1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdje terug mijn prestige 5 gewacked naar 6.
    ben nu wel me goude ak en uzi kwijt maar ach tis maar een skin en beter ervan spelen doe je toch niet.
    und het is ook niet dat alle vijanden naast je komen staan van, hé man vette ak, geeft me is een headshot ermee.
    nu is het weer ff leuk om challenges te halen.

    maar op dit moment zit ik vol in de cod5 beta. wel lache.
     
  2. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    jep cod5 vervangt cod4 compleet voor mij...kheb helemaal geen behoefte meer aan
    alleen heb ik een lelijke kras op cd waardoor ik wetwork niet meer kan spelen, en kan em denk i k niet meer verkopen
     
  3. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij the game of the year edition, zit er dan een code bij voor de maps of zit die al standaard op de game?
     
  4. chasin11nl

    chasin11nl 023!!!

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit een code bij dan kun je die via xbox live marketplace invoeren en de maps downloaden.
     
  5. eXoDuSs

    eXoDuSs CoD 5 Pro !!

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de 4 maps downloaden met een code die je los erbij krijgt. Dus Redeem Code.
     
  6. NoLimit

    NoLimit Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, beide heren bedankt!
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Het wordt wel tijd voor een nieuwe mappack, vinden jullie niet?

    We hebben maar 1 mappack in het hele jaar gekregen, is wel weinig voor een van de beste spellen ooit..........
     
  8. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    World at War komt eraan deze maand. Dan verwacht je geen nieuwe mappack voor de vorige deel, zo gaat dat niet :+
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe maps vind ik niet nodig, ze mogen wel eens die nieuwe gametypes lanceren die ze al maanden geleden hebben aangekondigt.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Het zijn 2 verschillende ontwikkelaars dus waarom zou dat niet kunnen. En ik denk dat veel mensen CoD: WoW laten liggen omdat ze het hele 2de wereldoorlog niet diggen. Die mensen kunnen denk ik niet wachten op de nieuwe modes en misschien de nieuwe maps.
     
  11. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Zouden ze die nog uit gaan brengen?..
    Ik denk dat ze liever alle kindertjes 60 eurie zien dokken voor deeltje 5.
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan nog. Welgeteld één mappack met 4 mapjes in één jaar tijd is gewoon magertjes.
     
  13. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof ze het min of meer verplicht zijn om meer uit te brengen? Je mag blij zijn dat ze 1 mappack hebben uitgebracht.
     
  14. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    klein vraagje.. ik zit nu tegen het einde van het spel op de moeilijkste moeilijkheidgraag maar ik kom maar niet verder

    is er nog een mogelijkheid om op een makkelijkere manier verder te spelen vanaf het punt waar ik gebleven ben? of miss hetzelfde chapter opnieuw spelen met een lager moeilijkheidsniveau??
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon even het level opnieuw beginnen in een makkelijkere moeilijkheidsgraad
    of op youtube kijken naar een filmpje van dat level...helpt wel
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    COD 5 is van Treyarch, en COD 4 van Infinity ward. Twee concurrenten dus. Als Infinty Ward nog wil dat mensen hun spel gaan spelen moeten ze snel mappacks of nieuwe games lanceren, anders verliezen ze hun aanhang die naar Treyarch / World at War gaan....
     
  17. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oké. Maar hoe ging dat dan met COD 3 en 4? Ik zag namelijk geen mappen verschijnen op het laatste moment, of zoiets :+
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel apart dat ze tijd hebben gestoken in de ontwikkeling ervan, dat ze zelfs getest zijn, maar ze vervolgens niet uitbrengen.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ze zijn allebei van activision,.. die 2 concurreren niet met elkaar , maar met GOW2 en Resistance 2 etc
     
  20. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Miles high club gehaald.. YES! Wel grappig, sinds dat gears 2 uit is, is het aantal spelers online bij elke modus gehalveerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina