meer spelers online als in de zin van 16 tegen 16 oid. Resistance 2 geeft een aardig voorbeeld hoe het wel kan! <---- dat had CoD4 alleen maar onoverzichtelijker gemaakt.
Clan systeem is handig voor clanwars e.d. <----- Clanwars gingen gewoon in een private match, nooit problemen mee gehad.
Online Ranking systeem zoals Halo ben ik niet tegen gekomen of dat lag aan mezelf
<---- zoals de persoon voor me al aangaf, was CoD4 toch egt een van de meest uitgebreide rankingsystemen OOIT.
En ik vind de mappen uit COD5 vele malen beter dan die in COD4. Deze zijn groter, maar weten toch te boeien ondanks het lage aantal spelers. <---- Dat is een mening, maar ben ik het niet mee eens
Maar het ging over innovativiteit, wat maakte COD4 dan zo innovatief?
De stap van WO2 naar MW? Perks, upgrades etc. (heb 3 niet gespeelt dus weet niet of dat er mischien al was
)
Klik om te vergroten...