Vind het wel jammer van CoD4 met Search en Destroy dat je maar 5 of 6 rondjes hebt in TOTAAL. Begin je net lekker in die map te komen, moet je van team wisselen en 2 of 3 ronden later weer een nieuwe map. Ook zonde vind ik het minimum spelers. De maps zijn klein maar om nou met 6tegen6 Team Deatchmatch te spelen vind ik te weinig. Op CoD4 op de pc is het 1 groot fragfest in sommige servers, die kan je op xbox heel ver zoeken.
Ik vind 6 vs 6 juist al veel te druk, veel te chaotisch. Geef mij maar een 4 vs 4, of een 3 vs 3. Team Tactical is ook niet alles, want ik wil S&D.
Precies, 4vs4 tdm of S&D. Ik meen dat je in de beta een 4vs4 S&D had, dat was veel beter. Ik vind de maps net iets te klein voor 6vs6.
Weet ik niet dat was het probleem :{ Jup, idd Op Vacant bij Domination ook wel... in het midden daar...
Niet als je hardcore speelt. IK had een keer zoveel teamates gedood dat ik 1.20 min. moest wachten :{
Team tactical (tdm, S&D) zijn toch wel mijn favorieten geworden. Alhoewel Ground War ook erg tof kan zijn.
Groundwar komt inderdaad in de buurt, maar ik vind het leukste en toch waar de beste meestal zitten Search en Destroy. Doe die 10 vs 10 en het word denk ik wat meer chaotischer. (wat ik juist wel tof vind):b:
Search & Destroy moet in mijn ogen juist overzichtelijk zijn, zodat je echt tactieken kan toepassen. Niet dat iedereen door elkaar rent, en het prijsschieten is.