Pittiger dan Miles High Club hoor ik mensen soms roepen, waaronder mijn broertje 3 meter rechts recht door de muur.
Heb hem vandaag, of als iemand wijs wil doen; gisteren gehaald. Miles High Club nog niet gelukt op moment Maar goed komt vast nog wel een keer.
wou net zeggen, ik heb alleen met mile high moeite. heb gisteren hele tijd erraan gezeten. toen ik dan eindelijk bij de gijzelaar was, maakt ik de stomme fout om hem eerst door zijn been te schieten. dat mag dus blijkbaar niet op veteran. echt balen want heb alleen maar 2 achievments open staan, de cargo ship in less then 20sec en mile high op veteran. wilde ze eigenlijk alletwee nog halen, maar gistern had ik na de blunder ff geen zin meer. trouwens, is niet zo gek dat jongere broertjes vaak beter zijn, naar mate je ouder wordt is je reactievermogen ook minder. dus als je net als ik al 30 bent dan baal je bij dingen als mile high en zeker online als 14 jarige ventjes je inmaken.
Dan hoop ik dat je reactie vermogen in ieder geval goed blijft tot je 18e anders ben ik straks doomed bij COD4:MW2.
Lijkt mij niet zo moeilijk, hij doet trouwens ook een time glitch, dus het is erg easy om daar die achievement te halen.
Normaal moet je op het laatst toch sprinten tot die trap, nu stopt die tijd meteen als hij die doorgang uit is.
Hij krijgt de tijduitslag meteen na het raken van de laatste target. Normaal moet je nog naar zo'n andere SAS rennen (streep), wat je al snel 2-3 seconden kost.
Commentaar van die gast met die sigaar erbij: "That was better. Not great, but better." Binnen 11 seconden xD