1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    En zoals al vaker gezegd, je speelt toch niet voor een hoge k/d ratio? Dat vreet aan je.
    En als ik 10 seconden op 1 plek zit, begint het al te kriebelen en ga ik op zoek naar wat tegenstand.

2. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m'n kill / death ratio belangrijker als mijn rang, heb een 1.4 kill death ratio en ben bijna klaar met de 2e prestige ( k/d gaat elke dag omhoog nog :thumbs: )

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    mijne is gezakt met de nieuwe mappen (waar ik nu alweer op uitgekeken ben) :D nog net boven de 2.5

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik zit iets boven de 1:1 Ga ten eerste niet zo voor de ratio en heb ten tweede elke vrijdag een stel mensen over de vloer die hem weer wat naar beneden halen :p

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

Tuurlijk, ik ben ook blij met mn k/d ratio van 1.45.
    Maar ik heb het juist over het plezier dat je moet hebben.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het leuk om flashbangs en stuns te gooien aan het begin bij hardcore team games :$... dan is iedereen boos en geven ze nooit mij de schuld maar een ander en die krijgt dan altijd alle kogels :$... best onsportief (A)

7. joeperd

joeperd TaH PoWnz0r

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt jezelf ermee ;) degene die de kogels vangt voor jouw daden kan geen bom verdedigen / plaatsen ;)

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn van die mensen die ze moeten bannen van Live: Jouw dus!! Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het wel irritante teamflashers of killers..

Dus jij gaat rondrennen in een clanmatch F P Agoris? ;)

Laatst bewerkt: 10 apr 2008
  9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... wat een onzin.

Ooit search and destroy gespeeld? wat ga jij dan doen, beetje rondrennen zodat je niet "gay" of als een "pussy" overkomt?

Ik hoop dat ik jou de volgende keer tegenkom in een potje.. ga ik niks anders doen dan campen... \o/

Serieus, gamers tegenwoordig... niks anders dan klagen.. door de muren heen schieten? je hebt gegarandeerd binnen de kortste keren gejank aan de andere kant dat dit echt niet kan, "noob" piepen de kindertjes aan de andere kant dan.

verdedigen in S&D? nee nee.. ben je gek, dat is campen!

Snipen? blasphemie! hoe durf je iemand na een paar seconden met een skillvolle shot neer te schieten!

Een goedgemikte grenaat? HOE DURF JE! het is niet alsof je altijd even kunt afwachten tot de granaten regen afgelopen is, nee nee.. dit kan echt niet.

Een goedgeplaatse claymore.. aahh.. dat moet wel goed zijn toch als men bombsquad kan gebruiken? NOT!! alleen een zielige noob gebruikt claymores!

LMG gebruiken? noob.

P90 met juggernaut? noob.

etc.. etc.. etc... niks anders dan klagen tegenwoordig.

Het enige wat ik ook wel lastig vindt, is de grenade launcher die sommige gebruiken na 1 seconde in de pot, welgemikt op 1 punt plaatsen en zo 2-3 kills per keer krijgen.. dat is een beetje te makkelijk en mag wel uit de game gehaald worden wat mij betreft.

Maar anders, gewoon niet zoveel meer klagen en gewoon de game spelen... de game is uiterst goed gebalanceerd en voor elke actie is er een tegen-reactie.

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het volledig met je eens, op het juggernaut met P90 na.. Persoonlijk vind ik dat juggernaut uit de game gehaald moet worden, dit verpest namelijk het one-shot kill, waardoor snipen bijna zinloos wordt als de tegenstander juggernaut heeft..

Waarom niet gewoon de MLG-rules gebruiken voor CoD? De rest mag allemaal weg :)

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, je zit er wel mee he knul :emo: geen zorgen, ik daarintegen zit er niet mee hoor. ik zeik (op idd noobtunes na) niet over deze, vind alleen campers beetje triest, dat het spelletje je zóveel boeit dat je zo moet gaan spelen om kills te kunnen maken =D

@ orange, ik speel geen clanmatches, soms friendly's 2 vs 2 ofzo, maar niet op gamebattles oid. (en ja, ook in die matches rush ik, niet als kip zonder kop, maar ik ga niet ergens liggen met me m16)

12. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik heb ook een hekel aan snipers.
    Maar zoals Strapping young lad al aangeeft kan je bij een potje S&D echt niet rondrennen.
    Dan is campen met een sniper wel verstandig.

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook niet in het gras liggen, maar ik ga bijvoorbeeld wel op posities staan waar je een goed overzicht op de map hebt.. Bijvoorbeeld op Ambush bij de tanks..

@Smokey: M16 > Sniper

14. Tha Niekertje

Tha Niekertje Tha Nudies!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je gewoon een headshot maakt is juggernaut nutteloos ;)

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wapen waarmee je een juggernaut met een headshot kan afmaken is een sniper.. Natuurlijk met stopping power! Met een M16 is het niet mogelijk een juggernaut met één schot af te maken..

16. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, met een M16 moet je al snel 3 a 4 keer schieten! Echt een drama die mensen die juggernaut hebben aanstaan..Tegen die tijd dat jij hem dood hebt schiet iemand anders van hun team jou neer :x

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet tijd voor een nieuw deel? We zitten al ruim over de 1000 posts...

18. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maak je toch een nieuw topic aan :)

19. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik dat zomaar doen dan? Dan maak ik wel even een mooi startpost ;)

20. Nickjuh

Nickjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel, dan sluit de mod dit topic :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina