hebben jullie de laatste tijd ook last van een lag? tenminste als mijn reddot op iemand zijn hoofd staat en ik schiet neem ik aan dat ik wel hit... ik heb een tijdje Badcompany gespeeld maar dat moet toch niet zoveel uit maken. Edit: nu heb ik het weer en nu heb steeds van die gele of rooie balkjes (scoreboard). heel irritant! had daarnet een Nederlander als host, perfecte verbinding....
Damn, wat is ie moeilijk. Zit nu bij "one shot, one kill" en moet nu naar het extraction point gaan. Maar ik geraak er gewoon niet, veel te veel vijanden en ik word telkens genekt door de helikopter of een granaat als ik dikking zoek voor die helikopter. Enig advies? Want waar moet ik bv naartoe gaan?
Daar zit ik nog geeneens, ik zit ervoor ergens vast. Net als je uit het gebouw bent geklommen via het touw en dan aan al die autowrakken komt met die 100'en vijanden die blijven komen. Kword er gek van, heb nou maar FM2 terug in de X360 gestoken voor de controler door mijn scherm vliegt
Gisteravond had ik ook allemaal klote potjes met Lag en Connection Interupted. Normaal heb ik 3 of 4 groene balkjes en gisteravond had ik ook gele. Ik had zelfs een potje met zoveel Lag waar de boel vastliep en pas na een paar minuten weer verder ging. Beetje vaag.
Als je hier agressief word en met controllers gooit, kan je vast een heel dozijn controllers kopen voor 'No Fighting in The War Room' en 'Mile High'.
Nee serieus hoor in de war room is echt een ' Pain in The Ass' maar wel een zwaar relaxt level. Mile High heb ik zelf ook me afstandbediening door het raam gegooid uit woede.
1st is makkelijk en bij de 2e moet je een beetje geluk hebben. Even over die error. Ik heb ooit een PS2 met een 'blue screen' gezien
Damn, hoor mijn broertje vanavond over een score van 37-7 in een match om 75 kills praten. Damn, die kan nog eens COD 4 online spelen. Haal ik never ten nimmer nooit.
En idd zoals iemand al zei, No fighting in the war room is best een pittig level. Mja, khad dan ook geen enkele shooter aangeraakt voor bijna 6 maanden.