1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het echt helemaal niet cool dat ze nu opeens elk jaar een nieuwe game launchen
    Dan heb je al heel snel dat het echt schijtgames zijn omdat er maar een jaar aan wordt gewerkt :\..
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn twee verschillende makers.. Dus om de twee jaar.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Edit: Hierboven.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik ben benieuwd wat de settings worden... Hoop niet dat het 2050 wordt ofzo, a la Battlefield 2140 (wat was het ook alweer? :+). Misschien doen ze wel gewoon de Vietnam oorlog, of nog beter, Irak 1980. Maar we zullen zien. Waarschijnlijk gewoon huidige settings.
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    wat mij dus overkwam ergens begin dit jaar... |:-
     
  6. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Daar ga ik dus niet voor, maar het duurt niet lang. Ik wil het eigenlijk niet halen, maar toch ga ik door 8)
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je weet dat als je boven bent links op een tafelblad 3 flashbangs liggen? Als je dat nog niet wist word het een stuk makkelijker. Gewoon een flashbang in de ruimtes gooien en niemand schiet meer. Gewoon doorrennen.

    Ik vond Mile High Club eerlijkgezegd ook helemaal niet zo moeilijk.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat weet ik, maar dan komen ze al weer overeind als ik er langs kom en ga ik als nog dood.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dat laatste stuk heb ik ook gewoon gerend zonder veel te schieten volgens mij.
    Ik weet nog wel dat ik bij de eerste boven kwam die gegijzelde doodschoot ipv de gijzelaar...
    Frustatie.
     
  10. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tijdje geleden dacht ik, laat ik Miles High club nog eens proberen op Veteran, en toen lukte het in een keer.:9 Je moet inderdaad het laatste stuk gewoon rennen.
     
  11. Remco

    Remco Guest

    En je moet het gewoon niet te snel willen doen, eigenlijk heb je tijd zat ook al lijkt het weinig.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Uiteindelijk hebben jullie gelijk. En :D

    Ik heb hem gehaald :), heb er 7 a 8 uur over gedaan 8) maar ik heb het gehaald + achievement. Jeej, ben er trots op :+
     
  13. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    heheh whoeiieieiei :D tis gewoon level leren kennen paar keer trail en error en dan moet het toch te doen zijn.

    Maar tis wel een lastige, moet ik je nageven :D
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nog steeds vast bij No Fighting in the War Room(veteran), alle andere levels gingen behoorlijk makkelijk maar deze is gewoon niet te doen. Zit bij het stukje dat er een deur open gaat en je 2 zijkanten op kan met Silo's, en voor een stapel dozen je doorgang belemmeren met een handjevol gespuis erachter...

    tips? Heb al filmpjes gechecked maar het lukt me gewoon niet ;(
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    gewoon voorzicht aan doen, granaten en stuns gooien en dan door rennen, en vergeet niet gelmatig achter je te kijken. Stop soms ook met door rennen, want als je soms wacht komen de mannetjes jou kant op gerend en kan je ze makkelijker neer knallen. Maar goed de filmpjes laten goed zien hoe je het moet doen.

     
  16. Piedero

    Piedero Spreek uit: Pjeedro

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    En je hebt tijd zat,,, het enige wat er gebeuren kan is dat een checkpoint niet wordt opgeslagen als je te langzaam bent..

    maar als je de tijd neemt heb je ze ook niet echt nodig!!
     
  17. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Een hele tijd geleden was er een .zip met alle geluidjes van COD4. Van muziek tot pistolen tot uitspraken van soldaten. Heeft iemand die .zip of een link ervan? Dankje :)
     
  18. japie06

    japie06 Kaasfabriek

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dat dan? Ik heb echt al iets van 10 uur in deze missie gedaan zonder succes :{ Ik zou dit wel willen weten, dan ga ik het binnenkort opnieuw proberen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina