1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar de GOTY editie van deze game. Bij welke winkels hebben jullie die nog zien liggen voor een redelijke prijs (30 - 40 euro)?
     
  2. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Had ook pas de GOTY editie gekregen ivm krassen. Zit ook zo'n kaartje bij voor de map pack. Iemand interesse?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het gratis is. :+
     
  6. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd met HC moet je altijd goed afspreken met je team zodat je niet perongeluk teamkiltO-)
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem ook wel, wil best wel iets als tegenprestatie doen (Photoshop, 3d)
    Maar als het puur gaat wie het eerst maalt, geef dan maar aan Orange, zou het lullig vinden om het te jatten van hem :p.
     
  8. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, alleen heb je in HC altijd wel iemand in je team die je zomaar neerschiet. dat snap ik dan echt niet, speel dan geen HC ofzo.

    met een airstrike begrijp ik, maar gewoon zonder dat er vijanden zijn op je schieten.
     
  9. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Een van de dingen die ik altijd super triest vind is als mensen een rpg gaan schieten bij HC S&D op hun eigen teamgenoten. Speel daardoor bijna geen HC S&D meer
     
  10. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    daarom moet je gweoon eerst people inviten in je "room" en dan samen een game joinen want dan kom je eigenlijk telkens in het zelfde team en heb je verder dus geen last van.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel de laatste tijd met een MP44. Echt geniaal wapen. Maakt CoD 4 weer leuk, aangezien je dan wél moeite moet doen om headshots te maken, in tegenstelling tot bijv. een M16 Red Dot
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo geniaal? Traag kut wapen zonder enig extra's waarop ook nog veel recoil zit. IMO 1 van de slechste wapens in de game.
     
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Volgens mij is dat juist de reden dat hij dat zo'n fijn wapen vindt. Eigenlijk bedoeld hij dus dat hij het leuk vindt om met een kut wapen goede games te spelen.
     
  14. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Agree!:cool:
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb Cod4 op Live maar weer is opgepakt. Zijn er mensen die ik kan toevoegen voor een gezellig potje Cod? :)
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij altijd. ;)
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Me 2 :) Ben de laatste tijd weer aardig actief en heb vandaag mijn friends list weer een beetje opgeruimt. Ook verder gegaan met de campaign. Ik was, volgens de achievement, begonnen in januari 2008 en had toen alleen het eerste level gedaan. Ik had hem vooral gekocht voor de MP maar de SP is inderdaad net zo tof zoals iedereen hier beweert, erg netjes uitgewerkt allemaal, vooral de sfeer is spot on.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Mij kun je ook gewoon toevoegen. Ik speel wel altijd hardcore gamemodes ;)
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15

    Op de eerste 3 moeilijkheidsgraden kun je inderdaad nog erg genieten van de campaign. Maar als je spontaan haaruitval wilt krijgen dan moet je maar eens veteran gaan spelen (Denk : Safehouse | No fighting in the War room| Mile high etc etc. )

    Oh en voeg me maar toe als je wilt, ben vaak zat online nu. iEcl1psE
     
  20. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Mij mag je ook toevoegen : Nynke 2

    Ik zit nu vast op Veteran bij Safehouse, en ik wil nog niet denken aan No Fighting in the War Room 8)
     

Deel Deze Pagina