1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het gaat gewoon ontzettend traag omhoog. Ook als je gemiddeld een K/D van 4 haalt.

2. Remco

Remco Guest

sinds 4 weken weer COD gespeeld bij een mattie, potjes van 30-4 enzo, echt relaxed!:)

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje: als je de uv jammer hebt en je schiet zonder silencer dan zien ze je nog steeds niet op de radar toch??

4. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    Dan verschijn je wel op de radar, met silencer erop niet

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dus ook als je de perk uv jammer aan hebt staan??? Daar was ik ff benieuwd naar vandaar. Zijn er trouwens veel mensen die deze perk gebruiken?? Meestal gebruik ik gewoon 3 frags, Stopping power en steady aim.

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat iedereen altijd zo'n hoge ratio heeft. Ik speel meestal "free for all" en eindig nagenoeg altijd bij de 1e drie en dan verlies ik op 1 of 2 kills het potje, maar mijn ratio is maar 1,2.

M.a.w. ik ben altijd een van de betere en heb een lage ratio. Zijn jullie allemaal campers of spelen jullie een bepaald type spel?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik speel eigenlijk vooral TD en S&D en heb nu een k/d van 2.52. Het maakt volgens mij een wereld van verschil of je met een vast groepje mensen speelt,.. als je team een beetje okay is en je kan de tegenstander een beetje vastpinnen haalt iedereen wel een aardige score,.. als je met allemaal randoms in een lobby zit en iedereen rent als idioten door elkaar weet je maar nooit waar t op uitkomt :d

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja je bent gewoon altijd (behalve bij Hardcore modes) op de radar te zien als je schiet zonder demper.
    Met de perk UAV jammer ben je alleen niet te zien op de rader als een vijand dus na 3 kills (zonder dood te gaan) zijn UAV gebruikt.

@ D3lphiki, ja ik speel erg vaak Ground war met een vast groepje. En vooral bij domination kun je ze goed vastpinnen. 2 vlaggen pakken en dan is het airstrikes geblazen!

Laatst bewerkt: 7 mrt 2008
  9. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een ratio van rond de 2 moet je ook meer zijn dan 'een van de betere'. Ik heb maar 1.87, maar win 90%-95% van de free for all potjes. Gemiddeld scoor ik 25-8.

Maar in het begin had ik ook rond de 1.2. En die K/D ratio heb je niet zomaar opgehaald. Vooral als je het spel al 6 volle dagen hebt gespeeld.

10. kuchiki Byakuya

kuchiki Byakuya Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey zijn er hier nog mensen die bij onze clan willen aansluiten? voeg me toe zoja. Het gaat ons voornamelijk om, dat we met nederlandstalige mensen in teamverband kunnen spelen

Op het moment zijn we met zn 3en. Dus we kunnen nog wel een paar man gebruiken

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  11. sasukeboy99

sasukeboy99 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja sluit bij ons aan
    nog 3 zou perfect zijn !!

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    misschien even een post in het clan forum maken

13. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou idd wel handiger zijn

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Ik gebruik het bijna altijd, vind het een hele handige perk. Als je dan ziet dat de enemy UAV heeft, kun je ze altijd van achteren besluipen.
    Op Wetwork of Vacant gebruik ik dan ook nog vaak een MP5 met silencer, dat is helemaal heerlijk.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    KDR is zo niets met skills te maken, ik ken gasten die zuigen hard heb hebben KRD van 3. Mijne is ter vergelijking momenteel 1.32. Het heeft meer met speel stijl te maken dan met skill. Ik ga altijd voorop en ga dus ook vaker dood. Die vriend van me met 3 die sniped altijd.

Maar als ik hem 1 op 1 tegen kom dan pwn ik hem 9 van de 10 keer.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    omdat hij een sniper rifle bij zich heeft ?:p en geen p90 met juggernaut en steady aim ?:p

17. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Die P90 is toch wel zo'n verschrikkelijk lekker wapen _O_ Die bewaar ik lekker voor de laatste paar levels, knallen for life je weet tochhh.

18. Remco

Remco Guest

Maar t ligt ook wel aan de map hoor.. alleen op wetwork en vacant en showdown gebruik ik P90 voor de rest m16a4 of sniper

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    M4a03/M82 (.50 cal) > al het andere :D

Deagle erbij voor de backup en klaar ben je. :thumbs:

20. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Godverdomme wat een kutteam had ik net. Nja, kut ze waren wel goed maar stom. Gaan ze schieten op hun EIGEN helikopter :'-( Tranen sprongen in mn ogen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina