. Al moet ik wel zeggen dat CoD5 wel een paar gruwelijk SP missies heeft. Die sniper missie ownt de sniper missie van CoD4 imo (hoewel het beide echt SUPER goede missies zijn).
Zeker! Treyarch heeft goed gekeken naar 'All Ghillied Up', van Call of Duty 4. Het is gewoon duidelijk dat ze geinspireerd werden door de missie, aangezien je in All Ghillied Up ook aangevoerd word door zo'n andere gast, in het geval van COD 5 Reznov. Achja, anyway: Het is echt een hele zieke missie
Ik denk dat ze meer geïnspireerd zijn door de film Enemy at the Gates. Die sergeant leek echt sprekend op Koulikov in dezelfde film. Ik zal ff een screen zoeken .
Maar goed, ik vond vooral de effecten zo geweldig, bijvoorbeeld aan het beginfilmpje. Toen jij en Reznov de enige overlevenden waren, en die anderen doodgeschoten werden, het stukje dat je in dat gebouw zat en de Duitsers het onder vuur namen, en alles. En daarna dat je uit dat gebouw moest springen, en het allerlaatste stukje dat je in de rivier moest springen. En o, ja. Vandaag heb ik Vendetta nog op Veteran gehaald
Dat stukje aan het begin is ook dik gejat van Enemy at the Gates. Als je Vendetta een toffe missie vond, moet je zeker die film gaan kijken!
Zeker een vet stukje ja, toen Reznov bewoog had ik eerst echt iets van WTF staat er nu een dode gast op uit de dood. Zal ook wel komen doordat ik het totaal niet verwacht had eigenlijk. Maar Reznov is echt de man.
Ik heb COD 4 aangeschaft nadat ik cod 5 had gespeeld. Ik had er veel goeds over gehoord , er zitten leuke missies tussen de SP en veel speciale en aparte leuke missies. Maar toen ik multiplayer ging spelen besefte ik dat de maps echt helemaal niks waren en ik vond het niet leuker dan COD 5 maar misschien als ik wat meer wapens unlock wel ??
COD 4 is kleiner dus het is wat je gewend bent en wat je leuker vind. En ik kan je de M16 aanraden met Stoppin Power.
of 3x frags voor op de kleine mappen (ik weet dat granaten spammen niet zo stoer is maar op bijv wetworks ontkom je er niet aan) zowieso is bandolier met een m16 niet zo nodig watn de helft van je tegenstanders loopt ook met een m16
Ik heb altijd 3 frags gebruikt. Maakt niet uit wat andere ervan denken. Het is een onderdeel van het spel. En het zijn toch 4 kills per match.
Ja dat is ook zo. Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook heel vaak met 3 frags loop, omdat een goed gelukte nade kill gewoon heerlijk aanvoelt .
Ik moet online nog vet veel wapens unlocken... Ik probeer die marksman challenge te halen door steeds met sniper te gaan.
Vind ik niet. Je hebt een heel klein stukje waar je echt moet sniperen. Bij CoD4 doe je dit bijna de hele missie.
Ze zijn wel de moeite waard imo. Creek is een super vette map, vooral met een sniper. Broadcast is ook leuk, Chinatown is wat minder en Killhouse speel je nauwelijks op.