[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    jep kbaal er ook van dat ik 7x prestige heb gedaan, alleen voor die stomme symbooltjes, maar als je level 55 bent is er niks vernieuwends meer, opzich wel jammer
    kheb nu bij cod5 ook geen prestige gedaan...nutteloos
    khoop dat ze bij de volgende cod gewoon tot level 200 doen waar je dan 100-120 uur mee bezig bent, is leuker denk ik
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    bloedlink c3l, van die oude clan?
    dat waren nog eens tijden_O_, met gow bedoel ik dan.
    maar ik ga maar weer is ff levelen, nog 1e en dan de dessert eagle!
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit na 3 dagen in 33 en heb nu de AK 74. Na 1 dag al 60 kills oid. Heerlijk wapen
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Zondag avond vond ik een Live kaartje tussen mijn spellen. Erg jammer dat ik hem niet voor de kerst vond, verveelde me dood. Maar goed, ben CoD 4 online gaan spelen en het is nog echt leuk ook. Gewoon deathmatch gespeeld, vind het samenwerken maar niets. Headseth is ook stuk, dus dan hoor je de hele tijd door je speakers: "WinterBase, dude plug-in your headseth if you want to play"...
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ Ik heb hetzelfde probleem ook. Gelukkig krijg ik een headset opgestuurd door Microsoft :)

    Maar dat is dus eigenlijk wel jammer, want bij games als ''Search & Destroy'' is een headset wel een aanrader, ja.
     
  6. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Over die headseth. Ik heb een keer een mailtje daarover gestuurd maar toen kreeg ik terug dat ze meer informatie nodig hadden. Terwijl er toch duidelijk in stond dat andere gamers mij niet horen praten, en de mic dus gewoon stuk is:mad:
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn standaardgarantie was verlopen, belde dus MS en had alles uitgelegd, en nu krijg ik een nieuwe toegestuurd :D

    Zo netjes van sommige mensen die daar werken, was btw 1e kerstdag toen ik belde, kan er ook wat mee te maken hebben :+
     
  8. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds 2 weken zit deel 4 er bij mij ook eindelijk weer in ipv Cod WaW :x

    Ik was het echt beu met dat spawnen in me rug en die veels te trage artillery en zo kan ik er nog wel 20 noemen :emo:

    Cod4 is weer zoals vanouds en met de juiste wapens .

    Ik had dit al een maand of 3 niet meer gespeeld maar wat me opviel was dit.

    Ik kan als ik met 4 of 5 friends ben geen fatsoenlijke tegenstanders van niveau meer vinden haast (headquarters/Domination) , allemaal potten met heel veel kills en minder als 10 deaths .
    En vind je dan eindelijk een gewaagde tegenstander dan verlaten ze vaak het spel als ze ietsje achter komen |:-
    Misschien dat alle diehards toch bij WaW blijven zitten wat erg jammer is want wil wel een beetje tegenstand hebben zoals dat de laatste keer voor WaW wel het geval was.

    Waar ik me trouwens wel dood aan erger is dat er soms echt hele teams spelen met een sniper met acog-scope erop die ze vanuit der heup schieten en dat zie ik steeds vaker en erger me rot daaraan maar dat kan ook aan mij liggen :lol:
    1tje kan ik me niet aan irriteren maar hele teams wel.
     
  9. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook geen niveau te vinden in headquarters/domination, daar eindig ik altijd met een k/d ratio hoger dan 5.. Ga S&D spelen!
     
  10. Mike1984

    Mike1984 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar kan ik nou geen lol aan beleven waarom weet ik eigenlijk niet, wel erg tactisch maar ik hou juist van de chaos en de actie van domination en headquarters. :)
     
  11. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog steeds regelmatig Call of Duty 4... Heb World at War niet gekocht, maar zal Modern Warfare 2 zekers kopen.
    Vind Call of Duty 4 de beste (of een na beste) MULTI-PLAYER game op dit moment, nog steeds.
    Meeste replay waarde in een game vind ik nog steeds Call of Duty 4.
    En moet nog steeds mensen uitleggen waarom ze een internetkabel in hun console moeten proppen en live moeten kopen. Dan laat ik ze Call of Duty 4 zien en ze doen het gelijk :9
     
  12. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan clanmatches spelen, registreer je op GB en dan kom je zeker wel genoeg uitdaging tegen, that's for sure. Heb net ook even domination gedaan 40 kills 2 deaths was mn score op Bog.
     
  13. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, had vandaag een glitch op Shipment, Headquarters. Sowieso is HQ op Shipment al belachelijk met 12 man, maar ik kon niet dood. Kon ook geen wapens oppakken en bijv. airstrike gebruiken. Dus heel de tijd met m'n knife gespeeld en enorm veel berichten ontvangen over dat ik cheat. Potje daarna was het weer normaal gelukkig(38-4 k/d).

    En over het niveau; Laat idd wel te wensen over soms. Speel het nu een week, maar speel alles standaard(Geen attachment etc.) en nog maak ik P90 sletjes in
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    damn one shot one kill op veteran is echt ziek. Iemand tips voor dat laatste stukje dat je moet wachten om die slome heli?
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Misschien heb je wat aan deze guides:
    http://www.youtube.com/watch?v=gI_Nwps-w6w
    Op 03:34 van dit filmpje zie je een hokje. Ik heb dit level gehaald door gewoon in dat hokje te liggen. Je wordt wel gek gegooit met granaten maar ongeveer 1/5 van die granaten land ook echt in het hokje en met een beetje geluk kun je ze gewoon steeds weggooien zonder dood te gaan. De AI is gewoon achterlijk dus je hoeft er niet op te rekenen dat ze ineens met z'n 50en voor je neus zullen taan.

    http://www.youtube.com/watch?v=ifRktShsAfI&feature=related
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2009
  16. Acolyptus

    Acolyptus Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht maar tot je de miles high club gaat proberen :'-(
     
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben wel trots, dat ik die als een van de weinige Veteran achievements heb gehaald :D Was wel erg moeilijk, deed er zo'n 7 á 8 uur over 8)
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb meer moeite met andere missies op Veteran dan Miles High. Vond die niet eens zo heel moeilijk. Gewoon je flashbangs op het juiste moment gebruiken en beetje sprayen met MP5
     
  19. iTz II CrAzY

    iTz II CrAzY Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze week heb ik erg lag met cod4.
    Als ik een potje speel dan stortert en hapert ie erg.
    Dat is erg irritant dus weet iemand dat te verhelpen?
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    In NL zijn het er alleen al via mygamercard.net al ruim 1000. Vindt ik toch al aan de hoge kant.
     

Deel Deze Pagina