[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 15 dec 2008.

  1. Munnie

    Munnie Guest

    Voor dezelfde prijs?
    En wordt dit spel nog veel online gespeeld?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jun 2010
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Die bij Intertoys is de GOTY Edition én €20,-. En ja, het wordt nog vaak gespeeld. Heb totaal geen problemen om een match te vinden als ik het zo nu en dan weer speel
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Damn, ben weer een beetje verslaafd aan dit spel. Goede pauze van Modern Warfare 2, die ik best wel nodig had, want werd best wel een beetje gek van dat spel soms.
    Vroeger zoog ik altijd ballz met snipen in Call of Duty 4 en dankzij Sleight of Hand Pro lukte het wel goed in Modern Warfare 2, maar nu win ik ook een heleboel potjes met snipen in CoD 4. Gebruik vooral die eerste veel en de R700. Die half automatische snipers vind ik maar niks. De Barret vind ik ook kut, terwijl dat eigenlijk mijn favoriet is in MW2.
    Ik vind het wel jammer dat in dit spel niet de Pro versie zit van Headquarters, want die is eigenlijk toch wel stukken beter.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    De R700 is echt master! Heerlijk wapen.

    Ik vond HQ zoals hij in CoD 4 eigenlijk beter, maarja..
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het van de R700 zo jammer dat ie maar vier kogels heeft. Doe eigenlijk bijna alleen snipen en op echt kleine maps (Shipment, WetWorks, x) ga ik voor de W1200 en soms gebruik ik de MP44 voor de lulz.
     
  6. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    De MP44 was ook grappig. Was echt leuk om mee te spelen, omdat bijna niemand dat wapen gebruikte
     
  7. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat was red tiger op de MP44 krijgen een pain... :+
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Heb de hele middag zonder problemen kunnen spelen, maar nu heb ik met ieder potje dat wanneer ik sprint (of iemand anders) dan ga je heel snel. Ontzettend vervelend. Xbox aan/uit zetten werkte niet, weet iemand hoe het te fixen is?

    En waarom heeft Deep Impact zo weinig effect? Ik heb zo vaak dat ik een mooie wallbang of iets maak, maar dat ik dan een hitmarker krijg.:{
     
  9. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk wapen? M40A3? Dat komt doordat het wapen zelf 'maar' 105 dmg doet, dus als je 15% kinetische energie verliest doordat je kogel door een muur heen gaat is het al niet genoeg meer om een One Shot Kill te maken.
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon andere game mode zoeken, had ik laatst ook een keer in SaD in Sabotage had ik er geen last meer van:)
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    R700. Met welke sniper lukt het dan wel gewoon? Of is Deep Impact gewoon een stuk zwakker dan FMJ uit MW2?

    Die speedshit is trouwens alweer over.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    FMJ is exact hetzelfde. En alle snipers hebben een base dmg van 70, alleen de M21 heeft een chest multiplier van 1.1 ipv 1.5 wat gebruikelijk is bij alle andere sniper rifles.
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hmm, dan zullen de muren in CoD4 wel gewoon sterker zijn. Heb echt vaak van die momenten dat ik denk dat een schot in MW2 wel dodelijk zou zijn geweest.
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik one-shot nooit iemand door een muur op MW2 hoor. Alleen door lantaarnpalen en verkeersborden e.d.:+
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dan doe jij iets fout :9.

    Njah, het gebeurt ook niet constant hoor, maar het komt vaak genoeg voor en met CoD4 lukt het niet.
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of je moet het over zwakkere muurtjes hebben, daar heeft MW2 er wellicht meer van en COD4 minder.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook heel vaak. Alleen op Hardcore zijn schoten door muren nog vaak dodelijk. Met core bijna nooit helaas
     
  18. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Zó, 'k heb CoD4 vandaag eindelijk op Veteran uitgespeeld en dus alle achievements behaald. Damn, wat waren een paar missies bitches! Safehouse bijvoorbeeld was het irritantst, One Shot One Kill ook. De rest viel wel mee. Ging heel vaak dood, maar niet per se ongelofelijk moeilijk.

    Voelt wel goed, toen ik eindelijk de laatste missie uitspeelde. :9
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    One Shot One Kill was idd moeilijk vooral het einde.
     
  20. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik werd zelfs een keer gekilled toen ik in het vliegtuig was. :emo:

    Btw, een van de irritante missies was ook No Fighting in the War Room. Soms kreeg je checkpoints, en soms ook niet. Je moest binnen een bepaalde tijd op die plek zijn, anders kreeg je geen checkpoint, dat was het moeilijke eraan...
     

Deel Deze Pagina