1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In HC gebruik ik de Dragunov als sniper. AK imo nog steeds de beste AR in HC. Dat zijn ook de enige die ik gebruik. M60 is waardeloos en de andere heb ik nog niet ;)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel eigenlijk nooit met een Dragunov. Misschien vandaag maar even proberen. Weet alleen niet welke Class ik dan weg moet doen, aangezien ik nu alle fijne wapens heb:+
     
  3. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    als sniper speel ik meer met barret 50.call of de r700 is ook wel goed :)

    heb het zo niet voor de dragunov en de m21, daar kan je 10x na elkaar op je doelwit schieten maar je mikker gaat wel veel te veel omhoog door de terugslag :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2009
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    R700 heeft de meeste recoil volgens mij:+.

    Vandaag weer paar potjes Domination gespeeld, K/D is weer omhoog gegaan
     
  5. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel het meest Ground War (grote teams, Domination + TD) Want dat zijn mijn 2 favo gametypes.

    Heb de R700 al vrijgespeeld maar ik gebruik veel liever de Dragunov, minder recoil... :)
     
  6. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb single player 100 % uitgespeeld... is nu dood saai, dus aan multiplayer begonnen
     
  7. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt CoD4 nog veel online gespeeld? Had het laatst bij een vriend gespeeld, alleen dan offline, en ik vond het best een vet spel *)

    Maar omdat CoD5 er is, dacht ik dat het niet veel meer online gespeeld zal worden, en dat wil ik toch wel graag.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    CoD4 wordt ook nog veel gespeeld online!
     
  9. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 4 wordt echt nog wel veel online gespeeld!, echt leuke game, en nu met aankomst van mw2 meer en meer.

    vraagje: wat is recoil want bij m4 carbine staat er low recoil en jullie praten dat r700 ook recoil heeft.
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    COD4 is misschien wel de snelste game wat online betreft. Dan heb ik het niet over de gameplay maar over hoe snel hij een game vindt, dat is echt iets van 2 seconden. Bij Halo 3 bijvoorbeeld duurt het altijd wel even met het zoeken en laden maar bij COD4 word je er direct al ingegooid, werkt gewoon perfect :)

    @prozaxx, dat het wapen niet stabiel blijft na een schot. De crosshair schiet bij de M44 bijvoorbeeld gelijk al 45 graden de lucht in zowat. Bij de M4 blijft hij na een schot bijna perfect in het midden.
     
  11. Darkness-evil

    Darkness-evil Benaan

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 4 wordt denk ik wel meer online gespeeld als cod 5
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wat zit er voor een domme glitch in Overgrown dan? Ik zie daar steeds van die lui tegen de helling springen als een stel debielen. Ze kijken nergens naar en gaan steeds dood, wtf 8)
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee. :9

     
  14. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, gisteren m'n killstreak verbeterd. Was Domination op Shipment. Had een streak van 26. Opzich best droog, aangezien ik niet lag te campen. Eindigde met 72-15
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn hoogste is 20, en die had ik op dat ene vliegtuiglevel gehaald, eindige met een 20-streak, een 16 streak en tenslotte met 50 - 5 :p
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Yeahh, het gaat steeds beter bij mij. Voor jullie is het miss slecht maarja ik ben een broekie he :+

    Gisteren Kill Streak van 19 op Ambush, lekker snipen en een heleboel kills met Airstrike.
    En vandaag eentje van 15 :) Op ehmm... Bog. Ook snipen en Airstrike :cool:
     
  17. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij dan hele tijd zitten snipen, en niet met welk wapen dan?*)
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp niet waarom er van die gasten zijn die de M40 + Acog scope gebruiken. Ok, je schiet sneller en helaas is er een kut bug waardoor hij sterker wordt, maar ik speel met de standaard scope en had vandaag weer Domination rondje Strike waar ik met 46-8 eindigde, terwijl ik met Acog echt zuig.
     
  19. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Met een acog kun je ook nog redelijk rushen, no-scopen, je kunt de radar nog zien etc..
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    HC HQ op Shipment is dikke lol 8) XP boost voor het leven!
     

Deel Deze Pagina