1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Remco

Remco Guest

Ja, Heat vond ik 1 van de leukere levels uit het spel inderdaad

2. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik hier ook meerdere malen over gedaan maar uiteindelijk valt het best mee. Hier kan je misschien nog wat tips uithalen!

http://youtube.com/watch?v=LNlD91gslFM

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Level 40 geworden zonet (3de prestige). Eindelijk weer de P90 :cool:. Purr... Dat ding is de bom!

4. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker, helemaal mee eens. ik houd ook wel veel van die mooie grote levels waarbij je wordt opgepikt door een helikopter. zo'n lelijk level als no fighting in the war room vind ik bijvoorbeeld echt niks aan. bij heat heb je alle vrijheid je eigen tactiek uit te stippelen en te genieten van de mooie gaphics:b:

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    yay gisteravond nieuwe prestige ingegaan (prestige lvl 6)
    Was wel ff weer wennnen :eek::
    Laatste keer dat ik lvl 1 was was meer dan maandje terug gok ik :+

6. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb dit spel na alle positieve commentaren ook maar gekocht.
    Zeker vet spel. Alleen een beetje jammer dat ze niet zo'n ranking systeem hebben zoals bij Halo. Nu word ik vaak kansloos geknald door gasten met lvl. 55 :{

7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als lvl 1 ben je verre van kansloos hoor, je kan meteen beginne met de m16, ak47 of mp5, toch wel de beste wapens uit de game ;)

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij kent de maps niet, weet geen goed campplekken, dus wordt kansloos afgeknald wanneer hij zomaar wat rondloopt..

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    M16 + Stopping power heb je genoeg aan om tot level 55 door te knallen........

10. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is stopping power ? :)
    Ik zie nu vaak niet eens het verschil tussen teamgenoten en vijanden met als resultaat dat ik vaak, wanneer ik dus geconstateerd heb dat er sprake is van een vijand, al afgeknald ben.
    Mja, kwestie van wennen. Ga zo maar weer aan de slag met de mp.

Trouwens nog ff een vraagie: Kun je ervoor zorgen dat je niet te zien bent op de map?

11. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook niet campen ;) mapkennis is idd wel handig, juist als je dat hebt kan je "slim" rondrennen en owne. campen is voor noobs die niet kunnen killen op skill

@ optimus, stopping power kan je kiezen bij de 2e perk. dat tezamen met een m16 is één vd beste combo's in deze game. na 25 kills met de m16 kan je er nog een red dot scope bij opzette ook, en doe je qua wapens iig niks meer onder. ^^

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  12. forzav

forzav Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook onlangs het spel gekocht en heb daar inderdaad ook last van gehad...

Waar Halo tegenstanders zoekt op basis van level/experience, gooit COD iedereen lukraak bij elkaar ongeacht level.

In het begin is dat lastig/vervelend, later is dat ook wel weer leuk..

13. Remco

Remco Guest

Niet denken, gewoon knallen, behalve als je hardcore speelt natuurlijk;)
    Maar het verschil moet je eigenlijk wel duidelijk kunnen zien hoor..

Antwoord op je vraag: Ja dat kan, met UAV Jammer, maar die krijg je pas in een later stadium;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Als je geen groene naam ziet verschijnen, altijd knallen.

15. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ook kun je tegenstandners onderscheiden door te kijken welke kleur kleding ze hebben. de ene is een stuk lichter van kleur dan de andere.

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    had net echt een hilarisch moment, ik gooi een granaat en meteen daarna ga ik dood. Seconde later spawn ik recht op mijn gegooide granaat en had ik een suicide XD

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    De een draagt een Arafat sjaaltje (Arabieren). De Russen en de Engelsen zijn soms nog wel moeilijk.

18. bli3p

bli3p Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net als de Pakistanen..

19. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox360 terug :) Ging even op een oude account 48 hour trial proberen, voordat ik de 1 live maand gebruik en bijvoorbeeld blijkt dat m'n xbox360 nog steeds kapot is.

Eerste potje, kreeg iedereen oppeens een hele rare error tijdens het spelen:

'[UNABLE]Microsoft error 43435435645757' en dat ging gepaard met rode en blauwe letters, toen werden we 'gekicked' naar de lobby. Sinds de update heb ik oppeens dat ik vet vaak de host ben, terwijl ik wireless internet heb :confused:. Moest dus eten, dus ik druk op leave, krijg ik oppeens 'Host ended game' :confused:. IIG moet ik wel weer even wennen. In het eerste potje had ik een ratio van 3.38, toen daarna negatieve potjes, maar ach, het was op een oude account :p. Killcams zijn vet :) maar echt, nu zit iedereen zowat een sniper rifle te gebruiken :\

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Gaat over een aantal weekjes vanzelf wel weer over. Dan is het nieuwe er vanaf ;) Speel zelf ook vaker met Sniper nu 8)

Edit: Nieuws over de nieuwe mappack en over nieuwe playlists!
    Bron: fourzerotwo.com

klinkt goed!

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina