1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke ik ga hem toch ff downloaden.

    Voor de mensen die zo een lekker potje willen spelen op de nieuwe maps add me maar!
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    in vind chinatown maar lelijk,...qua layout is t wel een relaxte map :p


    heb ook mn vraagtekens bij de balans van Creek,.. net eerste potje op die map en ik speel 28-4 puur door de tunnel bezet te houden. Er staat een steen in die tunnel die t voor de mensen die aan de lage kant spawnen erg lastig maakt om de tunnel over te nemen

    broadcast vind ik tot nu toe de beste nieuwe map
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Tjonge jonge waarom kan je niet gewoon Hardcore S&D ranked match spelen?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    playlist ondersteuning voor de nieuwe maps is wat matig idd :/ zal je private moeten spelen als je hardcore s&d wilt,.
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle nieuwe maps zitten in alle gamemodes. Enig nadeel is dat iedereen in de lobby de map moet hebben voordat je map enigzins krijgt, bij het joinen of bij vote skip. Dit geldt natuurlijk niet voor de variety gamemodes.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :eek: ik heb net even hardcore geprobeerd maar nog geen nieuwe map gezien, zal wel pech zijn geweest :p


    wat zijn jullie eerste indrukken van de nieuwe maps?

    ik vind broadcast echt goed,.. stukjes met hele nauwe ruimtes a la vacant, veel routes , sniper huis tegenover het hoofdgebouw,.. je kan alle kanten op met die map

    BTW waarom krijgen we dubbele XP?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Jammer dat Killhouse zo klein is, hij kon veel groter gemaakt worden.......
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    daar hebben ze zich idd makkelijk vanaf gemaakt,.. zon map flans je met forge in een uurtje in elkaar :p
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Fucking kut kaarten. Net zo'n prepaid kaart gekocht voor 2100 punten, ga ik de code invoeren zegt dat klote systeem dat de code niet geldig is. Heb hem helemaal perfect ingevuld een keer of 5 en hij blijft aangeven dat het een ongeldige code is. Dus nog ff geen nieuwe maps voor mij.
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke net een tijdje gespeeld even een kleine review:

    Creek:
    Het ultieme sniper level. Ben je goed in snipen in campen dan heb je snel een hoge score in dit level. Zelf hou ik echt van snipen. Dit level vind ik dan ook echt super. Mooie hoogte verschillen en een prachtige omgeving. waar je erg ver weg kan kijken.
    9/10

    China Town:
    Tja Carantan he. Ik heb hem maar een keer gespeeld en heb af en toe toch even moeite met herkennen van stukken. Ik vind dit level echt zeer chaotisch omdat er echt overal mensen zitten. Ik vind dit level wel zeer sfeervol. Prachtig die witte muur en de honderden lampjes.
    8/10

    Broadcast:
    Zéér grote map. Grootste tot nu toe in het spel denk ik. Bijna alles heeft twee verdiepingen. Hier kan een sniper ook erg goed snipen. Maar met de kleine ruimtes binnen is het ook echt een goed machinegeweer avontuur. Hij is zo groot dat ik zelf plekjes heb gevonden die me leuker lijken als de andere, i.p.v. een map leuk of saai vinden.
    8/10

    De andere heb ik nog niet gedaan.
     
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Met andere woorden we zijn in de maling genomen en hebben eigenlijk alleen voor 3 mappen 800 points betaald.

    Killhouse zal denk ik weinigen spelen, net als Shipment. zo klein is die map geen enkele gamemode past erbij om te spelen. Misschien Team Deathmatch zelfs daarvoor is ie te klein.......|:-
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Shipment is geweldig met headquarters man_O_
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind de maps maar klote.
    Eigenlijk is alleen Broadcast erg vet. Creek is echt niet leuk.. Chinatown nog wel (oudere delen).

    En Killhouse ben ik nog niet tegengekomen?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind het level ook zeer chaotisch en afentoe heb ik ook wel moeite met het herkennen van stukken. Ook vind ik dat er op sommige plekken (zoals bijvoorbeeld in de kelder) veel obstakels zitten, soms wel té veel...
    De sfeer en uitstraling is wel geweldig.
     
  15. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Chinatown is wel erg vet met S&D lijkt me. Alleen heb ik nog niet online gespeeld sinds ik de mappack heb.
     
  16. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Net effe die update geinstalleerd krijg de heletijd de melding met dat ze opnieuw moeten opstarten balabla.
    Hebben meer mensen heier last van.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    nee. geen problemen mee gehad

    em je bent de eerste die ik erover hoor:/
     
  18. afca_4ever

    afca_4ever Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg alleen chinatown,creek en broadcast.Nog geen één keer killhouse gehad terwijl ik nog al 3 uur non stop de nieuwe maps heb gespeeld.Iemand enig idee hoe dit kan?!?
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    gister avond gaf mijn cod4 aan dat er een update nodig was, ik zei ja installeer maar...
    maar toen gaf die een error dat hij niet kon installeren
    en nu werkt cod4 bijmij niet meer lekker

    hebben anderen hier ook last van?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    killhouse krijg je alleen in FFA denk ik (misschien ook in headquarters)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina