1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    sabotage had ik een tijdje terug 98 kills op shipment en iets van 30 deaths!! de 1 na beste had iets in de 40 kills :9 maar dat potje duurde ook 20 minuten omdat de bom maar niet geplaatst werd en met sudden death won ons team dus ik had toen iets van 2000 xp (ook nog wat van die challanges)

Kortom: focking vet potje :9

2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Bijna ;)

Zelf ben ik nog nooit verder gekomen dan 19..

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar is die 39 op gebaseerd? soms is het 7 tegen 5 in plaats van 6 tegen 6 en als je dan bij die 5 zit, heb je 7 tegenstanders om te killen. een potje kan maximaal 7 ronden zijn, dus kun je 7*7=49 kills behalen ongeacht het winnen of verliezen van dat potje. ( dan moet je natuurlijk wel teammates hebben die geen ruk doen)

4. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand dat lukt(wil ik wel bewijs zien) krijgt die van mij 1 euro:9

5. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Oke, heb een klein probleempje met mijn laatste achievement. Het gaat om alle 30 enemy intel vinden. Ik heb er nu 29 zelf gevonden maar die laatste is het probleem. In het level One shot one kill staat dat ik er 1 van de 2 gevonden heb. Nou heb ik het level een paar keer opnieuw gespeeld maar kon hem niet vinden. Uiteindelijk toch maar op youtube gekeken en toen zag ik dat de laptop in de buurt van de neerstortende heli zit. Ik had er al vaker gekeken en heb het weer gedaan maar geen laptop. Waar ligt mijn probleem??? En ja ik heb die andere laptop in het level al...

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Officieel gaat hem om 6 vs 6, dat is meestal ook het geval.. Had ook meegerekend dat je niet het hele andere team kan vermoorden, wanneer je de ronde verliest.. Dit slaat eigenlijk nergens op, omdat ook de bom kan ontploffen..

7. Acolyptus

Acolyptus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    20 kills 0 deaths op ambush, toen ging de host de game maar enden :D

8. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een veel gestelde vraag die je ongetwijfeld in een vorig deel kan vinden. Als je zo'n filmpje van youtube ziet, weet je waar die intel is. Zet je moeilijkheid gewoon op normal of easy en zodra die terroristen met die helikopters aan land gaan via die touwen, gaat als het goed is die deur open en kan je die intel oppikken. Die deur blijft volgens mij een tijdje open, omdat dat een van de respawn points van de vijanden is.

9. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Het probleem is niet dat de deur niet open gaat maar dat er geen laptop ligt....Ik denk dat ik hem in het verleden al opgepakt heb en dat het spel het gewoon verkeerd aangeeft.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De deur gaat wel open, je moet eerst even naar de helikopter, loop desnoods het hele level rond...

Deur gaat altijd open, ook al heb je de intel al gehad.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Als je een missie start, en vervolgens op start drukt kan je ook ergens zien in het menu hoeveel intels er in het level liggen en hoeveel je er al hebt gepakt.

12. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Inderdaad en daar staat dus 1 van 2 maar vervolgens ligt er geen laptop.

Edit: Laat maar, porbleem opgelost. Het probleem lag bij het filmpje van youtube. Daar was namelijk onduidelijk de locatie te herkennen. Zat dus de hele tijd bij de verkeerde deur te kijken. Het is nu duidelijk en iedereen bedankt voor zijn hulp.

Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alright

14. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan clanmatches spelen zonder red tiger en golden guns hoor :+

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds gisteren prestige 10 en lvl 55 :)

Consolegaming: 4 wins 6 loses :eek:

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nice man :). Ben blijven hangen op prestige 4, level 10 ofso :9

Zullen die extra mappen nog een keer gratis worden?

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Wij kunnen nog niet mee met de beter clans, maar we kunnen natuurlijk altijd een match spelen :)

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Vind Downpour veel leuker dan Wet Work.. Alleen is bij S&D op Downpour het verdedigende team in het voordeel..

19. Boelie91

Boelie91 FastFasterFastest

Leuk Bevonden:
    0
    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Laatst bewerkt: 15 okt 2008
  20. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Net team tactical 3 vs 2 tegen IG Gamble en IG Revolt gedaan.. Mijn zelfvertrouwen was in een keer verdwenen.. (en mijn k/d-ratio gehalveerd) :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina