1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dit weekend is er weer dubbele XP te halen. Dit is om te vieren dat COD4 weer op de nr. 1 positie is gekomen en GTA naar 3 is gezakt. Kijk maar op de blog van 402.
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Naja. Gister in 2 uur tijd 2 levels gedaan, zonder het completen van enige Challenge :9
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wel hoor.. Speel maar eens TD op level 15 en daarna een keertje op lvl 45, zit duidelijk verschil in.
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    wel jammer dat je niet kan leanen net als op de pc.
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, dan heb je nog meer aan je 'Deep Impact' perk.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    alleen komt killhouse alleen voor als je kleine games speelt..
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Call of Duty naar Pacific.


     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Terecht, CoD4 owned GTA IV als een malle.

    Zojuist mijn 2e avondje gespendeerd tussen wat Nederlandse lui, en ik denk dat we zeker 26 van de 30 potten gewonnen hebben.
    Geweldig dat teamwork, in plaats van met al die domme amerikaanse mafkezen.
    Simpele dingen als "ik check links, vertrouw dat jij rechts doet" worden zonder gelul gedaan.
    Geen dingen die je van random Amerikanen moet verwachten. Als je links gaat loopt zo een lamlul negen van de tien keer achter je aan, gaat vervolgens ook nog voor je staan, en mist dan ook nog zijn target :')

    Serieus.


    Nee, zo wat samen spelen met prima lui, is echt top. Maakt CoD4 nog eens 10 keer gaver dan het al was voor mij.
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is eigenlijk precies wat ik zoek. Ik ga eigenlijk echt te vaak dood omdat ik mijn team-maten die ik totaal niet ken te veel vertrouw. Die staan op punt x gericht dus daar komen ze niet meer vandaan. 5 seconden later komt daarvandaan iemand aanlopen die me neerschiet.

    Het lijkt me echt gruwlijk tof om bijvoorbeeld bij team tactical 3vs3 dus, echt 100% tactisch te spelen. Het liefst dat iedereen een score heeft van 30-3 ofzo. Zodat je echt op elkaar kan vertrouwen zonder geschreeuw.

    Kan je me een keer inviten als je zo'n match wilt starten of als je er in zit?
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kom bij onze clan!

    We zoeken toch nog leden!
     
  13. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Normaal hou ik (dWvF Ruffio) me met het posten van mijn scores niet bezig omdat er 5miljoen mensen zijn die hetzelfde kunnen scoren als ik maar nu wil ik toch ff mijn Headquarters-match ff meedelen aan de rest :D

    122 kills en 16 deaths op Bog, That's right kids !
    Nie op Shipment ofzo maar op Bog
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.838
    Leuk Bevonden:
    860
    Binnenkort maar weer gold kopen. Heb zin om weer CoD4 online te spelen :D.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Interview.

     
  16. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ga ik doen! Gallie6 gaat ook joinen, die zag het ook helemaal zitten.
    Ik moet zeggen dat de party wel bestaat uit veel ouwehoerende lui, maar het feit dat er een goede teamplay aanwezig is zorgt er gewoon voor dat het super speelbaar is.




    Oh, en ik heb nog een vraagje:
    Ik ben op aanraden de M16 eens gaan spelen, en onderhand ook met ACOG (experiment wat me goed bevalt) en ben benieuwt wat nu het voordeel is van die Sniper ACOG-en ipv M16, aangezien M16 eigenlijk ook 1shot 1 kill is, veel sneller schiet, en ook super bruut op close range is. Waarom wordt het dan zo vaak met de Sniper gedaan?
    (naast dat het gewoon superstoer is)
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Sniper + Acog + Steady aim + Stopping power = No scope kills.
    En ja dat is gewoon gruwlijk als je van 100 meter een noscope headshot maakt. En het schiet wat makkelijker van dichtbij met een Acog. Je hoeft je adem niet in te houden en is gemakkelijk in een shot dood.

    De M16 met Acog vind ik zelf niet echt een goede combo. Ik merk dat je dan toch sneller mis schiet dan met red dot of zonder scoop. Ik gebruik de laatste tijd altijd de silancer op de M16.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    welk spel is meer WAARD assasin's creed of call of duty 4.

    ze zijn allebij in dezelfde week gereleased dus ik vind ze evenveel waard maar als ik wil ruilen vind de persoon in kwestie dat ik geld bij moet leggen (dus hij vind cod 4 meer waard)
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als hij wilt dat je er geld bijlegt dan is dat zo.. Get over it! Hoe kan hij hier nou ongelijk in hebben?

    Je loopt toch ook geen winkel binnen: Die game is €20 waard, dus ik betaal geen €30 :+
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dan ruil je toch niet,..

    maar hij heeft wel een beetje een punt,.. op budgetgaming is de goedkoopste AC 28.99 en de goedkoopste COD4 46.49
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina