COD4 is sinds november uit en nu pas een "patch". Was beter geweest als ze die hele patch hadden laten zitten en eens wat nieuwe mappen hadden gemaakt. Komen die mappen er niet snel dan zal COD4 door RB6 vet worden ingehaald.

Kortom, een hoop commentaar maar vreemd genoeg lees ik er weinig over op het XBW Forum.

6. Remco

Remco Guest

Hier staat anders een flinke post over die patch, had je die al gezien?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ben blij met de host migration;... het blijft k*t als je vaak in amerikaanse rooms terechtkomt maar dit probleem heb je bijv bij halo ook. Voor de rest vind ik de patch niet zo boeiend. Eerlijk gezegd ben ik uberhaupt wel een beetje klaar met cod4. Tijd voor Rainbow Six: Vegas 2 !! :D

*edit* lol @ rumast :d

8. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben sinds kort begonnen met het online gedeelte en ik vindt het zeer leuk.
    ik heb alleen 1 probleem, ik kan er niet zoveel van, ben nu lvl 20, en wil graag wat beter worden maar het lukt niet echt.
    ik ben geen camper , ren denk ik ook wel vaak in een gun en ben vaak een easy target maar ik wil graag toch wat sneller levelen.
    is het nou gewoon een kwestie van goed mikken? soms heb ik het gevoel of ik goed mik maar de tegenstander toch wint.
    heeft iemand mischien een bruikbare tip?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    kies een wapen + perks wat bij je speelstijl past. Neem de moeite om de maps te leren kennen. Blijf bij teamgenoten met hoge levels in de buurt, daar kun je ongewijfeld wat goeie tactieken van afkijken. Mikken is juist niet zo belangrijk bij COD door de auto-aim, het is meer een kwestie van je tegenstander spotten voor hij jou spot.

10. Remco

Remco Guest

Ook moet je niet téveel rennen, dan ben je namelijk altijd te langzaam als je wilt schieten..

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, alleen rennen als je bijna zeker weet dat je niemand tegen t lijf loopt

12. Remco

Remco Guest

Dus eigenlijk alleen in het begin en bij UAV

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Je kan het beste beginnen met een M16A4 of een AK74

Perk 1:
    RPG
    Perk 2:
    Stopping Power
    Perk 3:
    Deep impact
    Verder zou ik zeggen:
    Lees het bericht van Delphikiakeiakd (ofzo :+)

14. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind deep impact niet bepaald nodig bij assault rifles eigenlijk. steady aim, of xtreme conditioning (voor snd) is wat bruikbaarder denk ik. m4, g36c of m16 zijnt makkelijkste wapens te controllen. ak ookwel maar dan moet je wat vaker gespeeld hebben door de terugslag.

15. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1e pagina... mijn post, veel lag...

16. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha! :lol:

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ben het helemaal met je eens. de lagg is er wel vaak nu en de gameplay lijkt wel veranderd. het voelt anders aan. maar dat zal miss wel door de verbinding komen. ook dat hosting is altijd gunstiger voor die usa stakkers en wij zijn daar weer de dupe van. jij hebt het nog over cod3 en treyarch, en dat was idd een stuk beter. ik heb cod3 meer dan 100 uur online gespeeld met 24 man en ik heb nog NOOIT lagg gehad of dat ik eruit werd geflikkerd. daar kon je rustig spelen met 24 man en hier is het met 12 man al niet te doen. het enige wat ik wel eens had was dat me beeld bevroor met cod3 en met cod4 heb ik daar geen last van.

Edit: door die permanente slechte verbinding ben ik nu geneigd hardcore te spelen, want dan hoef je niet 2 magazijnen kogels op iemand af te schieten en dan te merken dat hij nog steeds leeft.......

Laatst bewerkt: 3 mrt 2008
  18. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Bij de rifles heb je juist de deep impact nodig. je kan dan bijna overal doorheen schieten!
    Anders soms niet.

19. lukeman

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel "voelt" inderdaad anders aan, minder stabiel of zoiets, kan het niet goed uitleggen, mijn vriendin speelt cod4 ook regelmatig en die wordt nu opeens misselijk na een paar potjes, en dat was daarvoor niet.

Als je al het commentaar leest op de blog van fourzerotwo dan lusten de honden er geen brood van: http://iamfourzerotwo.com/2008/02/2...60-patch-is-out-heres-whats-changed/#comments

Ik kan me wel herinneren dat cod3 in het begin ook allerlei problemen had met lag en dergelijke, alleen losten zij het probleem vrij snel op, IW lijkt het erger te maken dan het was. Jammer, cod4 blijft een geweldige game.

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik heb nog geen seconde lag gehad. gelukkig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina