1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

1. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Want de kwaliteit van de game ligt natuurlijk aan de gamerpictures:D

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    8).

Al moet ik wel zeggen dat CoD5 wel een paar gruwelijk SP missies heeft. Die sniper missie ownt de sniper missie van CoD4 imo (hoewel het beide echt SUPER goede missies zijn).

3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Treyarch heeft goed gekeken naar 'All Ghillied Up', van Call of Duty 4. Het is gewoon duidelijk dat ze geinspireerd werden door de missie, aangezien je in All Ghillied Up ook aangevoerd word door zo'n andere gast, in het geval van COD 5 Reznov.

Achja, anyway: Het is echt een hele zieke missie _O_

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik denk dat ze meer geïnspireerd zijn door de film Enemy at the Gates. Die sergeant leek echt sprekend op Koulikov in dezelfde film. Ik zal ff een screen zoeken :p.

5. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed, ik vond vooral de effecten zo geweldig, bijvoorbeeld aan het beginfilmpje. Toen jij en Reznov de enige overlevenden waren, en die anderen doodgeschoten werden, het stukje dat je in dat gebouw zat en de Duitsers het onder vuur namen, en alles. En daarna dat je uit dat gebouw moest springen, en het allerlaatste stukje dat je in de rivier moest springen. _O_

En o, ja. Vandaag heb ik Vendetta nog op Veteran gehaald :+

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat stukje aan het begin is ook dik gejat van Enemy at the Gates. Als je Vendetta een toffe missie vond, moet je zeker die film gaan kijken!

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal mijn o zo geweldige bron eens gebruiken om de film te bemachtigen :+

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zeker een vet stukje ja, toen Reznov bewoog had ik eerst echt iets van WTF staat er nu een dode gast op uit de dood. :9 Zal ook wel komen doordat ik het totaal niet verwacht had eigenlijk. Maar Reznov is echt de man. _O_

9. Scarface55

Scarface55 Guest

Ik heb COD 4 aangeschaft nadat ik cod 5 had gespeeld. Ik had er veel goeds over gehoord , er zitten leuke missies tussen de SP en veel speciale en aparte leuke missies. Maar toen ik multiplayer ging spelen besefte ik dat de maps echt helemaal niks waren en ik vond het niet leuker dan COD 5 maar misschien als ik wat meer wapens unlock wel ??

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    COD 4 is kleiner dus het is wat je gewend bent en wat je leuker vind. En ik kan je de M16 aanraden met Stoppin Power. ;)

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Idd! M16 Red dot + Bandolier + Stopping Power + Deep Impact...

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    of 3x frags voor op de kleine mappen (ik weet dat granaten spammen niet zo stoer is maar op bijv wetworks ontkom je er niet aan)

zowieso is bandolier met een m16 niet zo nodig watn de helft van je tegenstanders loopt ook met een m16 :D

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb altijd 3 frags gebruikt. Maakt niet uit wat andere ervan denken. Het is een onderdeel van het spel. En het zijn toch 4 kills per match. ;)

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja dat is ook zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook heel vaak met 3 frags loop, omdat een goed gelukte nade kill gewoon heerlijk aanvoelt :D.

15. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet online nog vet veel wapens unlocken... Ik probeer die marksman challenge te halen door steeds met sniper te gaan.

16. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Vind ik niet. Je hebt een heel klein stukje waar je echt moet sniperen. Bij CoD4 doe je dit bijna de hele missie.

17. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    kun je op geen enkele andere manier de andere mappen vrijspelen ipv ervoor te betalen?

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope.

19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ze zijn wel de moeite waard imo. Creek is een super vette map, vooral met een sniper. Broadcast is ook leuk, Chinatown is wat minder en Killhouse speel je nauwelijks op.

20. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd.. eigelijk speel je maar 2 mappen...

Deel Deze Pagina