1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Nog steeds en de NAT staat op open
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Infinity Ward lanceerde eind 2007 de topgame Call of Duty 4, een spel dat sindsdien online zeer populair is. Infinity Ward probeert de game online interessant te houden door te experimenteren met nieuwe matches.
    Volgend weekend zal Community Manager Robert "fourzerotwo" Bowling experimenteren met vier nieuwe type matches. Zijn experimenten gaan door op Xbox Live. Hij zal de volgende matches testen.

    Bare-Bones Team Deathmatch: Geen perk, geen kill-streak beloningen.
    Hardcore HQ: Meer schade, geen HUD en vriendelijk vuur.
    Multi-Bomb Search and Destroy: Elk lid van het aanvallende team heeft een bom.
    Hardcore Free-For All: Extra schade, geen HUD, geen gezondsheidsregeneratie.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen die eerste klinkt goed, de rest is not my thing.

    Kijk hier eens, of als je goed bent Wild Dingos.
     
  4. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders die ook net als ik en 2 maten veel problemen heeft met connecten en potjes die in no time door unable to connect worden afgebroken?
     
  5. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben echt helemaal klaar met search & destroy. Random nades gooien naar de spawnplek, heeft absoluut alles met skills te maken wachten aka "campen" bij de objective en je vizier op 1 ingang houden en dan de trigger overhalen als er na een halve minuut iemand staat heeft absoluut alles met skills te maken. Ik vind het gewoon eerste classe crap dat ik continu gekilled word door campers in S&D terwijl ik juist zoveel mogelijk probeer te moven. Wat nog meer haat veroorzaakt is dat de helft van je team in de eerste 10 seconden sterft, en dan boos worden als jij als last man standing geen 5328 man kan killen. Laterrrrrrr
     
  6. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe S&D ook 2x gespeeld, maar het is een mislukte counterstrike kloon. Enige mode die ik speel zijn team deathmatch, free-for-all, Groundwar en headquarters met name headquarters vind ik toch de leukste.
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    S&D blijft THE BEST
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer, moet je maar tactisch spelen en niet zoveel bewegen.
    Met de smokes, flash en stun kun je campers uitschakelen.
    Je moet bij S&D tenminste nadenken. Gooi een smoke naar B zodat de tegenstander denkt dat je daar gaat planten en plant de bom bij A bijv. dat zijn leuke dingetjes. Ik noem maar wat.

    Jij speelt waarschijnlijk veel te adhd, veel te veel rushen. Dat hoort niet bij een tactische gamemode. Je moet van de tijd en je hersens gebruik maken.
     
  9. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hardcore blijft the best.
    Eindelijk geen plekjes veraden met Kill-cam :)
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dat werd wel tijd, van mij part mogen ze alle gamemodes op hardcore zetten, zonder hardcore is de game kinderachtig en niet realisitisch.....
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    Soms is rushen in S&D echt wel slim, je verrast de vijand, of met een snelle bombplant of met een paar extreem snelle kills!

    Bij ons gaat het meestal zo: 1 a 2 rushen als een malle, en de rest doet het wat rustiger aan :).

    Als is dit rushen in clanmatches eigelijk niet van toepassing.
     
  12. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Bare bones vind ik een top idee! Ik heb gewoon een hekel aan air support. Hardcore zonder Air support zou ik het best vinden. Geen UAV, geen Aarsstrike en geen chopper.

    En multibomb klinkt ook wel tof.





    Betreffende de SnD discussie: Spawnfraggen is toch taai op SnD, dan gebruik je toch wel een mortier of loop je een beetje funky.
    In dat laatste geval ben je gewoon door een preventief granaatje op een standaar dlokatie gekillt, eigen schuld, dikke bult.

    En verder is het gewoon een kalm camp extravanagza waarbij je veel je special nades moet gebruiken. En campen op tactische niet-standaard spots.
    Absoluut meer skilled dan het lijkt die game mode.
     
  13. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vaag probleem sinds een tijdje, vroeger totaal geen last van gehad.
    Een vriend van me invite me voor een game en een chat invite maar ik kan gewoon niet connecten, ook niet als ik hem invite. Bij een andere vriend werkt het zonder problemen in een keer. Ook kunnen we met zijn 3en in een party zitten zonder problemen. Waar kan dit aan liggen?
     
  14. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat probleem komt wel vaker voor, moet je gewoon ff uittesten met welke host het wel lukt..


    Weet iemand trouwens al wanneer die nieuwe update komt?
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Kga um denk ik weereens uit de kast pakken, beetje kontjes schoppen met MP 8)
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Moah.. met de granaten en de noob tubes in de spawn ben ik het wel met je eens.

    Maar campen bestaat niet in S&D als je aan het verdedigen bent.
    Ik lach me ook altijd suf als mensen die in de lobby terugkomen roepen dat het verdedigende team niet zo moet campen.. :confused:
    Ik bedoel, als ik de laatste ben van mijn team, en er zijn nog 2 over van het andere team, ik heb de wetenschap dat punt A vol ligt met claymores, moet ik dan maar als een kip zonder kop heen en weer gaan lopen over de hele map op zoek naar die twee die nog over zijn? natuurlijk niet.. dan ga je bij B zitten en dan wacht totdat je wat hoort.
    Hoor je claymores afgaan bij A, dan moet je rennen... anders gaan ze voor B en dat verdedig jij dan.

    Het is niet voor iedereen.. maar het mooie aan S&D is dat je wel even moet nadenken voor je wat doet, tactisch spelen en dat met 5 anderen.. geweldig.
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister mijn beste score ooit gehaald, 133-14 op shipment :D
    Ik vermaak me nog steeds heel erg met COD4 en dat terwijl het spel al meer dan een half jaar oud is!!
     
  18. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat call of duty 5 denk ik schieten..

    maar nu las ik net dat deel 6 waarschijnlijk science fiction wordt :{

    haha dan hoop ik maar op goede updates voor dit spel :)
     
  19. Alwinter

    Alwinter pwnranoia

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens.




    En inderdaad, ik ben ook wel hard toe aan wat updates. Zeker die nieuwe game modus.
     
  20. KillerStefan

    KillerStefan LOPEN GODVERDOMME!!!

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Tactical met je clan ownt gewoon hard.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina