1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Op shipment heb je er niets aan. Voordat je kan mikken lig je al op de grond dood te zijn;)

2. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    True that, altijd een wapen met veel damage nemen op shipment. Alleen voor de rest (op Vacant na dan) blijft het imo het beste wapen.

3. Remco

Remco Guest

Tis idd een erg fijn ding, alleen vind ik het jammer dat ze de C-reeks er niet in hebben gedaan, de C7 is bijvoorbeeld hetzelfde als de M16 alleen dan met een kleinere loop..

4. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je gewoon sloom :p m16 is ook op shipment beste wapen (zolang je niet gaat rushen in die middelste paadjes) met op de buitenste "ring" blijft bewegen

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Op vacant kan je je ook heel redelijk redden met een M16. Ik gebruik hem eigenlijk altijd en eindig bijna altijd bovenaan.

6. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Okee, de tering wat is die snipermissie in Oekraïne vet _O_ . De hele singleplayer zit vol met "Wow" momenten en daar ben ik echt gek op <3. Imo één van de beste singleplayer spellen op de 360 (en dan heeft hij ook nog eens een teringstrakke multiplayer waar ik nog niet eens aan toe ben gekomen \o/)

7. Remco

Remco Guest

Toch heb je meer aan een RPD, omdat de tegenstanders meestal dicht bij elkaar staan, kan je flink doorhalen met een RPD;)

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat ik me eigenlijk nou nog steeds afvraag van de Singleplayer. Diegene die je neerknalt in die Sniper Missie is toch die gast die je neerknalt op het laatst van de game. Lijken echt sprekend op elkaar en ben er eigenlijk nooit echt achter gekomen.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja klopt;)

10. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    mijn hoogste kill streak was op shipment(37) en ik gebruikte toen een m16...
    dus het maakt egt geen ruk uit of ie goed is op dat lvl of niet. het ligt gewoon aan de speler zelf

11. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij die sniper missie schiet je volgens mij z'n arm eraf

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  13. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Klopt. Je schiet hem hoe dan ook in zijn arm met de .50 caliber sniper. Ook al zie je de kogel door zijn hoofd vliegen.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja klopt, schoot hem toen ook door z'n hoofd. Nouja, het zal wel goed zijn. Toch bedankt allemaal! :)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als je goed kijkt zie je dat de kogel zijn arm er af schiet. Dit zegt die mcmillan ook;)

16. Shizzel

Shizzel Guest

Ik heb nu een AK47 met ACOG Scope, Sleight of Hand en Martyrdom. Man, wat herlaad je snel met Sleight of Hand! Martyrdom is soms ook nog wel handig.

17. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar martyrdrom is aan de andere kant ook wel weer een beetje lame, omdat je niet echt moeite hoeft te doen voor de kill. Ik heb dan liever Last Stand.

(Ik gebruik zelf soms ook marty :+)

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Verdomme wat een kutpotjes had ik dr net zeg. Ik bleef doodgaan.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik nu ook, het gaat echt abnormaal slecht.

20. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga alleen last stand en Martrydom (of last stand in een CW hardcore TDM) gebruiken als ik 10e prestige ben en de challenges ervoor wil halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina