1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is hij weer in prijs verlaagd(mocht tijd worden ook), dus er zullen heus wel mensen zijn die hem nog kopen
     
  2. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nu deel 2 er aan zit te komen.
     
  3. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de Shotguns moet je gewoon boven hun hoofd schieten dan heb je meestal wel een headshot:D
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt maar in HC heb je al weinig tijd. Dan ben je blij dat je ze uberhaupt dood schiet. Verder kun je ze niet op iedere map gebruiken.
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2

    Ehm, nee :{ ?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Heb je die COD4 mappack nodig om een beetje fatsoenlijk online te kunnen spelen? Zoals dit bij bijvoorbeeld Halo altijd het geval is.
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als je de mappack niet hebt, kom je simpelweg niet bij de mensen die de mappack hebben. Niet zoals bij World at War dat je ook in de lobby komt van de mappack. :)

    En de maps zijn verre van geweldig, dus die kun je gerust laten zitten ;)
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ok, ook thnx voor de laatste tip want dat scheelt me weer wat punten, wilde ze namelijk wel aanschaffen maar dat laat ik nu maar achterwege :)
     
  9. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is dat ik de GOTY Editie had, want anders had ik ze ook wel laten zitten. Ze zijn weinig gespeeld, maps stellen weinig voor.
     
  10. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    nou sommige maps zijn echt vel gaaf, broadcast en chinatown zijn zeker vet
    creek wel aardig maar meer een camp/snipemap dus niet mijn favoriet
    en killhouse speel je alleen in free for all, dus daar kom ik iig nooit in
     
  11. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar dan? Hij is bij mij nog steeds 60 of duuder :confused:

    Ik zie nu bij consoleshop 44 euro! De normale versie
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2009
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zat even te kijken naar mijn stats en ik heb hem denk ik een maandje gespeeld (maand na de release) en had er al 3 volle dagen opzitten. Na 2 potjes had ik het weer redelijk snel opgepakt vandaag, sta nu op 12066 kills en 8799 deaths wat ik goed genoeg vind :+ Snap echt niet dat ik hem weg heb gedaan destijds, naast tf2 blijf ik het toch de tofste shooter vinden voor de 360.

    Alleen zijn die snipers irritant steeds maar dat is ook het enige eigenlijk.
     
  15. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, heb dit altijd al een geweldige shooter gevonden, maar na World at War gaat het best raar aan voelen. Het speelt anders in mijn ogen. Het is moeilijker, maar ook minder soepel.

    Toen ik Call of Duty 4 na een maandje intensief spelen wegdeed voor World at War, was mijn eerste indruk dat World at War gewoon nageaapt was, nep, noem maar op. En ik vond er helemaal niks aan, maar na 2 - 3 maand pakte ik Call of Duty 4 weer op, en achteraf had ik echt zoiets van: ''Is dit dé game die GOTY werd, die ik kapotgespeeld heb, etc''?

    Maar dat is gewoon een kwestie van gewenning denk ik. :) Ik vind het beide topgames.
     
  16. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Sniper kan inderdaad flink irritant zijn. :<
     
  17. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben altijd sniper\o/
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maps zijn sowieso kut en worden meestal ook nog eens gevote zodat je er eigenlijk niet eens op speelt...
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    ?

    Call of Duty is nog steeds de betere MP shooter hoor. Veel gebalanceerder. Kun je aangeven wat je er slecht aan vond dan? Minder soepel, wat bedoel je daar nou weer mee?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ben inderdaad ook zeer tevreden over de balance. Dat is ook de hoofdreden waarom ik hem samen met TF2 in mijn top 2 zet omdat ook bij dat spel de balance ook super is. Het is beter dan dat je 10 seconden iemand vol loopt te pompen met een BR en hij zich omdraait en jouw van 6meter neerschiet met een dual wield mauler of zelfs een enkele.
     

Deel Deze Pagina