1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ligt aan jou :+
     
  2. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Komt door die dubbele xp's...
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhh.. CoD 5 heeft nu dubbele XP 8)
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik wil potje online doen met COD 4 wou ff weten wat mijn score was, ik druk op BACk. Zie ik dat ik iedereen gemute heb staan, wil terug mute, kan dat dus niet :9 oe kan ik dit verhelpen??
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laatste weken zitten er idd meer spelers in CoD4 dan in WaW. Komt natuurlijk ook omdat MW2 er aan zit te komen.
     
  6. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    echt wel, ze wille terug wat trainen op cod 4 zodat ze goed kunnen doen op mw2 :). Ikzelf ook natuurlijk :D

    mss server eens terug opstarten, mss dat er een fout was fzo;)
     
  7. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    kan nergens in een winkel cod 4 vinden voor pc (wil wel in winkel en ff niet via internet kopen):mad:
     
  8. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in belgië, Leuven ligt hij nog in de Fnac n de Free record shop samen met die van xbox360 en ps3;)
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Tuurlijk, hij gaat ff naar belgie om daar CoD4 voor de PC te halen terwijl hij in Amsteram woont. :p

    @ Smirnoff

    Weet niet waar je woont in Amsterdam maar check Osdorp ff of ga gewoon naar de stad.
     
  10. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Heb een aantal van jullie toegevoegd (Zie 2 pagina's terug). En nu krijg ik een heleboel berichten wie ik ben. Epiloque88 ben ik dus!

    (McSparkle, mijn username, is mijn oude Xbox 1 gamertag. Nu is dat Epiloque, maar ik kan hem op XBW niet meer veranderen omdat ik dat 3 jaar geleden al een keer heb gedaan naar McSparkle ;))

    Als er nog meer mensen zijn voor Cod4, of als ik iemand vergeten ben mag je me wel toevoegen :)
     
  11. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Zolang mensen wat skills hebben, voeg k ze ook wel toe, moeten ze niet aankomen met een kd ratio van 0,5. en ja...kd ratio zegt wel wat over iemand zn skill :)
     
  12. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg mij ook gerust toe. \o/
     
  13. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet het, was gewoon even ter informatie*)
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ook weer aan Call of Duty 4 begonnen, spel geleend van een vriend. Is toch wel weer verslavend en erg leuk :) Ik zat net bij Sungod NL in een game, die we wonnen :+ Heb alleen geen flauw idee welk wapen ik ook weer fijn vond.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of helemaal niet. Ligt aan de gametype. Wil je winnen of wil je kills maken. Zie zo vaak dat we verliezen met 250-0 in HQ terwijl de tegenstanders allemaal een K/D ration van <0.5 hebben. Toch hebben ze dik gewonnen. TDM is een andere verhaal, maar ligt dus helemaal aan welke gametype je speelt en hoe je die gametype speelt. Je hebt wel gelijk dat over het algemeen een hogere K/D ratio een betere speler is, maar het zegt dus niet alles.
     
  16. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ik zag je in m'n friendslist staan en joinde je;)

    Over de k/d's; Het is eigenlijk het enige waar je met CoD4 vooraf kan zien of diegene wel skills heeft of niet. Heb nog nooit een jongen met een k/d van 0.6 zien ownen. Heb zelf ook niet een al te hoge k/d(1.62), maar sta toch bijna altijd in de top 3 met een K/D van >2.

    Btw; Ik voeg even wat mensen toe uit dit topic. Zijn toch altijd wel goede mensen heb ik het idee
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij staat het gemiddelde qua K/D ratio ongeveer op 0.8 ofzo. Heel veel mensen hebben in ieder geval onder de 1. Die van mij staat op 1.77 nu, maar ik heb zoveel kills nu dat het heel langzaam vooruit gaat. (ik had eerst bijna 2 maar mijn broer begon toen ook met spelen dus ging die weer omlaag omdat hij het nog nooit gedaan had).
    Maarja boeie, ik kijk nu echt nooit meer naar die K/D ratio, vroeger wel ging ik na elk potje kijken:9
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. Als we HC HQ gaan spelen winnen we meestal wel maar soms verliezen we dik terwijl de tegenstanders zwaar in de min staan.
     
  19. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben eindelijk door Safehouse heen, wat een rotlevel is dat zeg 8)
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op het begin 0,8 ofzo omdat ik zo slecht was. (haalde echt gigantisch veel deaths) maar nu haal ik toch wel bijna altijd een KD van 2.0, m'n KD is nu 1,43 ofzo.
     

Deel Deze Pagina