Weet nog wel dat ik toen helemaal happy was met China Town een remake van Carentan kan toch niet slecht zijn.. Maar wat een bagger map hebben ze van één van de beste CoD 2 maps weten te maken .
Die wil ik nog wel proberen, maar dat gedrocht IW heb ik na 1 missie al neergelegd. Misschien word deze remastered versie nog wel een instant buy.
Haha TE LAAT! Had hem graag gespeeld toen hij net uit was, maar nu is de hype bij mij allang weer verdwenen.
Modern Warfare Remastered komt op 23 juni mogelijk los uit Een losstaande versie van Modern Warfare Remastered is mogelijk vanaf 23 juni verkrijgbaar. De Duitse webwinkel GameNatix noemt de remaster van Call of Duty: Modern Warfare namelijk op zijn website en geeft 23 juni als releasedatum. Er staat een prijs van 37,99 euro bij. Modern Warfare Remastered is tot nu toe alleen verkrijgbaar met een speciale editie van Call of Duty: Infinite Warfare. Activision gaf in eerste instantie aan dat de remaster nooit los verkrijgbaar zou komen, zodat spelers Infinite Warfare moesten kopen om er aan te komen. Later gaf het bedrijf aan dat de remaster uiteindelijk wel losstaand zou verschijnen. Hier is echter nooit een releasedatum voor genoemd, maar volgens GameNatix is dat dus 23 juni. Het is niet bekend hoe betrouwbaar de releasedatum is, Activision zelf heeft nog niets gemeld.
Precies de gedachte die ik heb. Ze hebben het toch ook aan zichzelf te danken toch? Door dit soort shit overweeg ik serieus even een jaartje extra te wachten tot ik WW II op pik, al zal ook die dan nog wel 59,99 kosten.
Max. echt 2 tientjes hoor. Het zal wel weer anders lopen, maar ik hoop niet dat ze volop gaan cashen.