Weer met camcapign opnieuw begonnen op veteran. Alles tot nu toe uitgespeelt t/m 'No Fighting in the War Room'. Wat een kut missie zeg.. Alles was makkelijk behalve deze. Ik zit nu op zo'n stukje dat je '2 zijkanten' op kan. Rechtdoor staan doezen in de weg.. Maar het irritante is, dat er 2 gasten zitten aan alle 2 de kanten. Als ik ga schieten, sta ik recht in hun loper en ga ik dus dood =\ granaten kan niet omdat je ze niet zo kan gooien. Fockking irritant Morgen weer verder proberen
Het is me (al) gelukt. Via liggen op de grond kon ik ze neer schieten. Uiteindelijk heb ik het gehaald met 1 minuut + over. toch bedankt. Ook trouwens 'Game Over' and 'Mile High Club' op veteran gedaan.
Zit ik ook al een tijd op de wachten. Vind de heli vooral storend. Gebruik hem zelf eigenlijk nooit. Gister gouden AK + Dragunov gehaald \o/\o/
Ik heb nu de, wat is het, M60E4 ofzo, 1 keer met ACOG SCOPE en een keer met Red Dot Sight. Mini-Uzi met RDSight is ook wel relaxt, je hebt alleen zo weinig kogels
Ik had ook net die scope vrijgespeelt voor de M21 sniper(? de eerste sniper die je hebt / bovenaan staat). Net erg lekker potje. 26 kills 4 deaths. Was er wel blij mee. Ik gebruik nu eigelijk steeds meer de sniper (op wat kut maps na) en anders de p90. geweldige wapens. \o/
Nee dus.....air strikes gebruik ik ook zelden. Zeker als ik headshots wil halen aangezien ik zelf de kills dan wil maken.
Je bedoelt de ACOG Scope? Ik vind een sniper in Showdown altijd wel fijn, als je net begint aan het begin van het potje heb je meteen links een trap, bij de ene kant kan je over de reling heen springen dan word je niet zo gauw gezien en je kan lekker iedereen neersnipen Helaas is mijn Gold vandaag verlopen P90 is fucking overpowered shit Op de een of andere manier richt ik altijd heel erg scheel. Maar de laatste tijd gaat het wel beter
Dan niet jongen. Wat boeit het wat een noob zoals jij denkt. Waarschijnlijk heb jezelf je meeste kills met een heli moeten maken of heb je die al ooit gehad. Mensen die met mij spelen weten wel beter...
Denk je dat hij dit allemaal zegt omdat hij stoer over wil komen? Hij gaat hier echt geen lulverhaal ophangen
Lijkt me gewoon sterk (en vooral heel dom) dat je zoiets niet gebruikt omdat het een "noob wapen" is. Net zoals bij Halo de rocket of shotgun niet gebruiken, want dat is voor noobs xD. Of bij Warcraft III niet met de Undead te spelen want die zijn te sterk. Ik bedoel het zit in de game, daar kan je blij mee zijn of niet, maar ik denk niet dat jouw boycot wat uit zal halen