jah is wel laf om zoiets te kopen maar als je de dan met je gewone controller en semi fire afknalt is het des te leuker 8-)
gisteren kwam ik dan eindelijk een keertje tegen nederlanders. clan tag: dsl, iemand bekend met hun, ze waren wel goed. wel veel gebruik van nubetubes en juggernauts maar dat maakt niet uit. ze hebben elke ronde gewonnen. was wel lachuh, tja, rotterdam rules :b:
hoezo, vanwege de juggs en nubes. zijn er wel meer die dat gebruiken, maar dan niet elke ronde winnen. dit was echt gewoon heel tactisch gespeeld. serieus vond ze echt goed spelen. we speelden trouwens groud war.
Ik gebruikte hem amper, vond het gewoon klote om het steeds in te drukken. Nu kan ik op één of andere manier zelf heel snel klikken. Ik had het bovendien alleen voor de lol gekocht en niet voor extra kills. :b: Maar uh, geloven zonder bewijs doen jullie zeker niet he?
Nouja het feit dat je hem gekocht hebt zegt al genoeg, het ging me er niet zozeer om dat je hem gebruikte..
modded-controller...sukkeltje ban~! /Mod Na het lezen van jouw posts van de afgelopen tijd hebben we in overleg besloten om je een OW te geven. Post in het vervolg een beetje fatsoenlijk aub, want na een OW volgt een ban. - Goiz
Ik heb hier een keycode voor de map pack waar ik niks mee doe die je hier moet invullen. Iemand die de code wilt kopen in ruil voor punten?