De zin was bedoeld dat ik van alle Veteran achievements die er te halen zijn een van de moeilijkste gehaald heb. Zo bedoelde ik het en niet dat die door 25 gamers gehaald was in Nederland waarvan ik er 1 was Een geweldige gamer ben ik niet hoor
w00t vanmiddag Heat gehaald op veteran. wat een nasty missie is dat zeg. Was ik 2 meter voor die heli werd ik alsnog afgeknald. Toen in mijn volgende poging kreeg ik wel gewoon een checkpoint vlak bij die choppa. De checkpoints zijn dus nogal vaag in Cod4
Ik heb het zelfde. Deze week alleen, daarvoor deed alles het gewoon goed. Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
lol dit is cod4 topic xD haha echt super wennen ik speel normaal cod4 op pc best hoog nivo maar gister eventjes op xbox gespeelt. wahhh best wennen
Ik heb het over geen punten meer krijgen. Tegenwoordig krijg je de 100 punten voor het planten/defusen in de game wel. Maar als je vervolgens terug bent in de lobby zul je zien dat de score die je hebt gehaald niet overeenkomt met de XP punten die je daadwerkelijk hebt gekregen. Zodat ik laatst bijvoorbeeld een keer de bom geplant, maar waardoor ik totaal 325 punten had gekregen. Alleen terug in de lobby kreeg ik maar 225 punten. Voorbeeldje:
COD4 geleent van kameraad en spel is zoooo verslavend online! Echt Bizar eng gewoon Super spel dit! jammer dat ik hem vergeten ben mee te nemen toen ik xbox ophaalde...
Jeah... vandaag de goude AK47 gehaald. Ik heb alleen de MP44 deels geboost, maar dat vond ik dan ook echt geen prettig wapen. Net had ik echt een super verbinding, ik was altijd sneller als de rest. Potjes van 50-5 enzo. Golden AK47