Vandaag spel maar uitgespeeld, ad hem eerst op andere uitgespeeld en had geen zin meer om dat nog een keer te doen... een maat van me wou da perse doen en dat is nu gelukt Net potje online 34kills 10death
Zo, ben weer een beetje begonnen met COD4. Vandaag nog samen met een vriend op shipment 104 kills en 43 deaths gehaald
Ja het heeft meestal met de sensitivity te maken. Is toch wel weer even wennen als je op hoge sens. speelt. Oh en altijd dat 'gezeik' over de M16 is ook maar half waar. Iemand in z'n voet schieten met SP? Ik heb vaak zat gehad dat ik iemand 3 keer moest raken en die persoon had nog geen eens juggernaut (En wanneer het geen 1 hit kill is, is het eigenlijk helemaal niet zo'n goed wapen) AK vind ik echt vele malen erger met dat gespray en dan toch mensen easy-mode neermaaien. Toch heb ik zelf liever wapens waar je mee moet richten, dus ik ga voor de M16
Ik wil opzich best wel een keertje mee doen met een FFAtje, vanavond kan ik helaas niet meedoen, ben weg dus.
ik ken wel uurtje later in stappen om 21:00 want moet om 8 met de hond uit en ga me erna meteen effe douche. dus ben om 9 weer klaar maar dan wil ik gerust meedoen