Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, want iedereen zeikt na dat ze het een tijd spelen, ik haal steeds score van 18-9 maar ik heb 1.03

Dus waarschuw ik hem ;)

2. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    ojee
    huil
    huil
    huil
    huil

UAV Jammer is trouwens prima.
    Bomb Squad dan weer absoluut niet.

Ik gebruik zelf praktisch alleen maar stopping power. Heb alleen 1 stealth custompje met een UAV jammer.
    Op perk 3 meestal Deep Impact, want ik knal graag door muren met assault rifles. Vage fetish ofzo. Verder inderdaad ook Dead Silence, je vijand hoort jou slechter, en jij hem beter omdat je niet constant op dat kl:+te geruis van jezelf moet luisteren.
    Steady aim gebruik ik nooit. Uit het losse handje schieten gaat hier altijd prima (ik speel AK, M4, M16 en MP5).

Perk 1 = Frag x3, dat lijkt me evident. Met sniper Claymore.

In den beginnen had ik stiekem zelf nog wel bandolier, maar dat heb je niet nodig als je munitie leert pakken (M4 schiet bijvoorbeeld ook met M16 en G36c kogels) en leert knallen met 3-4 kogels ipv 1 clip per mannetje.
    (hoewel 1 clip per mannetje wel veel leuker is soms:+)

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Op dit moment gebruik ik de M4 met 2 Claymores - Stopping Power - Deep Impact. Maar heb volgens mij nu ondertussen de G36C al weer unlocked, blijft mijn lievelingswapen dus zal daar maar weer mee verder gaan. Deep Impact is wel erg netjes vind ik zelf, merk toch wel vaak dat ik gewoon door een muur heen schiet en zo mijn kills pak. Aan de ander kant, kan ik me ook ergeren aan Martydrom ofzo iets, als ik iemand vermoord heb ren ik voor mijn leven weg. :+

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Zaterdag heb ik hem ook als de deal goed verloopt :). Even singleplayer checken eerst, daarna online :D.

5. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kent wel Collateral damage. 2 kills met 1 sniperkogel. Ik had op Bog SnD, 1 kogel 3 kills. 2 headshots en 1 normale kill.

Meest zieke kill tot nu toe alleen komt een kill van een knife dichtbij: Ik sprong op iemand van de tegenpartij en door een bug bleef ik hangen en op een moment knifde iemand van de tegenpartij vanaf de grond ineens 3 meter omhoog. Ik kon niet schieten door een bug ofzo...

6. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het is me wel 16x gelukt om een dubbele kill te krijgen met een sniper kogel. Maar 3 is me niet gelukt. Ik ben wel ooit neergeschoten door een shotgun. Die shotgun schoot ook in een kogel 3 mensen inc. mij dood. Mijn mooiste kill blijft de twee no-scopes headshots van afgelopen zaterdag.

7. Alwinter

Alwinter pwnranoia

Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend b00n perkje dat de game vertraagt.
    Ik houd me gewoon na een kill meestal even rustig, een paar stapjes achteruit, herladen en loop dan weer verder. Zo ga je er niet dood aan.

optie 2: er vollenbak overheen sprinten. Het enige nadeel is, als je dan net nog een vijand tegen komt sta je tussen hem en de granaat in.
    Dat loopt meestal slecht af.
    Kortom, gewoon een paar stappen achteruit, en eventueel dekking zoeken/herladen. Na elke kill. (tenzij je je geluid hard genoeg hebt om de martyrdom duidelijk te horen)

8. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Throw Back kan ook, alleen ik doe dat bijna nooit. Morgen begin ik bij het begin. Want ik heb een nieuw account. Dus als mensen mij willen helpen om door de beginfase te komen, graag :D

9. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb één keer een Triple kill met M40A3 op SnD bog gehaald (so leuk dat het hele team de straat op rent, en dan als begin spawn Marines zijn :p). 2 of 3 keer een Double kill, maar verder ook niet. Gebruik niet veel 'sluipschutter' wapens in SnD. Meestal gaat een MP5 + Red dot, 3x stun/frags (stuns meestal) met stopping power and Exteme Condition, lekker rushen met een SMG :p.

Ik ga pas Martydrom en Last stand gebruiken in de laatste Prestige, zodat ik die challenger ervoor ook haal.

Leuk ding om mensen te ergeren:

Overkill
    Martydrom

met een AK47 met n00btube en een M4 met n00btube :p

Verder Werkt double tap best lekker met een silenced AK47, of een Uzi (wel met steady aim, en Bandolier, want je loopt super snel zonder ammo).

10. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    In 2 dagen level 21 :9 Heb GTA4 aan de kant gegooit en dit non-stop gespeeld. Wat supervet zeg :9

11. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ik ben nu bezig variete pack te dowloaden ik heb er zin in want dowloadt hij traag8)

12. Piedero

Piedero Spreek uit: Pjeedro

Leuk Bevonden:
    0
    wacht maar tot je de 35 voorbij bent :eek:
    maar het blijft leuk en ben zelf ook alweer bezig met ranken :9

13. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks de Single Player op Insane doen of toch nog wat gamerscore erbij te halen. Rond de 500-600 zal mooi zijn

14. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Ik heb nu ook CoD 4 :D.

15. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Add mij weer even..

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Als je alles op Veteran gaat kun je makkelijk voor de 1000 gaan want de rest zijn allemaal super makkelijke achievements.

17. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    heb deze game de laatste week ook weer opgepakt ! jezus wat is ie toch vet weer online vooral Search&Destroy !

18. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin CoD 4 online beetje saai te worden. Ben nu bijna voor de 2x Prestige 10 level 55. En hierna is het maar eens tijd voor BF. En anders nog lachen met potjes Gears of War

19. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    2e × prestige 10? 8) Dan vind jij het gek dat het saai word dan heb je minimaal 20 dagen aan speeltijd of niet?

20. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    17...

Eerste keer duurde het 11 dagen, en ik ben nu net in de 6 dagen. Dus dan moet het lukken in 17 dagen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina