Lijkt er dan wel zwaar op dat je inderdaad geen IW nodig hebt of ze gaan shit patchen maar dit kunnen blokeren allemaal klinkt moeilijk.
Er staat in hun eigen FAQ dat beide games niet op je PS4 hoeven te staan als je MW R wil spelen (mits je de digitale versie hebt). Edit: zie hierboven
Voor mij is het nog een beetje inkomen. K/D ratio is 0 punt nog wat... wordt nog best geowned... misschien omdat ik als een kip zonder kop door de map ren . Maar wat speelt het lekker man...en het voelt lekker vertrouwd aan. Heb al jaren geen COD gespeeld, maar dit is the real deal. Van mij mogen ze MW2 ook remasteren. Laat die 6 extra maps maar komen in dec
Het is jammer dat ze Titanfall 2 uitbrengen bijna tegelijk met BF1 en COD. Dat is gewoon je eigen graf ingraven.
Het is 4 nov En ik kan nog steeds spelen Bij de early access versie zag je ook steeds een berichtje op het scherm bij het opstarten van het spel; Dat je na 4 nov een disc nodig had bla bla bla etc etc Dat bericht is nu ook verdwenen Ik denk dat meer gameshops nu losse MW1 R codes gaan verkopen. Dikke bitch slap voor Activision
Effe opgestart voor het slapen, morgen helaas weer vroeg op. Kan het zijn dat deze game maar op max 30fps afspeelt? Steam geeft aan 90 fps maar het komt niet eens in de buurt van 40-50 wat ik zo zie.