je moet eens met 3 vrienden knife-tikkertje gaan spelen op shipment met oldschool aan kan ik me uren mee vermaken, leuker dan die sniper lobbies vind ik
Nope. Dat is de missie waar ik stuk op loop. Ik kom bij de silo's maar dan staat er weer net zo'n chap op het punt waar hij 38x niet stond, glablablablab - en ja weer dood. Ik pak hem voor MF2 uitkomt wel nog eventjes uit de kast om het weer eens te proberen. Heb het zo vaak geprobeert dat de lol en de boosheid er gewoon van afdroop.
Tja montage he. 1000x proberen en net die ene die lukt in het filmpje zetten. Doe je puur voor de montage want als je serieus speelt speel je niet zo en ga je zeker geen 360s maken...
Dat mensen echt denken dat die gasten van die montages goed zijn lol. Ze hebben werkelijk elk potje een kd ratio van -20 en lopen de hele game wat 360s en 720s te maken.
Haha, wat een idioten zijn dat soort mensen toch. Uren lang proberen voor die éne no scope, vervolgens in Sony Vegas met wat standaard effects en een hard liedje bewerken, dan op youtube zetten en doen alsof ze pro zijn. Montage kids...
Wordt deze game nog veel online gespeeld? Of zijn het maar een paar servers? Ik zou graag een shooter online willen spelen, maar dan niet dat er na een paar maanden bijna niemand meer speelt...
Ik speel het spel 's avonds op werkdagen nog veel met een vriend. Je mag me toevoegen als je wilt, gt: Ichi the killer
Heeft iemand nog tips voor 'No fighting in the Warroom' op Veteran? Moet alleen die en 'One shot One Kill' nog. Maar ik zit dus vast op een enorm irritante chokepoint. Voor me is de weg gebarricadeerd maar er staan wel enemy's die op me schieten, ik kan naar links en rechts maar daar staat ook een vijand (soms zelfs twee). Ik word elke keer gewoon van één kant neergeschoten :{