1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orange, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd...iedereen speelt gears 2 nu:p(of cod5 beta)
    maar ik denk dat mijn vriendenlijst wel weer overswitcht naar cod5 als die uit is
    de meesten hebben namelijk ook 4 gespeeld en zullen automatisch wel doorgaan
     
  2. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon nog Call of Duty 4 spelen hoor, en ik denk dat over een paar maanden heel veel mensen hetzelfde zullen denken!
     
  3. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    dan ga ik het level wel op een makkelijkere moeilijkheidsgraad spelen, zelfmet youtube filmpjes zit ik nu na 3-4 maanden nog vast en ik wil het einde nu wel zien nu cod5 eraan komt!
     
  4. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nu bij dat level met dat snipen waar je oplaast moet w88 op een heli die jou en je maat op komen pikken maar ik word heletijd dood geknalt iemand idee hoe ik deze uitspeel? goede snipe plek of iets?
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rechts bij de botsauto's gaan zitten er overal claymores neer leggen.
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb cod 4 op veteran uitgespeeld maar die domme mile high club wil maar niet lukken op veteran :) is de enige achievement die nu in de weg staat voor 980 naar 1000.
    kom altijd net 1 of paar seconde te laat. wil mijn extreme condition perk aan zetten maar dat mag niet eens!
     
    Laatst bewerkt: 13 nov 2008
  7. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    waar precies moet ik al die claymores zetten?

    en die gasten die uit die heli's komen krijg ik tog niet allemaal dood!!
    en mijn mannetje die je moet redden gaat hij niet dood?
     
  8. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    die claymores moet je leggen op plaatsen waar veel van die gasten langs komen.

    Je maat zet je bij het reuzenrad en zelf ga je achter de botsautos zitten en dan kan je het beste een ak47 hebben om het te overleven.
     
  9. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    okej, is nice! want met die sniper werkt het niet echt...
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je kunt dat stuk ook halen door een beetje vals te spelen, er is in het steegje naast de steeg waar jij uitkomt een hoekje waar je je kunt verstoppen tot de helicopter komt, moet je even zoeken op youtube er zijn genoeg filmpjes van.
     
  11. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt zal vanavond is proberen. dus gewoon verstoppen en w88 tot de heli er is
     
  12. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gehaald door mij te verstoppen in het huisje.. ( onder de tafel gaan liggen ) Helemaal links van het reuzenrad..

    Gewoon laten komen ze gooien alleen maar granaten in jou richting.. tot de heli land, vent oppakken en blind rennen naar de heli..:thumbs:
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net cdo4 de single player uitgespeeld
    vond het einde een beetje teleurstellend!
     
  14. Florianb110

    Florianb110 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat was het einde ookalweer :p? ben het alweer vergeten :eek:
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat je Zakheev(?) doodschiet op die brug terwijl je zelf half dood bent.
     
  16. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog een groepje mensen dat nog steeds Call of Duty 4 online speelt elke avond? Ik speelde meestal altijd mee met *NL* alleen die spelen nu allemaal gears 2. Add me maar: acolyptus nl
     
  17. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    net cod4 de single player uitgespeeld super spel alleen vond het einde een beetje teleurstellend wel mijn favo game tot nu toe!!!!
     
  18. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde teleurstellend? Gast..:confused:
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Gister kreeg ik een update nadat ik een maand geen COD 4 heb gespeeld. Wat is er veranderd of is er wat bijgekomen??
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje, ik heb het spel al eerder uitgespeeld maar ik probeer nu alles op Veteran.. Ik zit bij No Fighting in The War Room ofzo en het is echt zo teringmoeilijk. Ik ben in het begin, als de countdown begint vanaf 9 minuten, rechts gegaan. Daarna helemaal rechtdoor door de keuken en na die ruimte de hal door zodat je naar de trap naar beneden kunt. Bovenaan de trap zit een checkpoint. Als je naar beneden gaat komt er een aardig moeilijk stuk maar ik ga via de rechterkant en weet inmiddels wel aardig hoe dat moet. Maar aan het einde van dat stuk zou volgens mij een checkpoint moeten zitten, maar er gebeurt helemaal niks. Daarna wordt het namelijk nog moeilijker met die 2 heel smalle gangetjes tegenover elkaar waar je van 2 kanten wordt beschoten. Maar goed, ik heb het wel vaker gehad in dit level dat ik geen checkpoint kreeg maar na een paar keer opeens wel.. Is daar een reden voor, is er een bepaalde actie om het te triggeren? Want als ik aan het einde van die gang ben die begint als je de trap afkomt zou het wel lekker zijn als ie savede. En ik ben pas 1 keer voorbij dat stuk gekomen met die gangen en kwam ik bij de deur die er achter ligt en had ik te weinig tijd.. Dus als iemand tips heeft, graag! Thanks
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina